خبرگزاری کار ایران

آسنا توربو اتومات رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۲۸

مراسم رونمایی رسمی از خودرو پیکاپ آسنای توربو اتوماتیک عصر روز هشت آذر با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران گروه صنعتی آمیکو ، صنعتگران، مقامات دولتی، خودروسازان، اصحاب رسانه و علاقمندان به این خودرو پیکاپ منحصر بفرد در هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد برگزار شد.

ایلنا، برای بهره برداری هرچه بیشتر علاقمندان و دوستداران آسنا، برنامه رونمایی و نمایش خودرو آسنا توربو اتوماتیک تا ساعت ۲۱ ادامه داشت.

آسنا توربو اتوماتیک در سه رنگ قرمز،آبی،مشکی تولید می شود. لازم به توضیح است که هر سه رنگ در معرض دید میهمانان قرار گرفت.

در هنگام برگزاری مراسم رونمایی، آسنا توربو اتوماتیک با شرایط ویژه به فروش رسید.

آسنا توربو اتوماتیک در مرحله نخست به صورت Limited Edition و با تیراژ ۱۰۰ دستگاه تولید خواهد شد.این خودرو با شرایط فروش نقدی و تحویل فوری به دست مشتریان خواهد رسید‌.

 در این مراسم که اجرای آن به عهده بازیگر و مجری محبوب و نام آشنای کشورمان پژمان بازغی بود، مهمانان ویژه ای از جمله مدیران صنایع و خودروسازی، دبیر انجمن خودروسازان و همچنین چهره هایی نظیر هادی ساعی و امیر علی اکبری نیز حضور داشتند.

آسنا توربو اتومات رونمایی شد

اولین دستگاه از میان ۱۰۰دستگاه آسنا اتوماتیک توربو توسط آقای امیر علی اکبری ورزشکار و قهرمان معروف و محبوب بین المللی خریداری گردید.

در این مراسم همچنین، مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل با اشاره به تحویل فوری خودرو اعلام کرد: این خودرو قابلیت بسیار بالایی دارد و به نوعی برای معرفی بهتر برند آمیکو در نظر گرفته شده است و به صورت محدود تولید و به فروش می رسد.

شهرام فداکار ادامه داد: با توجه به خاص بودن این خودرو و همچنین مشتریانش فروش به صورت نقدی خواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو تصریح کرد: آمیکو برای اولین بار در ایران خودرویی با قفل دیفرانسیل تمام اتوماتیک عرضه کرده است. این خودرو مجهز به موتور 4k22 میتسوبیشی و گیربکس پانچ فرانسوی است. آسنا اتوماتیک به دلیل قابلیت ها و امکاناتی که دارد، علاوه بر توانمندی های یک پیکاپ می تواند به دلیل اندازه کابین بزرگ تر از همه رقیبان، قابلیت های یک SUV را هم به مشتریان ارائه نماید.

آسنا توربو اتومات رونمایی شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز