خبرگزاری کار ایران

معرفی هنرهای لوکس صنایع دستی اصفهان در فروشگاه بازار مینا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۲۳۹

هنر لوکس میناکاری

هنر لوکس میناکاری را می توان یکی از بهترین و اصیل ترین هنرهای صنایع دستی ایران به لحاظ زیبایی، تنوع، کاربردی و تزئیناتی بودن، قدمت و تاریخچه دانست. سنت شیرین و زیبای هدیه دادن در بین ایرانیان از قدیم تاکنون مرسوم بوده و همیشه انتخاب هدایای زیبا و لوکس، مخصوصا با ارزش هنری، جایگاه رفیع و مهمی داشته اند. در هر دوره بسته به فرهنگ، سنن، هنرهای در حال رونق و رواج، سلیقه و علاقه حاکم بر جامعه، نوع خاصی از هدایا اهمیت بالایی داشته اند. در دوران امروزی هنر لوکس میناکاری بسیار ارزشمند است. وسایل ساخته شده طبق هنر لوکس میناکاری کاربردهای بسیار زیادی دارند. از جمله کاربردهای این وسایل این است که از آنها به عنوان وسایل تزئینی دکوراسیون منزل و محیط کار به شکل رومیزی یا آویز مثل تابلوهای میناکاری استفاده می کنند. از دیگر کاربردهای وسایل میناکاری می توان به تولید و ساخت هدایای تبلیغاتی لوکس میناکاری اشاره داشت.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا عرضه کننده انواع ظروف لوکس صنایع دستی اصفهان می باشد. خرید بهترین محصولات هنری و دست ساز شامل : میناکاری روی مس، خاتم کاری،فیروزه کوبی،ترمه،هدایای تبلیغاتی اصفهان،تندیس میناکاری، ملیله کاری،قلمزنی،نقره نما،الماس تراش،مس و پرداز،تشعیر، تابلو مینیاتور و ... از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه انجام می گردد. شما می توانید مرغوب ترین ظروف صنایع دستی ایرانی را از طریق فروشگاه بازار مینا بصورت آنلاین سفارش داده و در کمترین زمان دریافت نمائید.خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی با قیمت ارزان و ارسال فوری به سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512   -  03134651271

هنر لوکس صنایع دستی

هنر لوکس صنایع دستی و بطور مشخص میناکاری اصفهان در جدیدترین نوع خود به شکل هدایای تبلیغاتی تولید می شوند که مورد استقبال بسیاری از سازمان و شرکت های دولتی و خصوصی کشور واقع شده است. بازار مینا معتقد است که مشابه با روند چند سال گذشته تاکنون، در آینده ای نزدیک، هنر لوکس صنایع دستی از جمله میناکاری اصفهان به طور کامل جای وسایل لوکس خارجی را خواهد گرفت و دوباره شاهد حضور وسایل سنتی و صنایع دستی نفیس و لوکس مثل میناکاری در منازل، محل کار و استفاده از آنها به عنوان هدایای نفیس برای تجلیل از برگزیدگان و افراد منتخب خواهیم بود. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا متنوع ترین و با کیفیت ترین وسایل و ظروف هنر لوکس میناکاری را که زیر نظر استاد مرتضی اسماعیلی تولید و تأیید می گردند برای فروش گذاشته است. با خرید عمده ظروف هنر لوکس میناکاری از بازار مینا می توانید تخفیف ویژه دریافت کنید و شرکت های مختلف حتی می توانند نشان تجاری خود را بر روی هدایای لوکس تبلیغاتی میناکاری ثبت نمایند.

معرفی هنرهای لوکس صنایع دستی اصفهان در فروشگاه بازار مینا

هنر لوکس فیروزه کوبی

هنر لوکس فیروزه کوبی با اینکه نسبت به سایر هنرهای صنایع دستی قدمت بسیار کمتری دارد و مربوط به دوران معاصر است اما زیبایی و خواص آن باعث شده محبوبیت و فروش زیادی پیدا کند. از جمله خواص سنگ فیروزه می توان به تقویت عملکرد قلب و غدد داخلی، تقویت چشم و بیماری های مرتبط با آن اشاره کرد که با استفاده از ظروف ساخته شده از سنگ فیروزه اصل می توان از آن استفاده کرد. ضمنا وجود ظروف فیروزه کوبی شده انرژی های منفی را از محیط خانه دور می کنند و حتی با نگاه کردن به هنر لوکس فیروزه کوبی افسردگی هم رفع می شود. با خرید محصولات هنر لوکس فیروزه کوبی زیبایی، نشاط و انرژی مثبت روانه خانه و محل کار شما خواهد شد. این ظروف صنایع دستی با قیمت بسیار مناسب و کاملا مورد پسند سلیقه های مختلف، یکی از شیک ترین محصولات صنایع دستی ایران به حساب می آید. طبق گفته فروشگاه بازار مینا، محصولاتی از فیروزه کوبی که با سنگ فیروزه نیشابور ساخته شده باشند ارزش خرید بالایی داشته و ماندگاری بسیار زیادی دارند هر چند هنر دست استاد سازنده فیروزه کوبی نیز تأثیر زیادی خواهد داشت. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با در اختیار داشتن متنوع ترین محصولات هنر لوکس فیروزه کوبی که همگی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و همراه با کیفیت بالا به فروش می رسند، بزرگترین و برترین فروشگاه صنایع دستی کشور می باشد. هنر لوکس فیروزه کوبی در بازار مینا از ظروف تزئینی و دکوراتیو گرفته تا هدایای تبلیغاتی و تندیس های مس و فیروزه موجود هستند. سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور هم می توانند با خرید تندیس های مختلف مس و فیروزه، از هنر لوکس فیروزه کوبی برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کرده و با خرید عمده پلاک تجاری خود را بر روی آنها نصب کنند.

معرفی هنرهای لوکس صنایع دستی اصفهان در فروشگاه بازار مینا

هنر لوکس خاتم کاری

هنر لوکس خاتم کاری که قدمت آن به هزاران سال پیش در دوره دیلمان و حتی عقبتر از آن بر می گردد طبق تعریف به قرار دادن چند ضلعی های منتظم (3 تا 10 ضلعی) در کنار یکدیگر بر روی زمینه مسی یا چوبی به کمک چسب سریشم و مشابه آن گفته می شود. اصالت هنر لوکس خاتم کاری اصفهان به شهر زیبای شیراز برمی گردد و در کنار اساتید اصفهانی هم دست کمی از هنرمندان شیرازی ندارند. نزدیکترین کاربرد و خاطره استفاده از این هنر به غایت زیبا را می توانیم به ساخت وسایل تفریحی مثل تخته نرد و شطرنج یا ست های اداری نسبت دهیم. اما هنر لوکس خاتم کاری مشابه با سایر صنایع دستی ایران برای نزدیک شدن به سلیقه مشتریان و کاربردی تر شدن، تغییر و تحولات زیادی را پشت سر گذاشته است. اگر نگاهی به محصولات خاتم کاری فروشگاه بازار مینا به عنوان مرجع و منبع معتبر صنایع دستی نفیس ایران انداخته باشید، علاوه بر ظروف تزئینی و کاربردی خاتم کاری، تندیس های مس و خاتم، هدایای تبلیغاتی خاتم کاری و حتی قاب های خاتم کاری شده برای بالاتر بردن ارزش هنری نقاشی های مینیاتور را مشاهده خواهید کرد.

هنر لوکس خاتم کاری شیراز و اصفهان در انواع مختلف و با قیمتی باورنکردنی در سایت بازار مینا به فروش می رسند و امکان عرضه و ارسال به شکل تکی و عمده وجود دارد. سازمان و شرکت های مختلف کشور می توانند از بین محصولات مختلف هدایای تبلیغاتی و تندیس های مس و خاتم، مناسبترین گزینه را برای اهداف تبلیغاتی کسب و کارشان انتخاب کرده و با خرید عمده، پلاک تجاری یا متن درخواستی خود را به رایگان بر روی آن درج کنند. کیفیت تمامی محصولات و ظروف خاتم کاری توسط مجموعه بازار مینا تضمین شده است. هنر لوکس خاتم کاری را با قیمتی باورنکردنی از بازار مینا خریداری کنید.از هنرهای لوکس صنایع دستی می توان به میناکاری، فیروزه کوبی و خاتم کاری اشاره کرد که هر کدام کاربرد، زیبایی و محبوبیت خاص خودشان را دارند. مهمتر از انتخاب آنها که امری کاملا سلیقه ای است، انتخاب فروشگاه معتبر می باشد. فروشگاه بازار مینا کیفیت و ماندگاری تمامی محصولات خود را تضمین می کند و با قیمتی استثنایی به فروش می رساند.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز