خبرگزاری کار ایران

بهترین هاست رایگان در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۳۱

امروزه با توجه به فعالیت انواع کسب و کار ها به صورت اینترنتی تمایل اکثرا افراد به داشتن سایت برای کسب و کارشان افزایش پیدا کرده و همین امر باعث روی کار آمدن انواع سایت ها در حوزه های مختلفی شده است .

برای طراحی سایت اولین قدمی که شما باید انجام بدهید ایجاد فضای میزبانی مناسب و با کیفیت می باشد شما برای راه اندازی سایت خود به هاست نیاز دارید ولی انتخاب نوع است شما کاملا بستگی به نوع کسب و کار شما دارد به طور مثال شما به تازگی یک کسب وکاری را شروع کرده اید و برای اینکه ابتدا در کار خود آزمون و خطاها را انجام دهید و به یک هدف اصلی برسید بهتر است به سراغ انواع هاست های رایگان بروید تا به راحتی سایت خود را در این فضا ایجاد بدون وجود محدودیت زمانی ایجاد کنید .

 امروزه شرکت های زیادی در کنار خدمات خود ارائه دهنده انواع هاست های رایگان می باشند که هر کدام دارای یکسری مزایا و معایب هستند که برای انتخاب هر کدام باید به این موارد توجه داشته باشید. ما در این مقاله بهترین هاست های رایگان ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد تا در انتها بتوانید بهترین انتخاب را برای سایت خود داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید .

 مزایا هاست رایگان

اگر شما به تازگی شروع به کار کرده اید و تصمیم دارید برای کسب و کار خود یک سایت راه اندازی کنید پیشنهاد می کنیم در خرید هاست سایت خود ریسک نکنید و ابتدا با تهیه یک هاست رایگان سایتتان را ایجاد کنید . هاست رایگان به شما این امکان را می دهد انواع کدنویسی ها را در سایت خود اجرا کنید و اگر با مدیریت سایت خیلی آشنا نیستید با هاست رایگان حرفه ای شده و بعد از آن هاست خود را به هاست پولی براساس نیاز خود ارتقا دهید . البته هاست رایگان بیشتر برای افرادی که نیاز به تست پروژه های خود دارند استفاده می شود .

توضیحات بالا نقل قول از مقاله معرفی بهترین هاست رایگان داخلی و خارجی در بلاگ ژاکت می باشد

قطعا استفاده از هاست رایگان مزایا مخصوص به خودش را دارد که خالی از لطف نیست ولی این نکته را فراموش نکنید که استفاده از هاست های رایگان در بیشتر موارد موقتی می باشد و شما نمی توانید در دراز مدت از آن استفاده کنید.

  • مهارت شما در زمینه وب و برنامه نویسی بدون هیچ هزینه ای افزایش می یابد
  • مدیریت و استفاده از آن برای کاربران مبتدی بسیار راحت است
  • دریافت بازدهی مناسب با پرداخت یک هزینه کم امکان پذیر می شود
  • امکان استفاده رایگان را برای تمام سایت ها دارد

معایب هاست رایگان

درسته هاست رایگان مزایای خوبی دارد اما باید گفت معایب آن به نسبت مزایای استفاده از این هاست بیشتر است اما برای کسانی تازه کار هستند قطعا بهترین گزینه خواهد بود از معایب اصلی هاست رایگان می توان به :

  • از نظر منابع سخت افزاری و نرم افزاری ضعیف می باشد
  • چون این هاست رایگان است قطعا باید یکسری موارد مانند تبلیغات را داشته باشد که برای شرکت های ارائه دهنده هاست رایگان سود داشته باشد که همین تبلیغات اجباری باعث اذیت بسیاری از کاربران می شود .
  • تا جایی که ممکن است شما امکان کنترل هاست رایگان را ندارید
  • اگر به دنیال امنیت بالا برای سایت خود هستید کلا از هاست رایگان استفاده نکنید که این هاست امنیت خیلی پایینی دارد
  • شما در هاست رایگان امکان استفاده از دامنه را برای سایت خود ندارید
  • با تهیه هاست رایگان اکثر سایت های ارائه دهنده هاست های رایگان امکان پشتیبانی را در این هاست ها ندارند

تمامی این مزایاو معایبی که گفته شده است برای تمام هاست های رایگان ممکن است صدق نکند و بعضی از سایت های ارائه دهنده این هاست ها مزایا و معایبی دیگری داشته باشند اما این مواردی که گفته شده است برای اکثریت هاست های رایگان صدق می کند .

بهترین هاست رایگان در ایران  

در بین تمامی سایت هایی که ارائه دهنده انواع هاست رایگان می باشند ما در این مقاله به معرفی سه تا سرویس هاست رایگان که در بین رقبای خود از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند پرداخته ایم .

گیگفا

یکی از بهترین شرکت های ایرانی که ارائه دهنده بهترین هاست های رایگان برای راه اندازی سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس می باشند را می توان هاست گیگفا را با دامنه gigfa.com  معرفی کرد که از امکانات این هاست رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. فضای میزبانی : 5 گیگابایت
  2. پهنای باند : 200 گیگابایت
  3. دامنه : امکان استفاده از 50 دامنه در هاست
  4. هاست : اراوه دهنده هاست مخصوص برای وردپرس
  5. سیستم های مدیریت محتوا : امکان راه اندازی سایت جوملا و وردپرس
  6. دیتابیس : امکان ساخت پایگاه داده تا 50 عدد

Xzn

دومین هاست رایگان که می توانید به راحتی از فضای رایگان هاست آن برای راه اندازی سایت خود استفاده کنید  Xznمی باشد که بخشی از امکانات این هاست رایگان را در برای شما معرفی کرده ایم :

  1. فضای میزبانی : 10 گیگابایت
  2. پهنای باند : 100 گیگابایت
  3. دامنه : امکان استفاده از 10 دامنه در هاست
  4. دیتابیس : امکان ساخت پایگاه داده تا 10 عدد
  5. امکان نصب گواهینامه SSL

Cpanel

سومین هاست رایگان که جزء بهترین هاست های رایگان ایرانی می باشد را می توان سی پنل را معرفی کرد که شما می توانید به راحتی از خدمات هاستینگ آن برای هاست رایگان در سایت های خود استفاده کنید . از مزایا و امکانات این هاست رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. فضای میزبانی : 100 گیگابایت
  2. پهنای باند : 1 گیگ ماهانه
  3. دامنه : امکان استفاده از 2 دامنه در هاست
  4. دیتابیس : امکان ساخت پایگاه داده تا 1 عدد
  5. امکان ارائه هاست با دامنه .IR

تفاوت هاست پولی و رایگان

خیلی از اوقات این سوال برای بسیاری از مخاطبان ایجاد می شود که از هاست رایگان برای راه اندازی سایت خود استفاده کنند یا هاست پولی ؟ برای پاسخ به این سوال باید گقت اگر شما به تازگی یک کسب وکاری را راه اندازی کردید و در حال ازمون و خطا روی آن می باشید و یا یک کسب و کار کوچک دارید می توانید از هاست رایگان برای راه اندازی سایت خود استفاده کنید اما اینکه از چه نوع هاست رایگان با پنهای باندی استفاده کنید بسیار مهم می باشد زیرا شما باید هاستی را برای سایت خود انتخاب کنید که در آینده بعد از تعیین اهداف خود در کسب وکارتان امکان ارتقا و یا بک آپ گرفتن از آن را داشته باشید .

اما در کل اگر کیفیت و پیشرفت در کسب وکار شما برایتان  اهمیت ویژه ای دارد باید به فکر یک سایت حرفه ای برای جذب مشتری بیشتر باشید . قطعا یک هاست رایگان نمی تواند توقعات شما را برآورده کند و شما برای راه اندازی یک سایت خوب که امکان پیشرفت و ارتقا را داشته باشد باید به سراغ هاست های پولی که از مزایای زیادی برخوردار هستند و انواع محتلفی دارند در قیمت های متنوع با توجه به بودجه خود تهیه و استفاده کنید. و بر خلاف هاست رایگان به صورت موقت می باشد و امکان استفاده از دامنه را د راکثر آن نخواهید داشت در هاست های پولی شما به راحتی می توانید بر اساس نیاز کسب و کارتان بهترین هاست را خریداری و سایت خود را با دامنه که مدنظرتون می باشد راه اندازی کنید . پس در هنگام استفاده از هاست ها دقت کنید که هاستی که استفاده می کنید متناسب با نیازهایتان باشد تا در اینده دچار مشکل نشوید .

امیدوارم این مقاله به شما برای تصمیم گیری در مورد استفاده از هاست های رایگان در راه اندازی سایتتان کمک کرده باشد و بتوانید بهترین هاست را برای سایت خود انتخاب و تهیه بفرمایید .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز