خبرگزاری کار ایران

وبینار صفر تا صد نوشتن یک رزومه خوب ایران‌تلنت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۵۸

یکی از مهم‌ترین عوامل در به دست آوردن شغل دلخواه، رزومه حرفه‌ای و تهیه یک سند بازاریابی است. رزومه خوب باید بتواند به زبان شیوا و واضح تمام ویژگی‌ها، مهارت‌ها و سوابق کاری شما را ارائه دهد و بسیار مهم است که نحوه آماده کردن صحیح آن را به خوبی بلد باشید. در حال حاضر این امکان برای شما فراهم است که در وبینار رایگان ایران‌تلنت با موضوع صفر تا صد نوشتن رزومه شرکت کنید و با بایدها و نبایدها نوشتن یک رزومه آشنا و آنها را در رزومه خود اعمال کنید.

وبینار درباره چه مباحثی است؟

اینکه رزومه چیست و چطور یک رزومه حرفه ای داشته باشیم، اصلی‌ترین مبحثی است که در این وبینار مطرح خواهد شد. بسیاری بر این باورند که سخت‌ترین کار در کاریابی تهیه رزومه حرفه‌ای است، اما این وبینار به شما خواهد گفت که نوشتن یک رزومه استاندارد کار سختی نیست و تنها باید یک سری قواعد و اصول در آن رعایت شود تا هم برای کارفرما و هم برای مدیر استخدام بسیار جذابیت داشته باشد. در واقع در این وبینار شما یاد خواهید گرفت که چطور بخش‌های مختلف یک رزومه حرفه‌ای را در کنار هم قرار دهید و کدام موارد در رزومه بیشترین اهمیت را دارند. همچنین با نمونه‌هایی از رزومه‌های موفق آشنا خواهید شد و می‌توانید از آنها در آماده کردن رزومه خود ایده بگیرید.

در وبینار رایگان «صفر تا صد نوشتن یک رزومه خوب» با تمام مراحل رزومه نویسی آشنا خواهید شد و علاوه بر کسب آگاهی درباره رزومه، اکانت پریمیوم رایگان ایران‌تلنت را نیز دریافت خواهید کرد.

سرفصل های وبینار

در این وبینار سرکار خانم نسیم امیری ارشد، شریک تجاری منابع انسانی ایران‌تلنت به مدت یک ساعت و نیم تمام نکات و موارد مهم در نوشتن رزومه حرفه‌ای را بیان خواهند کرد که سرفصل‌های صحبت‌های ایشان شامل موارد زیر می‌شود:

  • انواع مدل‌های رزومه نویسی
  • راهنمای گام به گام ساخت رزومه
  • ویژگی‌های یک رزومه خوب
  • بررسی نمونه رزومه‌های موفق
  • پرسش و پاسخ با شرکت کنندگان

تاریخ و زمان وبینار سه‌شنبه 16 آذر از ساعت 11 تا 12:30 دقیقه است و در صورت علاقه به این موضوع می‌توانید بدون پرداخت هزینه در آن شرکت کنید. برای شرکت در وبینار اینجا را کلیک کنید.

چرا باید رزومه خوب داشته باشیم؟

رزومه مهم‌ترین مرحله قبل از رسیدن به مرحله مصاحبه است و تجربه ثابت کرده است که کارفرمایان و کارشناسان استخدام در مرحله اول بررسی رزومه‌ها زمان اندکی را می‌گذارند و شما در همان زمان کوتاه باید بتوانید آنها را قانع کنید که بهترین و مناسب‌ترین فرد برای موقعیت شغلی هستید. به همین خاطر امروزه بسیار بر داشتن رزومه استاندارد تاکید می‌شود و از این رو، همیشه باید سعی کنید بهترین روش را برای نوشتن و تدوین رزومه خود پیش بگیرید. این وبینار به شما کمک می‌کند تا بتوانید روش استاندارد رزومه نویسی را یاد بگیرید و اولین قدم در رسیدن به شغل رؤیایی خود را بسیار قوی و محکم بردارید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز