خبرگزاری کار ایران

نرم افزار مرکز تلفن سیموتل را از کجا بخرم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۰۹

هر کسب و کاری کوچک و بزرگی راهی ارتباطی برای تعامل با مخاطبین و همکاران نیاز دارد. سیستم تلفنی VoIP این راه ارتباطی را برای سازمان ها فراهم و شرایط را برای مدیریت و نظارت بهتر تمامی تماس های ورودی و خروجی فراهم می آورد.

فرقی نمی کند سازمان شما تماس ورودی دارد یا تماس خروجی، پشتیبانی دارد یا واحد فروش، باید بدانید در هر دو حالت شما نیازمند خرید سیستم تلفنی VoIP حرفه ای هستید.

از مزایای سیستم تلفنی ویپ، توانایی در ضبط، نظارت، هدایت و مدیریت تماس های ورودی، خروجی و داخلی شما را در پیشبرد راهبردهای سازمان یاری می دهد.

مرکز تلفن تحت شبکه چیست؟

سازمان و شرکت ها را متصور شوید! تعداد زیادی از پرسنل بطور روزانه مشغول تماس با همکاران و مخاطبان خود هستند. اما در بین یک سیستم تلفنی ویپ وظیفه مدیریت تماس ها را به عهده دارد. زمانیکه با یک شرکت تماس بگیرید، تلفن گویا پخش می شود.

بعنوان مثال: با سلام، شما با شرکت نسیم تلکام تماس گرفته اید. جهت ارتباط با واحد فروش عدد 1 و واحد پشتیبانی عدد 2 را شماره گیری نمایید. با شماره گیری یک عدد ممکن است به دلیل حجم زیاد تماس شما در صف قرار بگیرید. شما نفر سوم صف پاسخگویی هستید. بزودی اولین کارشناس به شما پاسخگو خواهد بود.

پس از آن احتمالا به محض برداشتن گوشی اپراتور شما را با نام خطاب می کند! سلام آقای محمدی! این اتفاق حاصل ارتباط سیستم تلفنی ویپ با CRM است که بصورت خودکار اطلاعات را از سوابق سی آر ام بررسی و پرونده شما را به اپراتور نمایش می دهد.

نرم افزار مرکز تلفن سیموتل را از کجا بخرم؟

اگر در پایان مکالمه از نحوه پاسخگویی اپراتور رضایت داشتید می توانید به آن نمره بدهید! یعنی نظر سنجی در پایان مکالمه.

سوپروایزر یا ناظر مجموعه هر لحظه می تواند وارد مکالمه کارمندان خود با مخاطبین شود، گوش کند، بصورت یکطرفه در گوشی همکارش نجوا کند یا بطور مستقیم وارد کنفرانس سه طرفه شود. نظارت و کیفیت با مرکز تلفن تحت شبکه بسیار دقیق انجام می شود.

بصورت لحظه ای در قالب اعداد، ارقام و نمودارها نحوه عملکرد کل سیستم را ببینید. حتی رفتار تک تک کارمندان را بررسی کنید و با یکدیگر مقایسه کنید.

کل گزارشات سیستم به صورت کلی و جزئی در سیستم وجود دارد. نگران از دست رفتن حتی یک تماس نباشید!

صبر کنید! شما حتی میتوانید به وسیله درگاه پرداخت تلفنی از طریق تلفن ثابت در شبکه شتاب از مشتریانتان پول دریافت کنید.

همه این ها قسمت کوچکی از امکانات مرکز تلفن ایرانی سیموتل است.

سیموتل چیست؟

 

نرم افزار مرکز تلفن سیموتل را از کجا بخرم؟

سیموتل بعنوان یک نرم افزار مرکز تلفن و مرکز تماس ایرانی هم اکنون پاسخگوی نیاز چند صد شرکت و کسب و کار کوچک و بزرگ است.

در چندین سال گذشته سیستم های تلفنی موجود پاسخگوی نیاز سازمان ها و کسب و کارها نبودند. آنجا بود که سیموتل متولد شد. سیموتل در ابتدا صرفا یک پنل گزارش گیری روی سیستم های تلفنی آن زمان بود که به تناسب نیاز از ابتدا پروژه تحقیق و توسعه برایش تعریف و رشد پیدا کرد. در سال طی این سال ها چند صد پروژه مختلف با نیازهای متفاوت با سیموتل پیاده سازی کرد. طراحان این سیستم سه اصل پایداری، امکانات و سادگی را به عنوان الویت در توسعه مد نظر قرار دادند.

اجرا و پیاده سازی پروژه های حرفه ای مرکز تماس باعث شد که سیموتل تنها یک مرکز تلفن نباشد و آن به عنوان یک نرم افزار کال سنتر نیز نام برد. انعطاف پذیری و وجود وب سرویس های مختلف برای ارتباط با سایر سامانه ها از مهمترین مزایای رقابتی سیموتل با سایر محصولات مشابه می باشد.

پس از گذشت چندین سال از عمر سیموتل و چند هزار نصب موفق می توان سیموتل را به عنوان یک سیستم تلفنی در سطح جهانی معرفی کرد که مزایای منحصر به فردی دارد.

سیموتل را از کجا بخرم؟

نسیم تلکام به عنوان تولیدکننده سیموتل به همراه شبکه فروش و نمایندگان نسیم تلکام مرجع ارائه نرم افزار سیموتل هستند. همچنین در صورتیکه در این حوزه فعالیت دارید می توانید درخواست نمایندگی سیموتل را در سایت نسیم تلکام ثبت کنید.

لیست نمایندگان نسیم تلکام

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز