خبرگزاری کار ایران

مزایای استفاده از اپوکسی صنعتی مقاوم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۸۲۵

اپوکسی صنعتی مقاوم یکی از کفپوش هایی است که می توان آن را در محیط های کارگاهی، کارخانه ها و به طور کلی در انواع محیط های صنعتی مورد استفاده قرار داد.

تولید انواع اپوکسی صنعتی مقاوم توسط ویرا اپوکسی

ویرا اپوکسی، از تولید کنندگان مطرح انواع کفپوش اپوکسی صنعتی مقاوم در کشور به شمار می رود. کفپوش های اپوکسی صنعتی با توجه به ویژگی ها و کاربردشان انواع گوناگونی دارند. کفپوش خودروسازی، کفپوش صنایع هوا و فضا، کفپوش پارکینگ، کفپوش کارخانه های داروسازی و تولید محصولات خوراکی از جمله انواع کفپوش صنعتی مقاوم به شمار می روند. ویرا اپوکسی با در نظر گرفتن طیف گسترده کاربرد کفپوش های صنعتی، در زمینه تولید انواع کفپوش ها فعالیت دارد.

در حالت کلی وقتی صحبت از کفپوش اپوکسی به میان می آید، منظور کفپوشی است که از دو جزء اصلی رزین و هاردنر تشکیل شده. اما انواع مختلف کفپوش اپوکسی صنعتی مقاوم با توجه به کاربرد، دارای افزودنی های دیگری نیز هستند که خواصی متناسب با کاربردشان به آن ها می بخشند. برای مثال کفپوش های کارخانه های داروسازی باید در مقابل اسید و محلول های شیمیایی قوی مقاوم باشند. در نتیجه لازم است که از کفپوش های ضد اسید در این مکان ها استفاده شود. با افزودن موادی مانند پرک شیشه می توان کفپوش ضد اسید تولید نمود. ویرا اپوکسی با اضافه کردن افزودنی های مناسب به ترکیب کفپوش، کفپوش هایی مقاوم و کاربردی تولید و عرضه می نماید.

ارائه انواع کفپوش صنعتی خودروسازی با کیفیت بالا

کفپوش صنعتی خودروسازی یکی از انواع کفپوش اپوکسی صنعتی مقاوم است که در کارخانه های تولید خودرو و استاندارد سنجی اتومبیل مورد استفاده قرار میگیرد. این مکان ها به دلیل قرارگیری در معرض ترافیک دائمی و وارد آمدن فشار های گوناگون، باید کفپوشی مستحکم داشته باشند. اپوکسی صنعتی مقاوم در چنین شرایطی می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. مقاوم و استحکام بالای کفپوش های اپوکسی، آن ها را به گزینه ای مناسب جهت استفاده در صنعت خودروسازی بدل کرده است.

مزایای استفاده از اپوکسی صنعتی مقاوم

کفپوش های اپوکسی صنعتی چه ویژگی هایی دارند؟

  • تحمل وزن و فشار بالا: با توجه به وزن بالای ماشین آلات و ابزارهای صنعتی، کفپوش های صنعتی همواره در برابر انواع فشار قرار می گیرند. به همین دلیل یکی از اولین و اصلی ترین ویژگی های کفپوش های صنعتی، استحکام و دوام آن ها در برابر فشار است. کفپوش اپوکسی مقاوم می تواند استحکام مناسبی در برابر وزن و فشار از خود نشان دهد.
  • مقاومت در برابر خوردگی: کفپوش های صنعتی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و حلال های گوناگون دارند. در نتیجه در صورت ریختن محلول های گوناگون یا استفاده از مواد شوینده قوی، مشکلی از بابت فرسودگی و خورده شدن کفپوش وجود نخواهد داشت.
  • آنتی استاتیک بودن: کفپوش اپوکسی صنعتی مقاوم را معمولا از نوع آنتی استاتیک می سازند. این ویژگی کفپوش ها سبب کنترل بار های الکتریکی روی سطح شده و از تخلیه الکتریکی ناگهانی جلوگیری میکند. تخلیه الکتریکی ناگهانی می تواند منجر به آسیب دیدن وسایل برقی حساس شود. چنین اتفاقاتی در قسمت کنترل کیفی کارخانه ها، می تواند نتایج ارزیابی ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین یکی از ویژگی های مهم کفپوش هایی که در محیط های صنعتی به کار میروند، آنتی استاتیک بودن است.
  • دارا بودن خاصیت ضد حریق:‌ این کفپوش ها در برابر گرما و آتش سوزی مقاوم هستند. این ویژگی در کارخانه هایی که با مواد مشتعل شونده زیادی سر و کار دارند، حائز اهمیت.
  • ضد اسید بودن: یکی دیگر از ویژگی های کفپوش های صنعتی که خصوصا در کارخانه های داروسازی، کاغذ سازی و تولید مواد غذایی مورد توجه قرار می گیرد، مقاومت در برابر اسید است. کفپوش ضد اسید اصطلاحی است که به کفپوش های صنعتی دارای این ویژگی اطلاق می شود.

نگهداری آسان و نظافت راحت اپوکسی های صنعتی

کفپوش های اپوکسی صنعتی، گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند. به علاوه سطح صیقلی و نفوذ ناپذیر آن ها، ورود و جذب آلودگی را غیر ممکن می کند. در نتیجه در مقایسه با دیگر کفپوش ها، کفپوش های اپوکسی دیرتر و کمتر آلوده می شوند.

از طرف دیگر اجرای کفپوش صنعتی به صورت یکدست صورت میگیرد. به عبارت دیگر، روی کفپوش اپوکسی صنعتی مقاوم، هیچ درزی وجود ندارد. این امر به این معناست که سطحی یکپارچه و یکدست روی  زمین ایجاد خواهد شد که احتمال تجمع آلودگی ها را به حداقل می رساند. سطح صیقلی و یکنواخت کفپوش های اپوکسی، نظافت آن ها را بسیار راحت می کند.

مزایای استفاده از اپوکسی صنعتی مقاوم

ویرا اپوکسی مجری تمامی کفپوش های اپوکسی صنعتی مقاوم در ایران

برای اجرای کفپوش اپوکسی باید محیط از قبل مورد بازدید و بررسی قرار گیرد. کفپوش های اپوکسی چسبندگی بالایی به بتن دارند و همین امر باعث می شود تا برای اجرای آن ها روی محیط هایی که کف بتنی دارند، نیاز به کندن کف وجود نداشته باشد.

پیش از اجرای اپوکسی صنعتی مقاوم، کف باید از جهت دارا بودن میزان ترک و تراز بودن بررسی شود. در صورت تراز نبودن کف محیط، کفپوش اپوکسی به شکل موجدار و غیر صاف در خواهد آمد. در نتیجه مجریان این نوع کفپوش ها، با استفاده از ابزار های تخصصی خود، سطح زمین را مورد بررسی قرار می دهند. زدودن سطح از انواع روغن و گریس و همچنین سنجش رطوبت بتن نیز یکی دیگر از اقداماتی است که باید پیش از اجرای کفپوش های اپوکسی صورت گیرد. زیرا وجود هر نوع عامل اضافه روی کف، چسبندگی اپوکسی را تحت الشعاع قرار می دهد.

اجرای کفپوش اپوکسی مقاوم یکی از خدمات ارائه شده توسط ویرا اپوکسی است. ویرا اپوکسی با نصب و اجرای دقیق و اصولی کفپوش ها، می تواند محیط مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و به شکل اصولی با کفپوش های اپوکسی پوشش دهد و محیط را جهت استفاده های بعدی آماده نماید. کفپوش اپوکسی صنعتی اجرا شده توسط ویرا اپوکسی، می تواند تا ۲۰ سال طول عمر داشته باشد. در نتیجه با یک بار هزینه برای نصب چنین کفپوش هایی، تا مدت ها از کفپوشی زیبا و مقاوم بهره مند خواهید شد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز