خبرگزاری کار ایران

راهنمای جامع خرید پلکسی گلاس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۶۹

ورق پلکسی چیست؟

 

ورق پلکسی گلاس از جنس آکریلات ساخته شده است و با نام تجاری پلکسی گلاس، در فروشگاه ایران پلکسی به فروش می رسد. پلکسی گلاس یک ورق پلاستیکی شبیه به شیشه است با این تفاوت که وزن کمتری دارد و در مقابل ضربه شدید نمی شکند.و قیمت پلکسی گلاس پایین تر از شیشه است .فروش پلکسی ایران پلکسی به صورت تلفنی و حضوری انجام می شود. انواع مختلف پلکسی گلاس در سایت فروشگاه ایران پلکسی به فروش می رسد. با ورود به سایت پلکسی ایران شما می توانید پلکسی  مختلف را مشاهده کنید.

 

ویژگی پلکسی گلاس

  • مقاومت بالا در برابر ضربه شدید
  • مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی
  • عایق خوب صدا و حرارت
  • شفافیت بسیار بالا
  • مقاومت بالا
  • تنوع و رنگ پذیری بالا
  • وزن پایین
  • قیمت مناسب
  • نصب و راه اندازی سریع و آسان
  • عایق بسیار عالی در برابر صدا و گرما
  • و...
  •  
  • وزن کم
  • در آتش منفجر نمی شود و تغییر شکل می دهد
  • در مکان خارجی، با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد
  • قیمت پلکسی گلس پایین است

 

پلکسی گلاس رنگی چیست

پلکسی گلاس های رنگی دسته ای از انواع ورق اکریلیک هستند که در یک طیف رنگی مشخص تولید می شوند. این ورق ها را می توانید در رنگ های اصلی و همچنین در رنگ های پرکاربرد فرعی تهیه کنید. کمتر زمانی پیش می آید که شما بخواهید محصولی را با رنگی خاص تولید کنید و رنگ مورد نظر شما در کاتالوگ رنگ پلکسی موجود نباشد.

 

مقایسه پلکسی با شیشه

در بحث مقایسه پلکسی با شیشه موارد زیادی مورد توجه قرار می گیرد که در این قسمت به بررسی و مقایسه این موراد در پلکسی و شیشه می پردازیم. یکی از مباحثی که در مقایسه پلکسی با شیشه حائز اهمیت است قابلیت شکننده بودن شیشه و غیر قابل شکننده بودن پلکسی می باشد. مقاومت پلکسی در برای ضربه و فشار بسیار بالا می باشد و مقاومت شیشه اصلا قابل مقایسه با پلکسی نمی باشد. مقاومت پلکسی حدودا ۱۰ برابر بیشتر از شیشه است که این رقم قابل توجهی می باشد. همچنین از جوانب دیگر مقایسه پلکسی با شیشه وزن ان ها می باشد. وزن پلکسی خیلی کمتر از شیشه است با این که قابلیت و کارایی هر دو به یک اندازه است و همچنین شکل ظاهر یکسانی دارند اما وزن پلکسی خیلی کمتر از شیشه است.

شفافیت پلکسی نیز بیشتر از شیشه معمولی می باشد. شفافیت شیشه حدود ۹۰% است که این مقدار در مورد پلکسی حدود ۹۲% می باشد و می تواند به خوبی نور را از خود عبور بدهد. پلکسی محافظ اشعه مضر نور خورشید نیز می باشد و از آسیب رساندن آن ها به پوست افراد و اشیاء جلوگیری می کند. از دیگر موارد مقایسه پلکسی با شیشه قیمت این دو می باشد. قیمت پلکسی بیشتر از شیشه معمولی می باشد اما با توجه به ویژگی منحصر به فرد، قیمت پلکسی گلاس منطقی تر به نظر می رسد.

 

 

کاربرد ورق لکسی در عکاسی

ورق های پلکسی جنسیتی خشک دارند و در بیش از 90 درصد مواقع بصورت براق و با رنگ های براق تولید می شوند. سطح براق ورقهای پلکسی به جذابیت ظاهری محصول ساخته شده می افزاید و یا به نمای ظاهری دکور یا محل استفاده زیبایی بیشتری می بخشد. اما از سطح براق ورق های پلکسی گلاس می توان بهره های دیگری هم بُرد. میتوان از این ویژگی براقیت در جهت اهداف کاربردی استفاده کرد. کاربردی که هدف تهیه این مطلب برای شماست: استفاده در عکاسی برای رفلکس سوژه

اگر شما یک شی یا جسمی را روی پلکسی گلاس قرار دهید، به دلیل براق بودن سطح ، تصویر جسم بر روی پلکسی بازتاب پیدا می کند. پلکسی گلاس را فقط بخاطر خاصیت بازتاب تصاویر در عکاسی استفاده می کنند و دلیل دیگری برای خرید پلکسی برای عکاسی نیست.

 

 

قیمت پلاکسی گلاس

یکی از سوال های اصلی کاربران و مشتریان این نوع از ورق ها معمولا این است که نحوه تعیین قیمت پلکسی گلاس چگونه است ؟ و عوامل تاثیر گذار در قیمت پلکسی چیست ؟ نکته قابل توجه همینجاست که دو فاکتور مهم یعنی ابعاد و ضخامت ، تعیین کننده قیمت ورق پلکسی گلاس هستند. به تعبیری دیگر هرچقدر ابعاد و ضخامت ورقهای پلکسی گلاس بیشتر شود، به همان نسبت قیمت این ورقها نیز افزایش پیدا می کند. البته این نکته را فراموش نکنید که فروشنده های و میزان سود آنها نیز در تعیین قیمت تا حدی اثر گذار خواهند بود. پس انتخاب یک تولیدی و فروشنده خوب میتواند تا حد قابل توجهی هزینه های ما را کاهش دهد.

علاوه بر موارد گفته شده دقت داشته باشید که بدلیل تنوع ابعاد و تنوع ضخامتها شما بایستی نوعی از ورق پلکسی گلاس را انتخاب کنید که علاوه بر تامین نیازهای شما، قیمت به صرفه ای نیز داشته باشد.

عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت ورق پلکسی تاثیرگذارند. یکی از همین عوامل مهم ، رنگ ورق پلکسی گلاس است. بین ورق های رنگی و شفاف ، ورقهای پلکسی گلاس شفاف اندکی ارزانتر هستند. دلیل این ارزانی نیز فقط تفاوت رنگی است. یعنی کیفیت ساخت ورقهای پلکسی چه رنگی و چه شفاف کاملا یکسان است و مراحل تولید آنها با هم تفاوتی ندارد.

 

خرید ورق پلکسی گلاس

تا به اینجا مقاله سعی بر این شد که تمامی نکات لازم جهت آشنایی شما با ورق های پلکسی گلاس ارائه شود. در این قسمت قصد معرفی نکات مهم برای خرید ورق پلاکسی را خدمت شما عرض خواهیم کردم. اما نکته ی مهمی که باید قبل از تصمیم نهایی در نظر بگیرید این است که :

پلکسی گلاس رنگهای مختلفی تولید می شود و در دو نوع قابل خرید هستند. نوع اول نور را از خود عبور می دهند و نوع دوم توانایی عبور نور را از خود ندارند. اغلب محصولاتی که توسط پلکسی گلاس ساخته می شوند نیازی به خاصیت عبور نور ندارند. به همین دلیل می توان از هر دو نوع آن استفاده کرد. ولی اگر لازم است که در پروژه شما نور از پلکسی عبور کند، هنگام خرید پلکسی گلاس از خاصیت عبور نور آن نوع پلکسی مطمئن شوید.

اگر قصد خرید اینترنتی ورق های پلکسی گلاس را دارید، از فروشنده ها و تولید کننده های معتبر ایرانی میتوان به ایران پلکسی (ارائه دهنده انواع خدمات پلکسی گلاس را در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه های مختلف) اشاره کرد.

آدرس فروشگاه : https://iranpelaxy.ir

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز