خبرگزاری کار ایران

پرستار در خانه چه خدماتی را ارائه می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۷۲

خدمات پرستار در خانه چه وظایفی دارد؟ افراد زیادی هستند که به دلیل بیماری های مختلف، ناتوانی های حرکتی، کهولت سن و... در منزل بستری هستند.در این شرایط لازم است تا کلیه ی خدمات درمانی برای بیماران در خانه انجام بگیرد. حضور یک پرستار زبده در خانه باعث می شود که فرایندهای درمانی به شکل کاملا تخصصی انجام بپذیرد.

پرستار در خانه چه خدماتی را ارائه می دهد

پرستار

شرکت خدمات پرستار در خانه چه وظایفی دارد؟ افراد زیادی هستند که به دلیل بیماری های مختلف، ناتوانی های حرکتی، کهولت سن و... در منزل بستری هستند.در این شرایط لازم است تا کلیه ی خدمات درمانی  برای بیماران در خانه انجام بگیرد. حضور یک پرستار زبده در خانه باعث می شود که فرایندهای درمانی به شکل کاملا تخصصی انجام بپذیرد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از پرستار در منزل تسریع روند بهبودی بیماران می باشد. این افراد توانایی این را دارند که در صورت نیاز مقدمات انجام خدمات دکتر در خانه و تزریق سرم در منزل را به وجود آورند.

خدمات پرستاری در منزل مسئولیت های زیادی را بر عهده دارند که بیشتر آن ها در مسیر درمان بیماران پیش می روند. از دیگر مسئولیت های پرستار در منزل ارائه خدمات همراه بیمار در بیمارستان است.

شرکت خدمات پرستاری در خانه چیست

پرستار در خانه چه خدماتی را ارائه می دهد

پرستار

یکی از ابتدایی ترین خدماتی که بیماران در منزل نیاز دارند انجام تزریقات است. تغذیه برخی از بیماران به دلیل شرایط خاص بیماری به صورت تزریقی یا ورود مایعات به بدن بیماران انتخاب می شود. نکته ی قابل توجه اینکه خدمات تزریقات در انواع مختلفی ارائه می شوند. تزریقات ممکن است به صورت تزریق سرم یا آمپول باشد. پرستار در خانه به دلیل آشنایی کامل با این فرایند می توانند همه ی احتیاجات بیماران را مرتفع کنند.

خدمات پانسمان در منزل: بیمارانی وجود دارند که به علت مشکلات جسمی خاص امکان حضور در مراکز درمانی را ندارند. می توانید با شرکت های خدمات پرستار در خانه تماس گرفته و از خدمات تعویض پانسمان، بستن پانسمان و .... بهره مند شوید. پرستار در منزل این قابلیت را دارد که براساس شناسایی نوع و میزان جراحت بهترین مدل پانسمان را برای بیماران شما انتخاب کنند. برخی از افراد این ذهنیت را دارند که انجام تعویض یا بستن پانسمان یک کار ساده است. اما جالب است که بدانید عدم آشنایی با روش های حرفه ای پانسمان باعث می شود که آسیب های زیادی به بیماران وارد شود.

در نتیجه استفاده از مهارت ها و تخصص پرستار در منزل به عنوان بهترین راه حل برای انجام این فرایند شناخته می شود.

لوله بینی معده یا NGT در منزل: برخی از بیماران به دلیل هزینه های بالای درمان در منزل نگهداری می شوند. این افراد به دلیل بیماری باید به وسیله ی سوند تغذیه شوند و مواد غذایی را مستقیم در معده دریافت کنند. پرستار در خانه با تخصص بالایی که دارند می توانند نسبت به تعویض یا نصب  NGT  یا تغذیه از راه بینی اقدام کنند. به دلیل شرایط خاص این بیماران انجام فرایند تعویض NGT در منزل بسیار ساده و ایمن تر می باشد و دیگر به نیاز مراجعه حضوری به درمانگاه و بیمارستان ها نخواهد بود.

لاواژ معده در منزل: شستشو یا لاواژ معده به فرایندی اطلاق می شود که بیماران در صورت بروز مسمومیت های شدید الکلی، دارویی، سمی نیاز به تخلیه ی محتویات معده دارند. یکی از خدمات ویژه پرستار در خانه انجام شست شوی معده است که افراد متخصص آن را انجام می دهند. استفاده از خدمات لاواژ در منزل باعث می شود که نیازی نباشد بیماران بدحال که دچار مسمومیت شده اند دیگر دردسرهای مراجعه به بیمارستان را نداشته باشند و به میزان زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنند.

انجام خدمات آی سی یو در منزل: ممکن است بیمار شما به پیشرفته ترین حالت یک بیماری برسند و برای ادامه زندگی نیاز به استفاده از تجهیزات آی سی یو داشته باشند. پرستاران مخصوص آی سی یو در منزل این قابلیت را دارند که امور حساس و پیچیده ای را که مربوط به علائم حیاتی بیماران و استفاده از دستگاه های مربوط به آی سی یو است را انجام دهند. پرستار در منزل این امکان را دارد که در صورت نیاز با پزشک متخصص مشورت کرده و از داروهای لازم استفاده کنند.

پرستار خصوصی در خانه: مراقبت از بیماران یک امر حساس و حیاتی یه شمار می رود. افراد بیمار و سالمند که به تنهایی زندگی می کنند و امکان انجام کارهای خود را ندارند می توانند از خدمات پرستار خصوصی در منزل استفاده کنند. خدمات پرستار خصوصی به این شکل است که آن ها وظیفه دارند به صورت شبانه روزی از بیماران نگهداری کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های حضور پرستار خصوصی در منزل ایجاد آرامش برای بیماران و سالمندان در منزل آن ها است.

پرستار ساعتی در منزل: در برخی موارد افراد ساعاتی از روز را در منزل نیستند این افراد می توانند از خدمات پرستار در خانه ساعتی استفاده کنند و در ساعاتی که در منزل نیستند خیالشان از بابت نگهداری از بیمار و سالمند آسوده باشد.

خدمات دکتر در خانه

 

پرستار در خانه چه خدماتی را ارائه می دهد

  پرستار

شرکت اعزام پرستار علاوه بر ارائه ی خدمات پرستار در خانه خدمات ویژه ای مانند دکتر در خانه را ارائه می کنند. خدمات پزشک منزل به دو شکل انجام می گیرد.

پرستار در خانه ممکن است که تشخیص دهد بیمار شما به پزشک عمومی نیاز دارد. بنابراین با شرکت خدمات تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم پزشک خانه به منزل شما مراجعه می کند. دکتر خانه امکان دسترسی به داروها و تجهیزات مورد نیاز بیماران را دارد.

خدمات پزشک متخصص خانه: در حال حاضر شرکت های خدمات پزشکی علاوه بر اعزام پرستار در خانه امکان ارائه ی خدمات دکتر منزل را دارد این خدمات شامل ویزیت بیماران توسط پزشکان متخصص در زمینه های  متخصص جراح، متخصص اورولوژی، متخصص اطفال، متخصص ارتوپدی، متخصص زنان، متخصص داخلی اعصاب، متخصص قلب و عروق، متخصص داخلی و روانپزشکی، متخصص طب اورژانس می باشد. فراموش نکنید که این موارد برای مشکلات اورژانسی نیست.

خدمات پرستار در خانه آلفاطب

برای انجام خدمات درمانی و نگهداری از بیماران و سالمندان، کودکان به تخصص و مهارت هایی نیاز است که توسط افراد آموزش دیده انجام بگیرد. بنابراین لازم است برای که از شرکت اعزام پرستار حرفه ای استفاده کنید که پرستارهای متخصص و آموزش دیده را برای شما اعزام کنند. شرکت خدمات اعزام پرستار آلفاطب برای استخدام پرستاران از فیلترها و تست های خاصی را در نظر می گیرد که باعث می شود متقاضیان بتوانند از خدمات پرستاران حرفه ای و ماهر بهره مند شوند. وجود پرستاران حرفه ای و آموزش دیده باعث می شود که روند بهبودی بیماران تسریع شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز