خبرگزاری کار ایران

معرفی کلینیک شنوایی سنجی و سمعک جهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۶۰

کلینیک شنوایی سنجی و سمعک جهان دارای دو شعبه در صادقیه و مطهری است که کلیه ی خدمات مربوط به شنوایی سنجی و سمعک را انجام می دهد. جهان سمعک نمایندگی رسمی سمعک های زیمنس، اتیکن، فوناک، یونیترون و ویدکس است.

 روال کار هنگام تجویز سمعک در جهان سمعک به این صورت است که در ابتدا گوش فرد توسط متخصص معاینه می شود و در صورتیکه کانال گوش دارای جرم باشد کاملا تمیز می شود، سپس از بیمار نوار گوش گرفته می شود. در نوار گوش وضعیت سیستم شنوایی از لحاظ عفونت گوش و همچنین پرده گوش، حلزون گوش و عصب شنوایی بررسی می شود و سپس با توجه به آستانه های شنوایی به دست آمده، سمعک مناسب فرد تجویز می شود.

از دیگر خدمات جهان سمعک می توان به تنظیمات دوره ای انواع برندهای سمعک، تعویض تیوب، تعمیرات و سرویس دوره ای سمعک، ارائه فیلتر و باتری سمعک اشاره کرد. سمعک هایی که در مجموعه ی جهان سمعک تجویز می شود کاملا فراهوشمند بوده و با سمعک های قدیمی که آنالوگ یا دیجیتال بودند تفاوت اساسی دارند. این سمعک ها جزو تکنولوژی جدید بوده و قابلیت کنترل صدای ورودی دارند و به شنوایی فرد آسیبی وارد نمی کند. هنگامی که سمعک تجویز می شود در سه جلسه یک ماهگی، سه ماهگی و شش ماهگی تنظیم می شود و این امر باعث می شود نهایت رضایت در کاربران سمعک به وجود بیاید.

مجموعه ی جهان سمعک طرف قرارداد با بانک ها بوده و  برای سایر بیمه ها، فاکتور معتبر صادر می کند.

خرید سمعک

خرید سمعک برای کاربران و خانواده ها همیشه یک چالش بوده و هست. به خصوص در شرایط امروزی که حجم وسیعی از برندهای متفرقه در کلینیک ها و مراکز وجود دارد. متاسفانه بسیاری تصور می کنند که جهت خرید سمعک بایستی به تجهیزات پزشکی رجوع کرد اما این یک اشتباه بزرگ است چراکه خرید سمعک مانند خرید سایر تجهیزات پزشکی نیست و انتخاب غلط سمعک می تواند خسارات جبران ناپذیری وارد کند. انتخاب نوع سمعک جهت خرید کاملا بستگی به نوار گوش فرد و الگوی کم شنوایی وی دارد و در واقع متخصص شنوایی شناس، سمعک را تجویز می کند.  پس برای تهیه ی سمعک حتما به مراکز شنوایی سنجی مراجعه کنید.

چه نوع سمعک هایی در مجموعه ی جهان سمعک را می توان خرید؟

همانطور که در بالا گفتیم، جهان سمعک نمایندگی رسمی پنج برند برتر سمعک جهان است و کلیه ی خدمات مربوط به این سمعک ها در مجموعه ی جهان سمعک انجام می شود.

خرید سمعک زیمنس

سمعک های زیمنس ساخت آلمان هستند و برترین سمعک در جهان و ایران است. این سمعک ها در ایران دارای خدمات پس از فروش فوق العاده ای بوده و همیشه در جهان سمعک جزو اولویت تجویز هستند. سمعک های زیمنس در سایزها و قدرت های متنوعی وجود دارند و برای تمام رده های سنی گزینه ی مناسب در اختیار دارد. از سمعک های شارژی گرفته تا سمعک های وایرلسی و بلوتوثی، پیش ساخته و آماده در برند زیمنس وجود دارد. جهت خرید سمعک یا مشاوره در ارتباط با انتخاب برند با ما تماس بگیرید.

خرید سمعک اتیکن

سمعک های اتیکن جزو دومین برند برتر از نظر کیفیت در جهان است. صدای شفاف و شنوایی نزدیک طبیعی از ویژگی های مهم این برند سمعک است. کاربران سمعک وقتی برند اتیکن را برای خرید انتخاب می کنند، اغلب رضایت کامل دارند. سمعک های سوپرپاور اتیکن جزو قدرتمندترین سمعک های دنیا است که برای افت شنوایی عمیق کاملا جوابگو می باشد. سمعک های اتیکن در انواع داخل گوشی و پشت گوشی تجویز می شود و انتخاب نوع سمعک کاملا به افت شنوایی شما بستگی دارد.

کلینیک شنوایی سنجی صادقیه

کلینیک شنوایی سنجی و سمعک صادقیه یکی از شعب مجموعه ی جهان سمعک است که در محله ی صادقیه تهران واقع شده است. کلیه ی ساکنین غرب تهران از جمله: سعادت آباد، اکباتان، ستارخان، شهرک غرب، شهرک راه آهن، پونک، مرزداران و.. می توانند از خدمات جامع شنوایی کلینیک ما بهره ببرند. علاوه بر خدمات مربوط به سمعک، خدمات شنوایی سنجی کودکان و بزرگسالان، انجام نوار گوش، غربالگری شنوایی نوزادان و تست سرگیجه نیز در کلینیک شنوایی سنجی صادقیه انجام می شود.

معرفی کلینیک شنوایی سنجی و سمعک جهان

خدمات شنوایی سنجی نوزادان و کودکان

شنوایی سنجی در نوزادان و کودکان زیر چهار سال شامل تست OAE، تست ABR و تمپانومتری است.

تست OAE چیست؟

تست OAE یکی از تست های غربالگری شنوایی در نوزادان است که  معمولا در بدو تولد تا 6 ماهگی انجام می شود. این تست به بررسی وضعیت حلزون گوش می پردازد و متخصص شنوایی شناس را از سلامت آن مطلع می کند. تستOAE  همچنین برای تشخیص نوروپاتی های عصبی کاربرد دارد. زمان انجام تست OAE پنج دقیقه است.

تست ABR چیست؟

از دیگر آزمون های غربالگری شنوایی در نوزادان و کودکان است که به بررسی عصب شنوایی می پردازد. تست ABR در نوزادان معمولا در پایان سه ماهگی انجام می شود. چون قبل از سه ماهگی عصب شنوایی هنوز به تکامل نرسیده است انجام این آزمایش خیلی معتبر نیست. تست ABR همچنین در کودکان دارای شرایط ویژه که قادر به همکاری نیستند نیز انجام می شود. افرادی که هنگام انجام نوار گوش تمارض می کنند نیز تست ABR انجام می شود. مدت زمان آزمون ABR در حدود نیم ساعت است.

معرفی کلینیک شنوایی سنجی و سمعک جهان

آزمون تیمپانومتری

تست تیمپانومتری یکی دیگر از آزمون های متداول در شنوایی سنجی کودکان است. کودکان بیشتر در معرض عفونت گوش هستند و بخاطر همین پزشکان اغلب درخواست تست تیمپانومتری می دهند. این تست به بررسی عفونت گوش می پردازد و مدت زمان انجام آن در حدود پنج دقیقه است. انجام این تست به دقت بسیاری نیاز است چراکه انجام آن به صورت غلط می تواند نتیجه ی اشتباه  به دست بیاید و روند درمان را تغییر دهد.

تست سرگیجه

از دیگر خدمات کلینیک شنوایی سنجی صادقیه ارزیابی و درمان سرگیجه های با منشاء گوش میانی است. سرگیجه های با منشاء گوش میانی می تواند ناشی از جابجایی کریستال های گوش یا افزایش مایع گوش باشد. در کلینیک سرگیجه ابتدا با کمک تست هایی نظیر تست VNG، تست ECOG، تست کالریک و تست VEMP منشاء و علت سرگیجه مشخص می شود و سپس براساس نوع سرگیجه، درمان آن انجام می شود. نتایج و درمان سرگیجه در همان جلسه ارائه می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز