خبرگزاری کار ایران

مشکلات متعدد وردپرس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۳۳

وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که شما به راحتی می توانید انواع سایت ها را با کمک وردپرس طراحی کرده و با افزونه ها و قالب های متنوعی که دارد بهترین سایت را برای خود راه اندازی کنید.

اما ممکن است مانند همه سیستم ها و برنامه هایی که با آن کار می کنید یکسری هشدار ها و مشکلاتی را در هنگام کار با وردپرس مشاهده کنید که جای هیچ نگرانی نیست کافیه کمی صبور باشید و دقت کنید تا به راحتی در مدت زمان کمی آن ها را رفع کنید .

شما می توانید با مطالعه این مقاله دید بهتری نسبت به اصلاح مشکلات وردپرس پیدا کرده و بتوانید به راحتی مشکلاتی که برای سایتتان بوجود می آید را برطرف کنید پس در ادامه با ما همراه باشید .

صفحه سفید وردپرس

قبل ازاینکه کاری انجام دهید مطمئن باشید که پی اچ پی شما به روز است زیرا بیشتر اوقات وقتی یک صفحه سفید برای شما نمایش داده می شود مربوط به سرور و ورژن php سرورتان می باشد که روش اول : برای رفع صفحه سفید وردپرس بالابودن ورژن php تا 5.6 یا 7.0 است که برای رفع آن یا باید به پشتیبانی هاست خودتان تماس بگیرید و به آن ها بگوید ورژن را به روز کنند و یا خودتان به صورت دستی آن را آپدیت کنید البته بعضی وقت ها به خاطر مشاهده یک قالب وقتی که هنوز آن را نصب نکرده اید و بر روی دکمه پیش نمایش زنده کلیک می کنید این صفحه نمایش داده شود

روش دوم : یکی از مواردی که باعث نمایش صفحه سفید در سایت شما می شود افزونه های می باشد که ممکن است با سایت شما تداخل داشته باشد برای این کار ابتدا باید تمام افزونه های خود را غیر فعال کنید و بعد از آن یک به یک هر افزونه را فعال کنید و صفحه را برورسانی کنید تا افزونه ای که باعث تداخل می شود را پیدا کرده و مشکل را برطرف کنید .

برای رفع مشکل پیشنهاد می کنیم به مقاله رفع خطای صفحه سفید وردپرس مراجعه کنید.

خطای سرور داخلی

شاید گیج کننده ترین خطای وردپرس که ممکن است یک فرد مبتدی با آن مواجه شود «خطای سرور داخلی» یا گاهی «خطای سرور داخلی 500» باشد. این خطا معمولاً زمانی ظاهر می شود که مشکلی وجود داشته باشد، اما سرور قادر به شناسایی مشکل نیست. از آنجایی که پیغام خطا نشان نمی دهد که کجا باید به دنبال خطا بگردید، بهتر است برای رفع مشکل از هاستینگ خود کمک بگیرید.

مواجه شدن سایت با مشکل فنی

وردپرس یک ویژگی حفاظت از خطای مرگبار را در وردپرس 5.2 معرفی کرد. این ویژگی یک پیغام خطای ساده را نشان می دهد که می گوید "این سایت دارای مشکلات فنی است". برای جزئیات کامل، وردپرس پیامی را به آدرس ایمیل مدیر وردپرس شما ارسال می کند. این پیام ایمیل حاوی یک لینک برای رفع خطا است. گاهی اوقات، محدودیت های حافظه PHP هم ممکن است باعث خطای 500 سرور داخلی شود.

حالت بازیابی وردپرس

این پیام خطا می تواند توسط هر یک از خطاهای کشنده ذکر شده در این مقاله ایجاد شود. اگر به ایمیل ادمین دسترسی ندارید یا نمی توانید ایمیل های وردپرس را دریافت کنید، فهمیدن اینکه چه خطایی رخ می دهد دشوارتر می شود. ساده ترین راه برای رفع این مشکل این است که مطمئن شوید آدرس ایمیل مدیریت وردپرس شما صحیح است و می توانید ایمیل های اعلان وردپرس را دریافت کنید یا نه .

خطای کدی در وردپرس

این خطا معمولاً زمانی رخ می‌دهد که می‌خواهید قطعه‌ کدی به وردپرس اضافه کنید و به طور تصادفی چیزی را از دست داده‌اید یا کد اشتباهی در سایت دارید. این منجر به یک خطا در PHP  سایت می شود این پیام خطا چیز غیرمنتظره ای را نشان می دهد که در کد پیدا شده است و مکان اسکریپت که در آن خطا با شماره خط رخ داده است. برای رفع این مشکل باید سینتکس را اصلاح کنید که بیشتر اوقات یک براکت گم شده یا یک کاراکتر غیرمنتظره در کد است.

خطا در برقراری اتصال پایگاه داده

این پیغام خطا واضح است که وب سایت شما قادر به اتصال به پایگاه داده نیست و معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر اعتبار پایگاه داده خود (میزبان ، نام کاربری و رمز عبور) را اشتباه وارد یا تغییر داده باشد. گاهی اوقات سرور پایگاه داده شما ممکن است پاسخگو نباشد یا پایگاه داده شما خراب شده باشد. با این حال، بیشتر اوقات اعتبار ورود به پایگاه داده نادرست است.شما می توانید با مراجعه به مقاله رفع ارور error establishing a database connection مشکل سایت خود را رفع کنید.

ایجاد خطای 404

علائم این خطا این است که وقتی کاربر از یک پست در سایت خود بازدید می کند، صفحه 404 را دریافت می کند و کاربر می تواند تمام بخش های دیگر سایت خود از جمله بخش مدیریت را بررسی کند. شایع ترین علت این مشکل تنظیمات پیوند ثابت در وردپرس است. برای حل این مشکل، کاربر باید تنظیمات پیوندهای ثابت خود را مجدداً پیکربندی کند یا قوانین بازنویسی خود را به صورت دستی به روز کند.

ایجاد نوار کناری در زیر محتوا

یکی دیگر از مشکلات رایج که بیشتر مبتدیان با آن مواجه می شوند زمانی است که نوار کناری در زیر محتوا ظاهر می شود، در صورتی که باید در کنار محتوا باشد. این مشکل بیشتر ناشی از تم های وردپرس است.

گاهی اوقات وقتی کاربران در حال اضافه کردن قطعه کد به سایت خود هستند، ممکن است به طور تصادفی فراموش کنند که یک تگ div را سند html خود ببندند یا یک div بسته اضافی اضافه کنند که ممکن است منجر به مشکل در قالب شود. یکی دیگر از دلایل رایج استفاده از عرض نامتناسب در CSS  باعث ایجاد این خطا در سایت می شود .

مشکلات آپلود تصویر وردپرس

گاهی اوقات یک کاربر به طور ناگهانی متوجه می شود که همه تصاویر از سایت او ناپدید شده است و تصاویری در سایت نمایش داده نمی شود. این خطا وقتی اتفاق می افتد که شما تصویری را در پست خود آپلود می کنید ولی اخطار می دهد. این خطا بیشتر اوقات به خاطر دایرکتوری نادرست در نصب وردپرس رخ می دهد.

وردپرس برای خطای نگهداری در دسترس نیست

گاهی اوقات به دلیل به‌روزرسانی ناتمام یا قطع شده وردپرس، ممکن است خطای «به طور خلاصه برای نگهداری برنامه‌ریزی‌شده در دسترس نیست» را در وردپرس ببینید. اتفاقی که در آنجا می افتد این است که وردپرس سایت شما را در حین به روز رسانی در حالت نگهداری قرار می دهد. اگر به دلایلی آپدیت قطع شود، وردپرس این شانس را ندارد که سایت شما را از حالت نگهداری خارج کند. این خطا کل سایت شما را قفل می کند و آن را برای مدیران و همچنین بازدیدکنندگان از دسترس خارج می کند .

خطاهایی که در این مقاله گفته شده است تنها بخشی از مشکلات و اخطار های یک سایت وردپرسی می باشد اما این مشکلات همانطور که تعدادی از آن ها را مشاهده کردید به راحتی و تنها با کمی زمان گذاشتن می توانید اصلاح مشکلات وردپرس را به راحتی انجام دهید. فقط برای رفع این خطاها داشتن دانش لازم و کسب اطلاعات از موارد ضروری برای داشتن یک سایت بدون خطا و با کیفیت می باشد . امیدورام با خواندن این مقاله بتوانید تعدادی از خطاهای مهمی که ممکن است به صورت ابتدایی در سایت شما ایجاد شود را رفع کنید . 

سخن پایانی

یکی از مشکلاتی که سایت های وردپرسی با آن دست و پنجه گرم می کنند نداشتن پشتیبان برای سایت است که اگر شما بلاگ ژاکت را مطالعه کرده و دانش فنی لازم را کسب کرده باشید می توانید سایت خود را پشتیبانی کرده و مشکلات آن را رفع کنید در غیر این صورت می توانید از پشتیبان های سایت حرفه ای کمک گرفته تا از بروز مشکلات در سایت خود جلوگیری کرده و سایت خود را ارتقا دهید . کار اصلی پشتیبان وردپرس مدیریت دیتابیس و محتوای سایت می باشد به طور مثال باید دائم از فایل ها بک آپ گرفته شود و از تنظیمات پنل ساعت سایت به صورت دوره ای انجام شده و اگر نیاز به نصب قالب یا افزونه و بروزرسانی آن دارید این کار را انجام می دهد. اگر حل مشکلات بالا برایتان کار دشواری است پیشنهاد می کنیم از یک فرد مجرب و معتمد برای پشتیبانی وردپرس استفاده کنید همچنین شما برای کاهش هزینه ها می توانید به یک فریلنسر جهت نگهداری و پشتیبانی سایت وردپرسی برون سپاری کنید. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز