خبرگزاری کار ایران

برای داشتن باشگاه بدنسازی خانگی خود چه لوازمی بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۰۵۲

امروزه ورزش در خانه بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است و می تواند به اندازه رفتن به باشگاه موثر باشد؛ به شرطی که تجهیزات مناسب داشته باشید. از وزنه‌های ساده و تشک‌های یوگا گرفته تا دستگاه‌های بدنسازی پیشرفته، راه‌های زیادی برای خوش فرم ماندن بدون رفتن به باشگاه وجود دارد. هنگام تجهیز باشگاه خانگی خود، فضایی که در اختیار دارید و نوع تمریناتی که قصد انجام آن ها را دارید در نظر بگیرید. شما می توانید در منزل خود و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه عضویتی تنها با تهیه مجموعه ای از دمبل ها، نوارهای ورزشی و یک تردمیل خانگی ورزش کنید و به تقویت قدرت عضلات و فرم دهی بدن خود برسید.

در حالی که داشتن یک باشگاه بدنسازی خانگی هزینه راه اندازی اولیه دارد، در دراز مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی ایجاد می کند. شما می توانید با خرید این وسایل از فروشگاه لوازم ورزشی یک باشگاه بدنسازی خانگی مجهز برای خود و خانوادتان داشته باشید.

برای داشتن باشگاه بدنسازی خانگی خود چه لوازمی بخریم؟

در ادامه 8 وسیله ورزشی محبوب از تجهیزات بدنسازی خانگی را بیان می کنیم:

  1. تردمیل

تردمیل یک وسیله ورزشی همه کاره برای باشگاه بدنسازی خانگی شما است که برای افراد حرفه ای، مسابقه‌ دهنده‌ها، دونده‌های معمولی و هر کسی که به دنبال انجام تمرینات قلبی و هوازی است، عالی می باشد. یکی از مزایای تردمیل این است که مهم نیست از کجا شروع می کنید، برای سطح تناسب اندام فعلی شما مناسب می باشد و با تغییر ظرفیت شما سازگار می شود. شما می توانید تصمیم بگیرید با سرعت دلخواه خود راه بروید یا بدوید.

برای داشتن باشگاه بدنسازی خانگی خود چه لوازمی بخریم؟

  1. تشک ورزشی (مت)

برای انجام تمرینات ورزشی در سطح پایه، یک تشک ورزشی یا تشک یوگا، تمرینات بر روی زمین را بسیار راحت‌تر می‌کند. اگر تمرینات سخت و پرفشاری انجام می دهید، به دنبال تشک ضخیم تری باشید. به علاوه، استفاده از تشک باعث داشتن حداقل یک مستطیل فضای مشخص شده برای تمرین است که این خود نوعی انگیزه برای انجام روزانه ورزش می باشد. همچنین، می توانید تشک خود را به حیاط خلوت یا ساحل ببرید و تمرین خود را در فضای باز انجام دهید.

  1. دوچرخه ورزشی ثابت

دوچرخه ورزشی ثابت در انواع مختلفی ساخته می شود و هرکدام کاربرد جداگانه ای دارند. تمرین با این وسیله باعث چربی سوزی، لاغری، کاهش استرس و بالا رفتن مقاومت ماهیچه ها می شود و فشار زیادی به مفاصل وارد نمی کند. داشتن آن در خانه مانند یک مربی دوچرخه سواری شخصی است زیرا می توانید مقاومت و شیب دوچرخه را تغییر بدهید. دوچرخه ثابت اغلب برای افرادی که دارای مشکات حرکتی مانند کمر درد و زانو درد هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. نوارهای ورزشی

نوارهای ورزشی یک گزینه عالی برای باشگاه بدنسازی خانگی شما هستند، زیرا سبک وزن و ارزان هستند و فضای کمی برای نگهداری نیاز دارند. این نوارها یک راه عالی برای ایجاد یک چالش به تمرینات پایین تنه هستند. بنابراین، برخی از تمرینات خود مانند پل‌ و اسکات را با نوار ورزشی در اطراف مچ پا یا زیر زانو انجام دهید. هر چه نوار محکم تر باشد، کار کردن با آن چالش برانگیزتر خواهد بود.

  1. دمبل

داشتن مجموعه‌ای از دمبل‌ها، امکان انجام طیف وسیعی از تمرینات خانگی را به وجود می‌آورد؛ از آن ها برای انجام تمرینات قدرتی مجزا مانند حلقه‌های دوسر بازو، تقویت مقاومت با نگه داشتن آن ها در طول تمرینات ترکیبی مانند لانژ و موارد دیگر استفاده کنید. در حالی که وزن دمبل ها برای افراد مختلف، بسته به سطح تناسب اندام آن ها دارد، ما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به سراغ یک ست متوسط بروید.

  1. آینه تمام قد

داشتن یک آینه تمام قد از جمله تجهیزات اصلی باشگاه بدنسازی خانگی نیست، اما می تواند به شما کمک کند تا به فرم بدن خود توجه کنید. بررسی حالت و فرم بدن در طول تمرین برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی و ایجاد قدرت مناسب ضروری می باشد. بنابراین، اگر فضا و بودجه لازم را دارید، آینه تمام قد یکی از بهترین افزونه‌های باشگاه ورزشی خانگی است. اگر امکان تهیه آینه برای باشگاه خانگی خود را ندارید، در طول هر تمرین مراقب فرم بدن خود جهت جلوگیری از آسیب باشید.

  1. طناب

راه‌های زیادی برای تمرینات هوازی بدون تجهیزات در خانه وجود دارد. طناب زدن یک تمرین سرگرم کننده برای بالا بردن ضربان قلب شما است که بر روی عضلات بازوها، شانه ها، پاها و مغز شما کار می کند. علاوه بر این، شما با تهیه وسایل ورزشی سرگرم کننده دیگری مانند خرید میز پینگ پنگ، ایر هاکی، فوتبال دستی و... نیز می توانید با خانواده و دوستان خود هم تمرین کنید هم سرگرم شوید.

  1. TRX

در حالی که این روزها کلاس های تناسب اندام TRX یک ورزش باشگاهی محبوب می باشد، در واقع این سیستم تمرینی برای تمرین در خانه طراحی شده است. اگر به دنبال تناسب اندام و افزایش قدرت بدنی خود هستید، بند‌های TRX می‌توانند کل بدن شما را با تمرینات ورزشی گسترده، تقویت کند. تنها چیزی که نیاز دارید یک در، تیر، درخت یا ستون برای نگه داشتن بندهای آن می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز