خبرگزاری کار ایران

انواع مختلف پارتیشن اداری را از تتراگلس سفارش دهید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۹۶۷

در محیط‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های اداری، تجاری، بانک‌ها و غیره می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان از سازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دکوری مانند، پارتیشن‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اداری که به عنوان جدا‌کننده‌‌‌‌‌‌‌‌‌های موقت و دائمی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشند استفاده کرد که علاوه بر زیبایی و تنوع بسیار زیاد به عنوان عایق‌‌‌‌‌‌‌‌‌های صوتی و حرارتی نیز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشند. آنچه امروزه نقش قابل ملاحظه‌ای را در طراحی دکوراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌های داخلی ایفا می‌کنند پارتیشن‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اداری‌‌‌ هستند زیرا به دلیل کاربرد آنها در فضاهای کار اشتراکی، مراکز اداری، بانک‌ها، مطب‌ها و مراکز تجاری بسیار مورد محبوبیت در میان مردم واقع شده است.

کاربرد پارتیشن چیست؟

پارتیشن‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اداری به عنوان یک نوع جداکننده برای بهینه ‌‌سازی فضای ادارات استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. همینطور دارای قابلیت جابجایی و نصب آسان در تمامی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فضای ادارات می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشند. اگر در فکر ایجاد فضای آرام برای بالا بردن تمرکز کارکنان اداره خود هستید استفاده از پارتیشن اداری بهترین گزینه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد. درواقع داشتن محیطی با چشم‌انداز زیبا، پویا و کارآمد می‌تواند یک عنصر اصلی در طراحی چیدمان فضای کار با استفاده از پارتیشن‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اداری باشد.

مزایای پارتیشن اداری

 مهمترین کاربرد پارتیشن اداری جدا کردن و تقسیم محیط کاری به بخش‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان با استفاده از این سازه به راحتی محیط کار خود را بنا به سلیقه خود به بخش‌های مختلف تقسیم نمود. سرعت بسیار بالا در نصب به دلیل پیش‌ ساخته بودن و سرعت اجرا و همینطور قابلیت تغییر و تعمیر و جابجایی در فضاها و مکان‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف از جمله مهمترین ویژگی‌های این محصول در بین طرفداران خود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشند. تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف باعث شده است که این سازه‌ها نیاز به نقاشی نداشته باشد. تنوع زیاد پارتیشن اداری در متریال‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف با هزینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متفاوت باعث شده است که هر سلیقه‌ای را پوشش دهد.

انواع پارتیشن اداری از لحاظ تعداد جداره

پارتیشن تک‌ جداره

پارتیشن تک‌ جداره دارای یک جداره با اسکلت‌های بسیار ظریف و باریک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد که جنس متریال آن از ام‌ دی ‌اف، شیشه و آلومینیوم می ‌باشد اگر در فکر تفکیک فضای محیط اداری خود در کوتاه ‌ترین زمان وبا کمترین هزینه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشید استفاده از پارتیشن تک‌ جداره می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند به عنوان بهترین گزینه باشد. این نوع پارتیشن در رنگ‌ بندی و ترکیب‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بسیار متنوع در دسترس می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد.

پارتیشن دوجداره

این نوع پارتیشن به لحاظ ایستایی و مقاومت نسبت به پارتیشن تک جداره بهتر است و دارای طول عمر بیشتری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد و همینطور عایق بسیار مناسبی در برابر سروصدا محسوب میشود. در پارتیشن‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دوجداره از ستون استفاده چندانی نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود به دلیل اینکه بدنه پارتیشن خود به اندازه کافی مقاوم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد پارتیشن دوجداره امکان نصب پرده کرکره‌ای را در بین شیشه‌ها به ما میدهد.

انواع مختلف پارتیشن اداری

پارتیشن مدرن

در واقع به تمامی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سبک‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پارتیشن‌ بندی اداری که به صورت ساختار‌شکن و فاقد شیشه و فریم خاص اجرا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود پارتیشن مدرن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند. ساختار منحصر به فرد پارتیشن مدرن به طراح، این امکان را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد که بدون محدودیت در متریال و قالب خاص دست به نوآوری و طراحی بزند. در این نوع پارتیشن معمولا پارتیشن و دیوارپوش و یا پارتیشن و کمد استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود از طرفی این پارتیشن به صورت دیوار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد و از طرف دیگر کمد و قفسه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دکوراتیو را میتوان در آن تعبیه کرد.

پارتیشن ام‌ دی‌ اف

این پارتیشن برای جداسازی قسمت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مورد نظر یک محیط با عملکرد بسیار بالا به عنوان یک عایق صوتی به همراه استحکام در برابر رطوبت و خوردگی محسوب شده که در انواع تک‌ جداره و دوجداره به کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود از این نوع پارتیشن معمولاً در محیط هایی که نیاز به فضای شخصی جداگانه وجود دارد استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

پارتیشن شیشه و ام ‌دی ‌اف

در این نوع پارتیشن از ام ‌دی ‌اف به عنوان اسکلت‌ بندی پارتیشن و فریم استفاده می شود و شیشه جهت پر کردن قاب به کار میرود. از کاربرد‌‌‌‌‌‌ترین پارتیشن‌ها در فضاهای اداری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد که این امکان را به کارمندان میدهد که به محیط بیرون از حریم خصوصی خود اشراف داشته باشند.

پارتیشن ام ‌دی‌ اف با پروفیل آلومینیومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

برای ایجاد نمای زیبا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانیم از آلومینیوم که به عنوان فلزی بسیار سبک و در عین حال مقاوم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد استفاده کنیم در واقع آلومینیوم برای فریم‌ بندی قاب پارتیشن استفاده شده و ام ‌دی‌ اف نیز برای پر کردن قاب مورد استفاده قرار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد با استفاده از این نوع پارتیشن امکان تغییر و جابجایی پارتیشن نیز وجود دارد.

پارتیشن شیشه با پروفیل آلومینیومی

در این نوع پارتیشن ‌بندی آلومینیوم به‌عنوان فریم و از شیشه به عنوان پرکننده سطح استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. این پارتیشن از طراحی منحصربه ‌فردی برخوردار است و با قابلیت عبور نور از خود و همچنین ایجاد عایق صوتی برای جلوگیری از انتقال سروصدا مورد استفاده قرار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد.

پارتیشن آلومینیومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این نوع از پارتیشن تقریباً تمام ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پارتیشن ام‌دی‌اف را داشته و تنها مزیت آن به نسبت پارتیشن ام‌دی‌اف مقاومت بیشتر در برابر حریق و آتش سوزی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد.

پارتیشن شیشه هوشمند

از جدیدترین نوع پارتیشن اداری محسوب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود و این امکان را به شما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد که با تغییر میزان جذب نور توسط شیشه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هوشمند بدون محدود کردن نور ورودی به محیط، آن را برای زمان هایی که مورد نیاز نیست از معرض دید عموم پنهان کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز