خبرگزاری کار ایران

تکنولوژی های به کار رفته در یخچال فریزر و ساید بای ساید های اسنوا و دوو

با تکنولوژی یخچال فریزرهای اسنوا و دوو آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۸۰

تولیدکنندگان بزرگ  یخچال فریزر داخلی از بدو تاسیس خود، کوشیده اند تا روز به روز به فناوری های جدیدی که در نمونه های خارجی وجود دارد نزدیک تر شوند و با توجه به نیازهای تازه، خود را بروز نگه دارند. گروه صنعتی انتخاب به عنوان تولیدکننده برند ایرانی اسنوا که علاوه بر آن خط تولید برند دوو را نیز تحت لیسانس کشور کره جنوبی در ایران در اختیار دارد، یکی از این برندهای داخلی است. در ادامه این مقاله زنبیل می خواهیم با تکنولوژی های به کار رفته در محصولات اسنوا و دوو آشنا شویم و آنها را با بزرگترین برند های جهانی مقایسه کنیم.

اسنوا Snowa

اسنوا با سابقه 15 ساله در تولید لوازم خانگی در ایران جزء برندهای پرفروش داخلی است که تنوع و امکانات مطلوب مصرف کنندگان در یخچال فریزرهای این شرکت پیدا می شوند. اسنوا انواع یخچال فریزر پایین، فریزر بالا، دوقلو و ساید بای ساید را تولید می کند که در مدل های ساید بای ساید بیشترین تنوع را بین برندهای ایرانی داراست.

امکانات و تکنولوژی های یخچال فریزرهای اسنوا:

  • آبریز (خودکار یا مخزنی)
  • یخ ساز (خودکار یا مکانیکی)
  • نمایشگر لمسی
  •  بار خانگی که به شما اجازه می دهد نوشیدنی های خود را بدون باز و بسته کردن درب یخچال درون محفظه بار خانگی یخچال بگذارید و به راحتی و فوری به آن دسترسی داشته باشید.

با تکنولوژی یخچال فریزرهای اسنوا و دوو آشنا شوید

  • سیستم بازتابش سرما یا Metal Cooling به طور ویژه به خنک کردن سریع بطری های نوشیدنی ها کمک می کند و مانع از هدررفت سرمای تولید شده در یخچال می شود.
  • فناوری Magic Light در یخچال فریزر اسنوا فرکانس نور سبز را به میوه و سبزیجات داخل یخچال می تاباند که این کار باعث می شود ضمن حفظ تازگی، ماندگاری بیشتری نیز داشته باشند و دیرتر خراب شوند.
  • فیلتر سه لایه در یخچال فریزر اسنوا با جذب باکتری ها و بوهای مختلف، موجب می شود تا بوی غذاها و خوراکی های داخل یخچال با یکدیگر مخلوط نشوند.
  • سیستم سرمایش هوشمند (Smart Cooling) مانند یک ترموستات عمل کرده و دمای یخچال را به طور دائم رصد می کند تا دمای محیط داخلی یخچال با گذاشتن غذاها و نوشیدنی های گرم دچار تغییر نشود.
  •  سنسور هوشمند تشخیص دمای بیرونی در فصل گرما یا سرما بر اساس نیاز دمای یخچال را تنظیم می کند.
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال که در 5 سطح به صورت بهینه شده می تواند کار کند.
  •  سیستم سرمایش دوگانه ( One Evaporator ) از دو فن و تبخیرکننده مجزا برای یخچال و فریزر استفاده می کند تا بوهای محتویات یخچال با بوهای محتویات فریزر با هم مخلوط نشوند.
  • سیستم گردش هوای سه بعدی ( Multiple Air Flow ) از چند دریچه تشکیل شده که هر یک زیر قفسه های یخچال جای گرفته اند و هوای سرد را به طور یکنواخت به طبقات یخچال وارد می کنند که این کار از ساکن ماندن هوای سرد در یخچال جلوگیری می کند.

دوو Daewoo

شرکت دوو الکترونیک از کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرده و به سراسر دنیا از جمله ایران محصولات خود را صادر می کند. اشاره کردیم که یخچال فریزر دوو توسط گروه انتخاب در کشورمان تولید می شوند که مطابق انتظار انواع مختلف فریزر بالا و پایین، دوقلو و ساید بای ساید در سبد محصولات دوو قرار دارند.

امکانات و تکنولوژی های یخچال فریزرهای دوو:

  • آبریز (خودکار یا مخزنی)
  • یخ ساز (خودکار یا مکانیکی)
  • نمایشگر لمسی
  • بار خانگی (دسترسی سریع به نوشیدنی بدون باز کردن درب یخچال)
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال در 5 سطح توان مختلف برای کاهش مصرف انرژی
  • سنسور هوشمند تشخیص دمای بیرونی و داخلی
  •  فناوری Digital Cooling داده های مربوط به دمای داخل یخچال و بیرون یخچال را از سنسور هوشمند تشخیص دما، دریافت و تحلیل می کند سپس نتیجه را به کمپرسور می دهد تا براساس نیاز، کمپرسور از یکی از 5 سطح توان خود استفاده کند.
  • سیستم سرمایش دوگانه ( One Evaporator )
  • سیستم گردش هوای سه بعدی (3D Cooling  ) برای جلوگیری از ساکن ماندن هوای سرد در یخچال
  • سیستم حفظ سرمایش VIP با استفاده از بالشتک هوا در جداره داخلی درب یخچال باعث افزایش حجم مفید داخل یخچال می شود.
  • سیستم سرمایش فلزی Metal Ice Cooling با استفاده از صفحات سردکننده از جنس فولاد ضد زنگ که رسانای حرارتی بالاتری از پلاستیک دارند، سرما را به مدت طولانی تری در خود حفظ می کند و این موجب کاهش مصرف انرژی می شود و حتی زمانی که برق قطع شود هم سرمای یخچال دیرتر از دست می رود.
  • فیلتر هوای سه گانه Fresh Max Plus برای جذب باکتری و بوهای نامطبوع
  • سیستم خودکار بسته شدن درب ها

تفاوت یخچال فریزر اسنوا و دوو با ال جی، سامسونگ و بوش

بعد از بررسی امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در مدل های مختلف یخچال فریزر اسنوا و دوو در می یابیم که این برندهای تولید داخل  تعداد قابل توجهی از امکاناتی که در برندهای برتر جهان شامل ال جی، سامسونگ و بوش وجود دارند را دارا هستند.

آنچه هنوز جایش در بین یخچال فریزرهای دوو و اسنوا خالیست مدل یخچال فریزر درب فرانسوی است که این نوع یخچال در هیچ برند ایرانی پیدا نمی شود.

یخچال های هوشمند ال جی و سامسونگ، قابلیت هایی مثل اتصال به اینترنت و مشاهده محتویات یخچال از راه دور و بسیاری مزایای مرتبط دیگر دارند در حالیکه  چیزی به اسم یخچال هوشمند اسنوا و دوو هنوز تولید نشده و وجود خارجی ندارد.

با تکنولوژی یخچال فریزرهای اسنوا و دوو آشنا شوید

کدام بهتر است یخچال فریزر اسنوا و دوو یا مدل های خارجی ؟

در نهایت به طورکلی می توانیم بگوییم اگر از مزایای یخچال های هوشمند چشم پوشی کنیم، تقریبا هر تکنولوژی ای که در برندهای پیشروی صنعت یخچال فریزر دنیا مثل سامسونگ و الجی استفاده می شود با فاصله زمانی نه چندان زیادی همان تکنولوژی را در دو برند اسنوا و دوو می توانیم پیدا کنیم. در کنار امکانات، بحث صرفه اقتصادی مطرح می شود که در شرایط تحریم های فعلی و رشد شدید قیمت برندهای ال جی و سامسونگ، خرید یخچال فریزر اسنوا با امکانات یاد شده، توجیه اقتصادی دارد. موضوع بعدی کیفیت ساخت و قطعات و خدمات پس از فروش می باشد که از این نظر شرکت انتخاب سرویس یکی از بهترین خدمات دهندگان با پوشش سراسری به محصولات اسنوا و دوو است که این امر نیز خیال خریداران را تا حد زیادی راحت می کند.

یخچال فریزر ایرانی و خارجی را از کدام فروشگاه تهیه کنیم؟

اگر می خواهید یخچال فریزر معمولی یا یخچال فریزر ساید بای ساید دوو یا اسنوا خریداری کنید، در وضعیت شیوع بیماری کرونا بهتر است در خانه بمانید و به جای رفتن به فروشگاه های فیزیکی، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. برای اینکار استفاده از فروشگاه آنلاین زنبیل را به شما پیشنهاد می دهیم. زنبیل قریب به یک دهه است که محصولات متنوع دسته بندی های  لوازم خانگی، محصولات آرایشی بهداشتی، لوازم دیجیتال و... را به مشتریان عرضه می کند و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره از وزارت صمت (بالاترین نماد اعتمادی که به فروشگاه های اینترنتی داده میشود)، مورد اعتماد مشتریان خود قرار گرفته است.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال فریزر اسنوا با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های ساید دوو با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز