خبرگزاری کار ایران

بررسی و مقایسه سه شرکت برتر خدمات مرکز تلفن ابری و تلفن اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۶۴۲

امروز قصد داریم به بررسی چند شرکت فعال در حوزه ارائه خدمات ویپ بر بستر کلود یا بعبارتی مرکز تلفن ابری بپردازیم. در سالیان اخیر تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی ابری افزایش یافته است اما چطور می شود یک سرویس خوب و بی دردسر خریداری کرد؟

اصلا چرا تلفن اینترنتی؟

شاید برایتان سوال شده باشد چرا باید خط تلفن اینترنتی خریداری کنیم؟ چرا باید بعضا سرشماره های غیر رند را تحمل کنیم؟! اصلا چرا باید اعتماد کنم به این شماره ها؟

خوب در ابتدا باید عرض کنیم که این شماره ها مانند سایر شماره های مخابراتی کشور توسط مراجع قانونی مانند وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور مجوز دارند. یعنی تفاوتی بین مجوز مخابرات با سایر اپراتورهای تلفن ثابت وجود ندارد. اما در مورد کیفیت و رندیت سرشماره جای صحبت وجود دارد.

در ایران همه شماره های به اصطلاح اینترنتی با پیش شماره 9 شروع می شوند. بصورت معمول هر اپراتور یک سرشماره 4 رقمی که با 9 شروع می شود دارد و به مشترکین خود در آن رنج شماره اختصاص می دهد. در یک مثال ساده اپراتور آسیاتک دو سرشماره 9101 و 9130 دارد و امکان واگذار 10 هزار شماره از هر سرشماره را داراست. مثلا شماره 02191019090

حالا به این سوال شما جواب می دهیم که چرا باید شماره تلفن اینترنتی خریداری کنیم؟

جابجایی! برای همه کسب و کارها پیش آمده است که بعد از مدتی احتمالا مجبور به جابجایی شده اند. حتما اطلاع دارید که در خط تلفن ثابت شرکت مخابرات اگر حتی چند کوچه جابجا شوید و مرکز مخابراتی آن کوچه متفاوت باشد ممکن است نتوانید از آن خط استفاده کنید! این یعنی تیر خلاص به زحمات که احتمالا کلی تبلیغات برای آن شماره انجام داده اید!

در این مقاله ما فقط به همین یک مورد بسنده کردیم و بنابراین شماره تلفن اینترنتی که بنام سیپ فون یا سیپ ترانک هم از آن نام می برند تنها انتخاب شما خواهد بود. شما با خرید یک خط تلفن اینترنتی بصورت همیشگی مالک آن شماره خواهید بود. نکته جذاب اینست که هرکجا که پهنای باند (اینترنت) شرکت واگذار کننده خط تلفن را داشته باشید امکان استفاده از آن شماره تلفن را خواهید داشت.

ساده آن می شود: شما فقط یکبار خط تلفن میخرید و دیگر نیازی به تغییر شماره تلفن نخواهید داشت.

چرا مرکز تلفن ابری؟

خوب شماره تلفن که فقط امکان تماس ورودی و خروجی دارد! اگر ضبط مکالمات یا تلفن گویا یا پیامگیر صوتی یا ... را نیاز داشتید چی؟

 اینجاست که مرکز تلفن به کمک شما می آید. مرکز تلفن قلب سیستم تلفنی شماست. اگر خاطرتان باشد در مرحله قبلی شما تلفن را مانند تلفن عادی خانگی از مخابرات دریافت نکردید. پس وابسته به یک مکان فیزیکی نیستید. مرکز تلفن ابری همین سناریو را تکمیل می کند! یعنی شما بدون نیاز به خرید سخت افزار یا نرم افزار همه امکانات مرکز تلفن را خواهید  داشت.

امکانات مرکز تلفن بصورت خلاصه تلفن گویا، ضبط مکالمات، ثبت گزارشات و ... می باشد. بنابراین شما فقط کافیست هزینه اجاره ماهیانه یا سالیانه آن را بپردازید و از خدمات آن بهره مند شوید.

تلفن اینترنتی از کجا بخرم؟ مرکز تلفن ابری از کجا؟

ما در این قسمت سه ارائه دهنده خدمات قدیمی و برتر را معرفی میکنیم. مقایسه کنید، تحقیق کنید و انتخاب کنید.

بررسی و مقایسه سه شرکت برتر خدمات مرکز تلفن ابری و تلفن اینترنتی

تلینا، قدیمی و مطمئن

قدیمی ترین سرویس دهنده تلفنی ابری در کشور تلینا است. تلینا در سایت خود اینگونه می نویسد:

تلینا به عنوان اولین ارائه دهنده تخصصی سرویس های مخابراتی نسل جدید در سراسر کشور شروع به فعالیت کرد و در همین راستا اقدام به واگذاری سرویس هایی از جمله تلفن اینترنتی، سیپ ترانک، سیپ یوزر و سرویس های ارزش افزوده مخابراتی نمود.

تلینا مرجعی جهت معرفی و خرید سرویس‌های تلفنی نسل جدید می‌باشد. با کمک تلینا می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت‌ها، نحوه سرویس‌دهی‌، مزایا، معایب و … هر اپراتور تلفن ثابت را بررسی و مقایسه نموده و هوشمندانه خرید کنید.

در نهایت در تلینا می‌توانید اقدام به انتخاب و خرید سرویس مورد نظر نمایید. ما با بیش از 7 هفت سال تجربه و سابقه در حوزه فنی و بازرگانی اپراتورهای ویپ کشور کنار شما هستیم تا تجربه خوشایندی از خرید و سرویس خود داشته باشید.

وبسایت: Telina.ir

هایفون، جوان و پرتجربه

دومین معرفی امروز را به هایفون اختصاص دادیم. هایفون همانطور که اسمش پیداست خدمات با کیفیت بالا را می توان ازین برند انتظار داشت. هایفون در سایت خود اینگونه می نویسد:

خرید آنلاین خط تلفن ثابت اینترنتی با مالکیت همیشگی اولین وظیفه ماست. بدین ترتیب دغدغه شما از تغییر شماره تلفن بدلیل جابجایی دفترتان حل می شود.

پس از آن برای داشتن منشی گویا، ضبط مکالمات، ثبت گزارشات، صف تماس گیرنده ها، صندوق صوتی و ده ها امکان دیگر بدون نیاز به سخت افزار با سرویس مرکز تلفن اینترنتی بصورت ابری کنار شما هستم.

در نهایت چنانچه تمایل به کسب درآمد از طریق تلفن را دارید پلتفرم مشاوره در ازای پرداخت هایفون این امکان را برای شما فراهم آورده است.

هایفون به شما و کسب کار و کارتان کمک می کند تا حس خوب ارتباطات مدرن را تجربه کنید.

وبسایت: Hifon.ir

انارتل، قیمت مناسب و پشتیبانی قوی

و در نهایت به عنوان آخرین معرفی سراغ انار تل رفتیم. انارتل تیم جوان اما با تجربه ای دارد که با هزینه مناسب می تواند خطوط با سرشماره رند را در اختیار شما قرار دهد. انارتل در سایت خود اینگونه می نویسد:

مجموعه انارتل در راستای پیشرفت و افزایش سرعت ارتباطات در سازمان ها، شرکت ها و کسب کارهای خرد و کلان قدم نهاده و با ارائه خدمات شماره تلفن ابری، مرکز تلفن ابری و پیام صوتی ابری موجب پیشبرد کسب کار شما در ارائه خدمات تلفنی با مشتریان و بهبود ارتباط بین کارمندان و همکاران شما می شود.

انارتل با بهره مندی از جدیدترین و وسیع ترین زیر ساخت و فناوری با اتکا به تیمی جوان، چابک و با انگیزه در تلاش است در خدمات رسانی به شما عزیزان بهترین عملکرد را داشته باشد و پلی برای پیشرفت مجموعه شما شود. با انارتل نظمی به مانند نظم دانه های انار در مجموعه خود ایجاد کنید.

وبسایت: AnarTel.com

در پایان امیدواریم با یک انتخاب درست، کسب و کار شما پر از ارتباطات و برکت باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز