خبرگزاری کار ایران

تشک رویا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۷۵۵

تشک رویا با 36 سال سابقه کار در زمینه تشک همواره در حال رشد می باشد و توانسته است مشتریان زیادی را در طی این چند سال جذب خود نماید.

تشک رویا با 36 سال سابقه کار در زمینه تشک همواره در حال رشد می باشد و توانسته است مشتریان زیادی را در طی این چند سال جذب خود نماید. این اطلاعات با توجه به بانک اطلاعاتی خواب شاپ به عنوان بزرگترین و معتبرترین شبکه پخش تشک در ایران در اختیار قرارداده شده است. برندهای معتبر و مطمئنی در مجموعه خواب شاپ به مشتریان معرفی می شوند که تشک رویا یکی از این برند ها می باشد و در صدر دسته بندی های تشک های پرطرفدار قرار دارد. تشک رویا در گذشته محصولات پدیکس سوئیس را وارد می کرد که با گذر زمان و با احیای امکانات بروز در داخل کشور توانست محصولاتی با همان سطح کیفیت و حتی با لایه مموری فوم تولید نماید که با استقبال چشم گیری از سمت متقاضیان مواجه شد. تشک رویا در طی این چند دهه اسم های مختلفی را برای تشک ها و محصولات خود انتخاب کرده است که این امر سبب شد تا اسم محصولات چندین بار تغییر یابد و خیلی از مشتریان قدیمی برای انتخاب محصول مد نظر دچار مشکل شوند که این موضوع توسط تیم حرفه ای خواب شاپ با تدابیری که انجام داد حل و فصل شد.

انواع دسته بندی تشک های رویا:

  1. تشک های طبی فنری(فنر منفصل):

شرکت رویا بیش از 10 سال پیش تشک های پاکت اسپرینگ خود را به عنوان اولین تولید کننده این نوع محصول روانه بازار نموده و از این طریق جایگاه رهبری مداوم خود، در کلیه فعالیت های تولیدی را تثبیت نموده است. تشک های فنر منفصل عموماً دارای تعداد فنرهای بیشتری هستند؛ این تشک ها حاوی فنرهایی جداگانه بوده که هر کدام در یک پارچه مستقل محصور شده است و به جای آنکه به طور معمول از بالا به هم پیوند خورده باشند در قسمت های میانی به هم متصل شده اند و این خصوصیت منجر خواهد شد که هر فنر به طور کاملاً مستقل از دیگری عمل نماید. در تشک های سنتی فنری (فنر متصل)، با حرکت هریک از فنرها، سایر فنرهای اطراف نیز تحت تاثیر آن، حرکت خواهند نمود. بنابراین با حرکت و غلت زدن یک نفر بر روی تشک، این حرکت به کل سطح تشک منتقل شده و توسط شخص مجاور احساس خواهد شد که می تواند احساس آرامش را از شخص مذبور سلب نماید. در صورتیکه این خصیصه در تشک های فنر منفصل با توجه به ساختار آن برطرف شده است. استفاده از پارچه گردباف بسیار لطیف نقش دوزی شده با الیاف ضد حساسیت با قابلیت ارتجاعی همراه با یک لایه ترموباند غیر منسوج در تشک های پاکت اسپرینگ رویا به عبور جریان هوای حداکثری در سطح تشک کمک کرده و منجر به ایجاد سطحی خشک و خنک برای تشک های مذبور خواهد شد. تشک های اولترا پلاس + محافظ- اولترا 1, اولترا 2, اولترا 3, اولترا 4 و اولترا 5 از جمله تشک های طبی فنری رویا هستند که در این در این مدل ها تشک الترا 4 رویا بیشتر مورد استقبال متقاضیان می باشد.

تشک رویا

ویژگی ها:

  • شکل گیری تشک با قوس بدن به دلیل عدم انتصال فنرها
  • عدم انتقال ارتعاش فنر ها به سزح کل تشک
  • بالابردن امکان جریان هوا در سطح تشک
  • لطافت و عدم خشکی تشک

 

  1. تشک های فنری:

تشک های فنری مرسوم ترین نوع از انواع تشک بوده که به عنوان تشک هایی با قیمت های مناسب در صنعت تشک شناخته می شوند. از انواع مختلف فنر در این صنعت، شرکت رویا از فنرهای بونل در محصولات خود استفاده می نماید که به همین دلیل این نوع از انواع تشک تحت نام "بونل" شناخته و نام گذاری شده اند. به دلیل ساختار ذاتی فنرهای مورد اشاره، بیشترین حالت فنری و برگشت پذیری در این نوع از فنرها در مقابل وزن بدنی که روی آن قرار می گیرد را شاهد خواهیم بود. طبیعتاً همه انواع تشک های فنری مثل هم نبوده و کیفیت آن ها بسیار به کیفیت مفتول فولادی به کار رفته جهت تولید و همچنین تراکم آن ها بستگی دارد. شرکت رویا با استفاده از فنرهایی که در همین کارخانه تولید شده و همینطور به دلیل نحوه اتصال آن ها به هم، موفق به تولید بهترین نوع از انواع تشک های فنری شده است. موکت به کار رفته بر روی فنرهای مذبور، لایه های متعدد از انواع اسفنج، الیاف ضد حساسیت و پارچه نقش دوزی شده مورد استفاده در تشک، همگی در کارخانجات شرکت رویا و با رعایت دقیق اصول کنترل کیفیت تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. تشک های بونل 1, بونل 2, بونل 3, بونل 4, بونل 5, از تشک های فنری می باشند.

ویژگی ها:

  • بکارگیری سیستم تقسیم وزن بدن در تمام سطح تشک
  • پاسخ به سلایق مختلف به دلیل تنوع بالا در میزان نرمی و سفتی تشک ها
  • مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
  • بهبود سیستم گردش هوا در سطح تشک

 

  1. تشک های طبی( بدون فنر):

شرکت رویا با تولید اسفنج به صورت بسیار تخصصی برای محصولات خود، در واقع در تولیدات تشک خود از اسفنج با بهترین کیفیت استفاده می نماید. استفاده از فرمولاسیون اختصاصی و خلاقانه در تولید اسفنج، این اطمینان را ایجاد خواهد نمود که محصولاتی با کیفیت و با عمر مفیدی بیشتر از آنچه در بازار وجود دارد تولید و عرضه گردد. اسفنج ها بهترین مواد جهت کاهش انتقال حرکت به خصوص در تشک های دو نفره می باشند، به طوری که حرکت هر فرد بر روی آن باعث ایجاد مزاحمت در خواب فرد کناری نخواهد بود. از طرفی تشک های اسفنجی به دلیل قابلیت انطباق با بدن، باعث کاهش فشار در نقاطی از بدن که تحت فشار قرار دارند شده و به همین دلیل این محصولات تحت عنوان تشک های "مدیکال" در انواع متنوع محصولات این شرکت نام گذاری شده اند. تشک های مدیکال پلاس + محافظ, تشک مدیکال 1 رویا , تشک مدیکال 2 رویا , تشک مدیکال 3رویا , تشک مدیکال 4 رویا از تشک های طبی رویا هستند.

ویژگی ها:

  • مقاوم و با دوام به دلیل استفاده از اسفنج گرم
  • فاقد هرگونه فنر در اسکلت تشک
  • عدم انتقال ارتعاش ناشی از غلت زدن
  • فشرده و محکم به دلیل استفاده از اسفنج های با تراکم
  • تسهیل تبادل جریان هوا در سطح تشک به دلیل استفاده از لایه مخصوص

برند رویا علاوه بر این سه نوع تشک,تشک کودک و نوجوان و مهمان و محافظ تشک ضد آب هم تولید می کند.

تشک رویا

مقایسه تشک رویا و رویال:

اگر بخواهیم تشک رویا را با تشک رویال مقایسه کنیم میتوان به این نکته اشاره کرد که اگر فردی معیاری برای انتخاب تشک نداسته باشد قطعا در مقابل تنوع هر دو برند دچار مشکل خواهد شد. از نظر دوام و راحتی هر دو تشک از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما از نظر محصولات شرکت رویا با بکارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا اقدام به تولید تشک با ضخامت 5 میلی مترمجهز به قاب فنری شده که با ارگونومی بدن انسان تطابق بیشتری دارد. درنهایت تشک رویا و تشک رویال هم راستای هم قرار میگیرند و انتخاب بین انها بسته به نیاز های فرد, متفاوت است.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز