خبرگزاری کار ایران

قبل از خرید یخچال فریزر دوقلو و یا فریزر جدا به این 6 سوال پاسخ دهید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۷۳۴

یخچال فریزرهای فریزر بالا و فریزر پایین به طور معمول 2 یا 3 کشو یا طبقه برای قرار دادن غذاهای منجمد ظرفیت دارند. این موضوع برای گروه دوم کم کم و با بزرگ شدن خانواده، به یک معضل تبدیل می شود و آنها باید دائما در حال حل کردن پازل «چگونه همه غذاها را در فریزر بگنجانیم؟»

گروهی از مردم علاقه به مصرف مواد غذایی به صورت تازه دارند و به طور مرتب، خوراکی هایی خریداری می کنند که ماندگاری چندان زیادی ندارند. گروهی دیگر هم هستند که خریدهای شان را دیر به دیر انجام می دهند، کمتر به فروشگاه های مواد غذایی سر می زنند، با حجم بیشتر خرید ها را انجام داده و بیشتر به فریز کردن مواد غذایی تمایل دارند. یخچال فریزرهای فریزر بالا و فریزر پایین به طور معمول 2 یا 3 کشو یا طبقه برای قرار دادن غذاهای منجمد ظرفیت دارند. این موضوع برای گروه دوم کم کم و با بزرگ شدن خانواده، به یک معضل تبدیل می شود و آنها باید دائما در حال حل کردن پازل «چگونه همه غذاها را در فریزر بگنجانیم؟» باشند. گزینه مناسب و ایده آل برای این گروه از مردم، فریزر جدا یا یخچال فریزر دوقلو است چون یک دستگاه فریزر کاملا مجزا در اختیار خواهند داشت که خودش چندین طبقه جداگانه دارد. اگر شما هم جزء خانواده هایی هستید که حجم غذاهای منجمد زیادی را نگهداری می کنید، قبل از اینکه یک فریزر جدا تهیه کنید بهتر است ابتدا به دلایل مرسوم انجام این کار توجه کرده و سپس به تعدادی سوال پاسخ دهید تا ببینید واقعا خرید یک فریزر دیگر برای شما قابل توجیه هست یا خیر. برای دانستن این دلایل و سوالات، در این مطلب همراه زنبیل باشید.

دلایل خرید فریزر اضافی :

فضای بیشتر در فریزر و امکان برنامه ریزی برای پخت غذا

 وقتی یک فریزر جدا به جز یخچال، در خانه داشته باشید، همیشه به مقدار بیشتری، فضا برای خرید مواد غذایی و نگهداری آنها به صورت منجمد دارید. بنابراین زمانی که خرید های هفتگی یا حتی ماهانه خود را انجام می دهید خیال تان راحت است که همه چیز در یخچال گنجانده خواهد شد.

 شما می توانید در هر مرتبه خرید بزرگی که انجام می دهید غذاهای آماده پختن را برای مثلا هفته آینده در طبقات فریزر جداگانه خود بچینید و به ترتیب از آنها استفاده کنید در حالی که در فریزر کوچک یخچال فریزرهای معمولی اصلا جایی برای قرار دادن این حجم از غذاها ندارید که بخواهید برنامه ریزی برایشان انجام دهید. همچنین بعضی از خوراکی ها فقط در فصول خاصی از سال پیدا می شوند وقتی در خانه یک فریزر جدا داشته باشید با آسودگی خاطر می توانید آنها را در فصل خودشان خریداری کرده و به مقدار مورد نیاز خانواده در فریزر نگهداری کنید تا در هر فصلی که دوست داشتید بتوانید از آنها استفاده کنید.

قبل از خرید یخچال فریزر دوقلو و یا فریزر جدا به این 6 سوال پاسخ دهید

کمتر شدن هزینه های خرید و صرفه جویی در زمان

خرید یکجا به حجم بیشتر در بسیاری از موارد با تخفیف بیشتر و قیمت مناسب تری همراه خواهد بود به این ترتیب از نظر اقتصادی نیز این کار به نفع شما تمام می شود. از طرف دیگر وقتی تعداد دفعات مراجعه شما به فروشگاه های مواد غذایی کمتر شود یعنی زمان کمتری صرف این کار می کنید و مصرف بنزین و هزینه ایاب و ذهاب تان کمتر خواهد شد. از طرفی زمانی که از قبل می دانید در فریزر غذاهای آماده طبخ و مواد غذایی به اندازه کافی را قرار داده اید در روزی های شلوغ هفته با خیال راحت فقط مواد اولیه غذایی که می خواهید بپزید را از فریزر خارج کرده و طبخ می کنید و دغدغه ای بابت تامین مواد اولیه برای پخت غذا ندارید. همین کار به ظاهر ساده در زمان کلی که برای آماده سازی غذا به صورت روزانه، اختصاص می دهید، به میزان قابل توجهی صرفه جویی می کند.

پاسخ به نیاز خانواده های پرجمعیت

خانواده های پرجمعیت حتی با داشتن یخچال فریزرهای بزرگ هم در بسیاری از موارد با مشکل کمبود جا در یخچال و فریزر مواجه هستند. وقتی میزان مصرف مواد غذایی در روز بالا باشد طبیعی است که محل نگهداری و ذخیره سازی این غذاها نیز باید به قدر کافی بزرگ باشد. به همین شکل کسانی که مهمانی های شلوغ زیادی برگزار می کنند هم نیاز دارند تا بتوانند برای طبخ غذا برای مهمان ها، مواد اولیه کافی در فریزر داشته باشند که برای این حجم بالای مواد، فریزر خود یخچال جوابگو نخواهد بود و لازم است تا فریزر جداگانه تهیه کنند. داشتن یک فریزر جدا در منزل این اطمینان را به شما می دهد تا در صورتی که دیگر فریزر شما به هر دلیلی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند، شما در چنین شرایطی می توانید از فساد مواد غذایی موجود در دستگاه معیوب جلوگیری کرده وآنها را در فریزر دوم خود قرار دهید.

قبل از خرید یخچال فریزر دوقلو و یا فریزر جدا به این 6 سوال پاسخ دهید

­

سوالات اصلی مطرح شده، پیش از خرید فریزر اضافی و یخچال فریزر دوقلو

   قبل از این که فریزر جداگانه ای خریداری کنید ابتدا باید نیازسنجی کنید و مشخص کنید که چقدر انجام این کار برای شما ضرورت دارد. حالا با آگاهی از دلایل رایج برای داشتن فریزر جدا، اگر پاسخ شما به دست کم 2 مورد از سوالات زیر مثبت باشد بهتر است به فکر خرید فریزر دوم باشید یا یخچال فریزر فعلی خود را با یک یخچال فریزر دوقلو تعویض کنید.

  1. آیا فروشگاه های مواد غذایی از منزل شما فاصله زیادی دارند؟
  2. آیا مشغله زیادی دارید در حدی که فرصت کافی برای رفتن و مراجعه های مکرر برای خرید مواد غذایی ندارید؟
  3. آیا کمتر تمایل به استفاده از غذاهای فرآوری شده و آماده دارید و دوست دارید بیشتر غذاهای خانگی درست کنید؟
  4. آیا در هر وعده غذایی برای تعداد افراد زیادی باید غذا درست کنید؟
  5. آیا برای مهمانی های پرجمعیت، غذاهای با حجم زیاد باید درست کنید؟
  6. آیا همیشه با مشکل کمبود جا در فریزر مواجه هستید؟

 

فریزر جدا و یخچال فریزر دوقلو را با مناسب ترین قیمت از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید انواع مدل های یخچال فریزر ال جی، سامسونگ، اسنوا، دوو و سایر برندها فروشگاهی را به شما معرفی می کنیم که در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی بطور ویژِه سال هاست فعالیت دارد و متخصص این حوزه به شمار می رود. فروشگاه اینترنتی زنبیل دارای نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سابقه حدود 10 ساله در فروش اینترنتی انواع لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، تجهیزات ورزشی، تجهیزات پزشکی و محصولات حوزه سلامت، وسایل سیسمونی نوزاد، آلات موسیقی و... فعال است.  زنبیل تمام محصولات را با گارانتی اصلی شرکتی به مشتریان ارائه می کند و حتی پس از خرید نیز با چتر حمایتی خود در کنار مشتریان و همراه آنها می ماند. چتر حمایتی زنبیل خدمتی منحصر به فرد از این فروشگاه می باشد که فرآیند خدمات پس از فروش در طول مدت گارانتی را برای مشتریان این فروشگاه تسهیل می کند.

چتر حمایتی زنبیل شامل موارد زیر می شود:

  • دریافت کالا از مشتری و تحویل به شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش
  • بررسی و پیگیری مشکل دستگاه از تکنسین های شرکت خدمات پس از فروش
  • دریافت مجدد کالا از خدمات پس از فروش و تحویل به مشتری بصورت کاملاً رایگان

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال سامسونگ با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال ال جی با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های لوازم خانگی سامسونگ با قیمت روز محصولات

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز