خبرگزاری کار ایران

پر طرفدار ترین رگال های خانگی و فروشگاهی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۹۹۳

 

این محتوا در گروه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت تارینوتک تدوین شده است.

رگال لباس ابزاری است که از گذشته تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده است. سال ها پیش این وسیله تنها برای فروشگاه مورد استفاده قرار می گرفت و مدل های محدودی از آن را می توانستید در فروشگاه های مختلف مشاهده کنید. اما طراحی رگال لباس سال های اخیر دستخوش تغییرات هایی شد که در نتیجه آن می توان گفت بار دیگر رگال لباس با مدل های جدیدتری روی کار آمد. این بار پای رگال لباس به دکوراسیون منزل هم رسیده و امروزه در منازل نیز مورد استفاده قرار میگیرد. اگر در حال راه اندازی یک فروشگاه خرید لباس هستید و یا در کمد خود با حجم بالایی لباس و ... روبرو هستید، بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

تاثیر رگال لباس

رگال لباس نقشی اساسی در چیدمان فروشگاه دارد. در واقع پیش از مرغوبیت و جذابیت لباس، تاثیر رگال لباس بر روی  چیدمان فروشگاه اهمیت دارد. چرا که در نگاه نخست نظم بیشتر از طرح رگال برای مشتری جذبه ایجاد می کند. در حال حاضر همه ی مزون ها و بوتیک ها برای جلوه دادن به فروشگاه خود و جذب مشتری بیشتر تلاش می کنند از جدیدترین رگال های لباس استفاده کنند. اما تنها هدف استفاده از رگال لباس خوب جلوه دادن لباس ها برای مشتریان نیست، رگال لباس وظیفه نظم بخشی را هم دارد. لذا در چیدمان تنوع لباس ها از رگال استفاده میکنیم.

به عنوان مثال رگالی برای تنوع لباس های خانگی، رگالی برای لباس های مجلسی و رگالی برای لباس های اسپرت. این نوع دسته بندی بر اساس تنوع لباس هر فروشگاه یا مزون انجام میشود. حتی مشاهده شده که رگالی برای حراج های فصلی و …تعبیه میگردد که خود نقش به سزایی در افزایش فروش یک فروشگاه دارد. بهره گیری از رگال ها در مکان ها ی گوناگون مشهود است و همانقدر که در چیدمان فروشگاه مهم است، باعث زیبایی چیدمان خانه نیز می شود. چون علاوه بر مدیریت فضای منزل به همواره در دسترس بودن لباس ها و چروک نشدن آنها نیز کمک بسیاری می کند.

حتی اگر لباسی را شسته باشید با استفاده از رگال میتوانید آن را آویزان کنید و منتظر بمانید تا خشک شود. هم اکنون رگال های خانگی در تنوع و اشکال زیبایی طراحی میشوند و نقش مهمی در زیباتر جلوه دادن فضای خانه دارد و به نوعی محصولی دکوراتیو محسوب میگردد. هنگام انتخاب رگال لباس خانگی پیشنهاد میکنیم رگالی را انتخاب کنید، که قفسه های جانبی و یا حتی آینه به منظور استفاده بهینه از فضا داشته باشد. بدین صورت لوازم مورد نیاز در کنار لباس ها قرار میگیرد و هنگام پوشیدن لباس امکان مشاهده خود در آینه را هم دارید. بدین صورت بخش مهمی از نیازهای لباس پوشیدن در یک رگال و در طراحی خاص و شیک در اختیار شما قرار میگیرد بدون اینکه فضای زیادی اشغال شده باشد. همچنین بهره گیری از رگال های دارای کشو نیز در بهینه سازی محیط تاثیر گذار است.

 

انواع رگال های پرطرفدار

رگال نیز دارای انواع مختلفیست که هر کدام ویژگی های مربوط به خود را دارند و در گذر زمان طراحی شده اند. در ادامه با انواع رگال آشنا خواهیم شد. ا

  • رگال وسط دوطرفه

یکی دیگر از انواع رگال لباس، رگال لباس دو طرفه است. این رگال مناسب برای اتاق هاییست که فضای کافی و مناسبی برای قراردادن رگال ندارند و تنها بخش کوچکی را میتوانند به یک رگال اختصاص دهند. البته که رگال لباس دو طرفه تنها مربوط به  مکان های کم فضا نیست و از این رگال میتوان در فروشگاه هایی که در وسط آنها رگال لباس قرار دارد نیز استفاده نمود. ویژگی هایی که در ادامه ذکر شده است، تنها مربوط به مدل آن میشود. رگال ها به صورت 2 نوع چوبی و فلزی نیز تولید میشوند که نمونه های فلزی از مقاومت بالاتری برخوردار میباشند و قیمت مناسب تری نیز دارند. اما نمونه های چوبی از قیمت بالاتری برخوردار بوده اما جلوه زیبا تری دارند و ظریف تر اند.

  • رگال لباس مثلثی

رگال لباس مثلثی را میتوان یک مینی رگال دانست که قابلیت قرار گیری حجم بالایی از لباس را ندارند. این رگال حجم خیلی پایینی را اشغال میکند و میتوانید از آن در اتاق های کم فضا و محل هایی که فضای زیادی ندارد استفاده کنید.

  • رگال لباس کشودار

شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که ترجیح میدهند علاوه بر فضای قرار دادن لباس، فضایی را نیز برای قرار دادن برخی لباس ها در داخل کشو داشته باشند. برخی رگال های لباس قابلیت قرار گیری چندین کشو را نیز دارند و کاملا این نیاز را به طور کامل مرتفع میسازند.

  • رگال تک لاین

اگر نیاز به یک رگال ساده و ارزان هستید رگال تک لاین گزینه مناسب شماست. رگال تک لاین هیچ ویژگی خاصی ندارد و تمامی لباس ها بر روی یک خط قرار میگیرند. رگال تک لاین یکی از بهترین رگال ها برای فروشگاه ها و البته منازل است. همچنین رگال تک لاین از اشکال هندسیی گوناگونی بهره برده که بر جذابیت آن می افزاید.

 

چرا رگال خاص؟

مجموعه رگال خاص، مجموعه ای بی نظیر از رگال های فروشگاهی و خانگیست. حال شاید از خود بپرسید چرا ؟ بهترین  و مهم ترین ویژگی رگال خاص این است که همواره بروز است و انواع رگال های روز دنیا را به فروش میرساند. همچنین میتواند رگال مخصوص خانه یا فروشگاه خود را از رگال خاص دریافت کنید و با اندازه و ابعاد دلخواه خود آن را داشته باشید. رگال خاص خود تولید کننده رگال است از این رو میتوان به قیمت رگال خاص اعتماد نمود و از خریدی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت ممکن و خدمات بی نظیر با قابلیت شخصی سازی لذت ببرید. میتوانید نام رگال را به عنوان بهترین و به روز ترین فروشگاه فروش رگال به خاطر بسپارید.+

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز