خبرگزاری کار ایران

شرکت تمکین فولاد آسانبر یکی از مطرحترین شرکتهای فعال در زمینهی فروش، نصب، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۰۲۲

چه در محل کار و چه در محل زندگی این روزها حتما هر کسی حداقل یکی دو بار در روز سوار آسانسور یا پله برقی می‌شود.ساختمان‌های بلندمرتبه و خانه‌های آپارتمانی وجود آسانسور را در هر ساختمانی اجتناب ناپذیر کرده بنابراین این وسیله به یکی از تجهیزات مورد استفاده روزانه مردم تبدیل شده است.

آسانسورها مانند هر وسیله وتجهیز دیگری انواع مختلفی دارند. خرید آسانسور با کیفیت و در عین حال ارزان به عنوان یکی از دغدغه‌های ساختمان سازان و نیز کسانی است که می‌خواهند مکان کار یا زندگی خود را بازسازی کنند.

کیفیت آسانسور به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین بخش سنجش کیفیت آسانسور را می‌توان امنیت آن دانست.آسانسور با کیفیت در درجه اول باید امنیت کسانی که با آن جابجا می‌شوند را تضمین کند.

سرعت آسانسور یکی دیگر از عوامل سنجش کیفیت خرید آسانسور است که باید در نظر گرفت. برای این که افراد مختلف در تردد با آسانسور احساس راحتی کنند سرعت آسانسور باید متناسب باشد. سرعت بیشتر آسانسور طبیعتا باعث می‌شود قیمت آن نیز افزایش پیدا کند.

اگر می‌خواهید خرید آسانسور داشته باشید باید به عوامل مختلف دیگری مانند کابین و نورپردازی و پنل آسانسور آن نیز توجه داشته باشید.

موتور آسانسور یکی از موارد مهمی است که عمر آسانسور به آن بستگی دارد. موتور بی‌کیفیت آسانسور به سرعت خراب می‌شود و باید دائما به فکر تعمیر آسانسور و یا تعویض آن باشید بنابراین سرویس و نگهداری آسانسور نیز به اندازه خرید آن اهمیت دارد.

تابلو فرمان آسانسور نیز یکی دیگر از مواردی است که خرابی آن می‌تواند شما را به دردسرهای تعمیر و تعویض بیاندازد. با این که هر نفر دقایق و ثانیه‌های کوتاهی در آسانسور است شکل ظاهری و زیبایی آن نیز مهم است بنابراین باید در خرید آسانسور به این نکته مهم نیز توجه داشت.

شرکت تمکین فولاد آسانبر یکی از مطرحترین شرکتهای فعال در زمینهی فروش، نصب، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی در ایران

پله برقی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از مواردی که صاحبان تجارت و کسب و کار به دنبال خرید آن هستند پله برقی است. در هر پاساژ و یا مکان تجاری برای رفت و آمد آسان خریداران و مراجعه کنندگان به طبقات مختلف علاوه بر آسانسور امکان تردد با پله برقی هم در نظر گرفته می‌شود تا افرادی که نمی‌خواهند از آسانسور استفاده کنند بتوانند با پله برقی به طبقات مختلف بروند. تردد با پله برقی همچنین می‌تواند نمایی خوب برای کسب و کارهای مختلف یک پاساژ داشته باشد چرا که بر خلاف آسانسور در محیطی بسته نیست.

خرید پله برقی خوب و باکیفیت و سرویس و نگهداری پله برقی نیز یک مساله مهم در ادامه کسب و کار است چرا که خرابی‌های مکرر پله برقی باعث ناراحتی مشتریان و نیز اخلال در کار مغازه‌های مختلف می‌شود. بنابراین برای خرید پله برقی باید در وهله اول به کیفیت موتور آن و نیز قطعاتی که در آن استفاده شده توجه نمایید. در وهله دوم نیز پله برقی باید به گونه‌ای باشد که با نمای کلی ساختمان و محلی که برای آن خریداری می‌شود تناسب داشته باشد. خرید پله برقی زیبا می‌تواند زیبایی محل کار و تجارت شما را چند برابر کند.

شرکت تمکین فولاد آسانبر یکی از مطرحترین شرکتهای فعال در زمینهی فروش، نصب، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی در ایران

خرید پیاده رو متحرک

پیاده رو متحرک یکی دیگر از مواردی است که این روزها مشتریان خاص خود را دارد. برای جابجایی افراد در مسافت‌های کمی طولانی و یا مسیرهای مختص به بیماران و یا معلولان از پیاده رو متحرک استفاده می‌شود و می‌تواند سهولت زیادی به رفت و آمد این افراد بدهد. خرید پیاده رو متحرک خوب شباهت زیادی به خرید پله برقی دارد بنابراین باید موتور خوب و ظاهر زیبا را در خرید آن مورد توجه قرار داد.

. پرسرعت‌ترین آسانسورهای ایران در برج میلاد تهران با سرعت ۷ متر بر ثانیه یکی از محصولات متعدد این شرکت است که تاکنون توانسته آن‌ها را نصب و راه اندازی کند. این شرکت هم چنین سالانه به صدها آسانسور پله برقی خدمات سرویس نگه داری و تعمیرات ارائه می‌کند و از این جهت نیز می‌تواند خریدی خوب را برای شما تضمین کند. بنابراین اگر به دنبال شرکتی مطمئن در زمینه خرید آسانسور، خرید پله برقی، سرویس و نگهداری آسانسور و سرویس و نگهداری پله برقی هستید به تمکین فولاد آسانبر سر بزنید.

تمکین فولاد آسانبر یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه محصولات گفته شده است که می‌توان با خیالی راحت از آن خرید کرد. جرثقیل سقفی، سیم بکسل، روغن سیم بکسل و آسانسور برند از جمله مواردی است که می توانید از این شرکت خریداری کنید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز