خبرگزاری کار ایران

ژاکت سرویس خدمت جدید ژاکت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۷۸

اگر دوست دارید بدون هیچ دردسری به دور از شلوغی های شهر پشت میزتان در خانه خودتان با هر مهارتی که دارید بتوانید با خیال راحت به درآمد خوبی برسید می توانید به شغل فریلنسری که امروزه طرفداران خاص خود را دارد فکر کنید . فریلنسری به معنای آزادکاری می باشد یعنی شما تعهد بلند مدت و طولانی به شخص یا شرکتی برای پروژه های خود ندارید در واقع می توان گفت شما خوداشتغال هستید و هر پروژه ای را با هر کارفرمایی که دوست داشته باشید می توانید انتخاب کنید.

اما این تمام ماجرا نیست زیرا شما برای اینکه بتوانید به عنوان فریلنسر حرفه ای عمل کنید نیاز به افراد یا منابعی دارید که بتوانند از شما حمایت کنند و بهترین پروژه ها را به شما معرفی و در مدت زمان انجام یک پروژه در کنار شما باشند تا بتوانید اعتبار شما را افزایش داده و از نظر مالی برای دریافت مبالغ هر پروژه به شما کمک کنند.

سایت های زیادی هستند که شما می توانید به عنوان فریلنسر در آن مشغول به کار شوید ولی در بین همه آن ها می توان سایت ژاکت سرویس را یکی از سایت های حرفه ای در این حوزه معرفی کرد که در ادامه به آن می پردازیم . اما قبل از آن که به سراغ این سایت هیجان انگیز برویم شما را با مزایا و معایب فریلنسری آشنا می کنیم تا با دیدی بهتری وارد این حوزه شوید .

مزایای فریلنسری:

  • تنوع کاری بالا فریلسنر ها نسبت به کارمندان قطعا تنوع شغلی بیشتری دارند و می توانند با توجه به تخصص خود در حوزه های مختلفی کار کرده و امکان انتخاب زمان و محل کار خود را آزادانه تر داشته باشند
  • درآمد ماهیانه یک فریلسنر متغییر می باشد و می تواند با توجه به نیاز خود و تعداد پروژه هایی که دریافت می کند به یک درآمد ثابت در ماه برسد .
  • یکی دیگر از مزایا فریلنسری ازادانه کار کردن می باشد یعنی شما می توانید در کنار کار اصلی خودتان و برنامه های روزمره خود پروژه های خود را هم انجام داده و به موقع تحویل کارفرما بدهید.
  • با فریلنسیری  شما رئیس خودتان هستید یعنی در هر ساعت از شبانه روز می توانید پروژه های خود را انجام داده و استرس نظارت افراد را بر روی کارهای خود نداشته باشید
  • خیلی از افراد دوست ندارند از خانه خارج شده و یا دائم در حال رفت و آمد به محل کار خود باشند؛ با فریلنسری شما به راحتی هر جا که دوست داشته باشید می توانید کار کنید

معایب فریلنسری:

  • موفق نبودن در جذب مشتری یک از معایب فریلنسری می باشد که با سایت هایی که بستر مناسب برای فعالیت این دسته از افراد را فراهم کرده اند تقریبا می توان گفت این مورد حل شده است
  • عدم اعتماد کارفرما: شاید چون هنوز بعضی از کارفا ها با فریلنسر ها اشنایی ندارند اعتماد نسبت به انجام پروژه های خود از طریق فریلسنر ها مخالفت می کنند که سایت هایی مثل ژاکت سرویس این عدم اطمینان را بین کارفرما و فریلنسر از بین برده و با اعتماد کامل می توانند بدون هیچ مشکلی با خیال راحت پروژه های خود را به این افراد بسپارند .
  • نداشتن برند و رزومه ی مناسب : خیلی از شرکت ها فقط به خاطر برند نبودن و نداشتن روزمه یک فریلنسر با او همکاری نمی کنند که راه حل آن همکاری فریلنسر ها با سایت های معتبر مانند ژاکت سرویس می باشد که به راحتی می توانند برای خود اعتبار و رزومه حرفه ای را تهیه کنند .
  • درآمد کم: خیلی از فریلنسر ها در تعیین مبلغ هر پروژه اشتباه کرده و پروژه های خود را از دست می دهند زیرا بیشتر اوقات مشتری به دنبال انجام پروژه های خود با کیفیت در مدت زمان کم با هزینه کم می باشد که این مورد کار را برای فریلنسر ها سخت کرده است البته اگر به صورت اصولی و منطقی روی هر پروژه قیمت گذاری کنید قطعا کمتر به مشکل برخواهید خورد .
  • عدم پرداخت پول توسط کارفرما:  یکی از رایج ترین مشکلاتی که این حوزه به وجود آمده و باعث دلسرد شدن خیلی از فریلنسر ها شده است عدم پرداخت حق الزحمه هر پروژه توسط کار فرماها می باشد که از طریق سایت های معتبری مانند ژاکت سرویس این مشکل بین خیلی از کارفرماها و فریلنسر ها تقریبا بر طرف شده است .

با توجه به مزایا و معایبی که در مورد فریلنسر ها گفته شده است می توان از بین سایت هایی که شما به راحتی می توانید به کمک آن به یک فریلسنر حرفه ای تبدیل شوید سایت ژاکت سرویس را به شما با توجه به نکاتی که بال گفته شد معرفی کرد. این سایت یکی از بهترین سایت ها برای فریلنسر ها و در عین حال کاربلد ترین سایت برای کسب و کارهایی که قابلیت برونسپاری دارند و از طریق فضای مجازی قابل مبادله هستند می باشد ، ژاکت سرویس بستری امن و مطمئنی را ایجاد می‌کند تا بتوانید با نیروی‌های ماهر دورکار کار کرده و فریلسنر ها امکان ارسال انواع سرویس های خدمات وردپرس را برای کارفرماها در این بستر را داشته باشند .

چرا ژاکت سرویس را انتخاب کنیم ؟

ژاکت سرویس هدفش ایجاد یک بستر مناسب برای فریلنسر و کارفرما در حوزه های متعددی می باشد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن بهترین پروژه را یک فریلنسر و بهترین فریلنسر را به یک کارفرما معرفی کند و از پشتیبانی قوی این سایت نهایت استفاده را ببرند. 5 خدمتی که هرکدام زیر شاخه مخصوص به خود را دارند خدماتی هستند که می توانید از طریق آن در سایت ژاکت سرویس به درآمدزایی خوبی برسید.

  1. خدمات طراحی سایت شامل (طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت اموزشی ، طراحی UX (تجربه کاربری) ، طراحی صفحه لندینگ)
  2. طراحی گرافیک (طراحی اینفوگرافی ، طراحی برندبوک ، طراحی رابط کاربری ، طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام ، طراحی لوگو)
  3. خدمات وردپرس (اصلاح مشکلات وردپرس ، توسعه وردپرس ، پشتیبانی وردپرس ، تبدیل html به قالب وردپرس ، طراحی افزونه وردپرس، طراحی قالب وردپرس ، راه اندازی و نصب قالب وردپرس ، نصب و بروزرسانی افزونه‌های وردپرس )
  4. سئو و بهینه سازی سایت (خرید ابزار های سئو ، خرید بک لینک سازی ، بهینه سازی سرعت سایت ، بهینه سازی محتوا ، تحلیل و انالیز سئو سایت، تدوین استراتژی سئو)
  5. بازاریابی محتوا (خدمات تولید محتوا ، وارد کردن اطلاعات)

چگونه در سایت ژاکت سرویس ، یک سرویس تعریف کنیم ؟

شما برای اینکه بتوانید در این سایت یک سرویس برای خود تعریف کنید باید بعد از عضویت در این سایت در بخش مدیریت سرویس هر چند تا سرویس را که دوست دارید برای خودتان تعریف کنید . البته بهتر است پیشخوان، مهارت‌ها و توانمندی‌ها، عکس پروفایل و بنر خود را تکمیل کنید تا هویت شما برای کارفرمایان آشناتر باشد و بهترین شکل خود را معرفی کنید .

وقتی یک کارفرما سرویس شما را انتخاب کند از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد و شما می توانید در بستر سایت ژاکت سرویس در مورد جزئیات پروژه با مشتری خود صحبت کنید . در سایت ژاکت سرویس شما می توانید برای دریافت پروژه به بخش پروژه ها رفته و از پروژه های موجود در سایت در انواع خدمات مانند خدمات بهینه سازی سرعت سایت ، خدمات طراحی سایت و ... حوزه ی مربوط به تخصص خود را انتخاب کرده و پیشنهاد خودتان را برای آن کارفرما ارسال کنید .

نکته ای که باید به عنوان یک فریلنسر حواستان باشد نحوه پرداخت حق الزحمه و دستمزد شما می باشد یکی از مزیت هایی که سایت ژاکت سرویس را نسبت به رقبای خود متمایز می کند سود بالایی است که از هر پروژه دریافت خواهید کرد. در این پلتفرم مبلغ هر پروژه که شما دریافت می کنید اول هر کار به حساب ژاکت سرویس پرداخت می شود و به عنوان امانت خواهد ماند تا زمانی که پروژه شما تمام شده و به تایید کارفرما برسد .سهم شما که ۸۰% از مبلغ کل پروژه می باشد به حساب شما منتقل می شود و به همین راحتی می توانید در مدت زمان کم با انجام پروژه های مختلف در حوزه تخصصی خود در ژاکت سرویس به درآمد خوبی برسید . امیدوارم این مقاله به شما برای فریلنسر شدن کمک کرده باشد و دید بهتری نسبت به این حوزه و سایت های فعال در آن برای شما ایجاد کرده باشد .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز