خبرگزاری کار ایران

افزایش موفقیت در اخذ ویزای استارتاپ کانادا با یک بیزینس پلن عالی!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۰۴۱

کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر در جهان است اما شما برای اینکه به این کشور برسید، نیازمند داشتن یک دلیل ویژه هستید. این دلیل می تواند در اختیار داشتن شرایط تحصیل یا کار باشد یا اینکه می توانید از طریق ویزای استارتاپ که علاوه بر ایجاد فرصت شغلی برای شهروندان کانادایی، یک شرکت و محصول با امکان رقابت جهانی را نیز برای این کشور ایجاد می کند، اقدام کنید.

در مرحله اول باید یک ارائه اسلایدی (Pitch Deck) که به آن ارائه کوتاه یا ارائه استارت آپی هم گفته می شود را نگارش کنید تا بتوانید از این طریق مسیر مذاکرات خود با گروه های حمایت کننده از طرح های استارتاپی را به دست آورید. شما برای  مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ به حمایت این گروه ها نیاز خواهید داشت.

ساختار کلی یک بیزینس پلن موفق

زمانی که یک سرمایه گذار قصد دارد از ایده شما حمایت کند لازم است که ایده خود را در قالب یک طرح اقتصادی مدون در اختیار آن ها قرار دهید. .اگر قصد دارید یک بیزینس پلن موفق نگارش کنید باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید. یک بیزینس پلن موفق بدون در نظر گرفتن ترتیب آن  باید شامل موارد زیر باشد:

  • خلاصه اجرای طرح
  • اهداف و توضیح در رابطه با شرکت
  • مشخصات صاحبان تکنولوژی
  • بیوگرافی مدیران شرکت
  • شرح تکنولوژی و مزایای بالقوه آن
  • طرح حمایت از مالکیت معنوی
  • برنامه تحقیق و توسعه
  • طرح تجاری سازی
  • برنامه های بازاریابی
  • برنامه منابع انسانی در صورت نیاز به استخدام نیروی کار
  • برنامه سرمایه گذاری
  • برنامه مالی شامل پیش بینی جریان پول، صورت سود و زیان و محاسبه دوره بازپرداخت
  • طرح خروج (در صورت وجود)

گزینه های شما برای نگارش یک بیزینس پلن

به یاد داشته باشید که ایده شما باید در عرصه جهانی دارای نوآوری باشد و بتواند با تجارت های همت راز با ایده شما رقابت کند. شما همچنین باید برنامه مشخصی برای استخدام نیروی کار کانادایی داشته باشید. اگرچه طرح اقتصادی شما باید نشان گر خلاقیت شما باشد اما باید در نظر داشته باشید که واقع بینانه بودن آن از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

شما به عنوان کسی که می خواهد یک بیزینس پلن را طراحی کنید، چند گزینه را پیش رو خواهید داشت:

  • نوشتن یک بیزینس پلن کامل به صورت شخصی
  • استفاده از نرم افزارهای نگارش بیزینس پلن
  • استفاده از دانش یک فرد و واگذاری نگارش آن به وی
  • استفاده از الگوهای طرح تجاری موجود

استفاده از هریک از راه های فوق می تواند مزایا و معایبی را به همراه داشته باشد با این حال شما باید تصمیم نهایی را در رابطه با این موضوع اتخاذ کنید تا زمان خود را در نگارش این طرح تجاری از دست ندهید.

افزایش موفقیت در اخذ ویزای استارتاپ کانادا با یک بیزینس پلن عالی!

چرا برای شروع یک استارتاپ به بیزینس پلن نیاز خواهیم داشت؟

بیزینس پلن یک سند مهم است که قبل از ورود به دنیای استارتاپ باید آن را تهیه کنید. در حقیقت یک بیزینس پلن یک راهنمای کامل برای اعلام چگونگی کار شما است. بیزینس پلن را می توان به اسکلت استخوانی بدن تشبیه کرد. هر مولفه ای که در بیزینس پلن نگاشته می شود، حاوی اطلاعات بسیار مهمی است که می تواند ضامن موفقیت شما باشد. یکی از دلایلی که سبب شده است نگارش بیزینس پلن اهمیت پیدا کند، آزمایش یک ایده اقتصادی پیش از اجرا است. به زبان ساده تر می توان گفت که بررسی تمام جنبه های یک کسب و کار پیش از اجرای آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

یک بیزینس پلن به شما اطلاع می دهد که هدف نهایی شما چیست! مشتری های شما چه کسانی هستند! چه چیزی را ارائه خواهید داد! چگونه این کار را انجام می دهید! چه هزینه هایی را باید انجام دهید! چقدر درآمد خواهید داشت و مجهولات کار شما چه خواهد بود.

این امکان وجود دارد که شما قبل از نوشتن یک طرح تجاری پاسخ همه این ابهامات را بدانید اما زمانی که شما بیزینس پلن خود را طراحی می کنید ممکن است با موارد غیر منتظره نیز روبرو شوید و برای آن ها برنامه ریزی کنید. زمانی که شما برنامه تجاری در اختیار دارید می توانید به کمک آن از بخش های دولتی و خصوصی کشور کانادا نیز کمک های مالی دریافت کنید چراکه آن ها اطمینان حاصل می کنند که طرح تجاری شما موفق است و آینده خوبی پیش روی آن قرار دارد در نتیجه با سرمایه گذاری بر روی تجارت شما موافقت می کنند.

اگر دوست دارید از حوزه های محبوب برای راه اندازی استارتاپ مطلع شوید مقاله  ایده های جذاب برای شروع استارتاپ در کانادا  را بخوانید!

چه گروه هایی بیزینس پلن استارتاپ کانادا را درخواست می کنند؟

برای اینکه بتوانید ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کنید، به حمایت برخی از گروه های قانونی از پیش تعیین شده نیاز خواهید داشت. این گروه های سرمایه گذار باید طرح تجاری شما را تایید کنند. در این صورت آن ها موظف خواهند بود تا حمایت های مالی کافی از طرح شما را نیز انجام دهند. به همین دلیل است که آن ها طرح تجاری شما را به دقت مطالعه خواهند کرد و این طرح است که زبان گویای شما در برابر آن ها خواهد بود.

ونچر کپیتال ها، سرمایه گذاران انجل و بیزینس اینکوباتورها به عنوان گروه هایی که وظیفه تایید طرح اقتصادی شما را برعهده دارند، بدون تردید در مرحله آخر از شما خواهند خواست تا طرح تجاری خود را نیز ارائه دهید. در بسیاری از مواقع شما باید در جلسات حاضر شوید و به صورت شفاهی در رابطه با طرح اقتصادی خود توضیحاتی را ارائه دهید اما در پایان شما به طرح تجاری نیز نیازی خواهید داشت تا آخرین میخ خود برای کسب حمایت مالی را محکم تر بکوبید.

اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید، باید از مشورت افرادی استفاده کنید که تجربه کافی در این زمینه را در اختیار دارند. باید صادقانه گفت که مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای استارتاپ نیازمند صرف زمان طولانی مدت است و ممکن است به صورت طبیعی یک سال به طول بیانجامد و در صورتی که شما نتوانید مراحل قانونی را به درستی سپری کنید، ممکن است تمامی هزینه های انجام شده را از دست بدهید.

یک وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC می تواند در این زمینه به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه ممکن، شانس دریافت ویزای خود برای ورود به کشور کانادا را افزایش دهید. مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس با تعهد به ارایه ممتازترین خدمات حقوقی مهاجرتی تا موفقیت شما در کنارتان است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز