خبرگزاری کار ایران

فروشگاه آنلاین اسباب بازی؟ از بورد گیم تا LEGO ...

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۰۱

همه ما می‌دانیم بازی کردن با کودکان موجب شادی و نشاط کودک و ما می‌شود. استفاده از اسباب‌بازی‌های متنوع در دنیای امروزی علاوه بر سرگرم نمودن کودکان می‌تواند در رشد مهارت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها نقش به سزایی داشته باشد.

ایلنا، در این بین با پیشرفت تکنولوژی و استفاده اکثر مردم از اینترنت موجب شده تا فروشگاه‌های آنلاین اسباب بازی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

خرید اسباب بازی آنلاین

تهیه اسباب بازی مناسب برای کودک همیشه از دغدغه‌های پدر و مادر‌ها بوده است. خرید اسباب بازی که بتواند در کسب مهارت‌ها و افزایش رشد ذهنی و حرکتی کودک تأثیر‌گذار باشد در اولویت قرار دارد. با روی کار آمدن فروشگاه‌های آنلاین، والدین می‌توانند به راحتی از طریق مراجعه به سایت‌های معتبر فروشگاه‌های آنلاین خرید خود را انجام دهند.

خرید آنلاین می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما به شما کمک می‌کند تا به آسانی تنها با مشاهده بازی، مطالعه اطلاعات کافی در مورد آن و پرداخت وجه مورد نظر، اسباب بازی را تهیه نموده و در اختیار فرزند خود قرار دهند.

هم چنین می‌توانید قیمت خرید اسباب‌بازی‌های مختلف را بررسی نموده و مناسب‌ترین را در سبد خرید خود قرار دهید. در دسترس بودن فروشگاه‌های آنلاین اسباب بازی به صورت شبانه‌روزی از دغدغه شما برای بسته شدن فروشگاه و دیر رسیدن شما میکاهد.

فروشگاه آنلاین اسباب بازی مناسب

یک فروشگاه اسباب بازی آنلاین در کنار تنوع محصولات خود به موجود بودن اسباب بازی در تمامی رده‌های سنی دقت کافی دارد. دقت داشته باشید در صورت تمایل به خرید به صورت آنلاین بهتر است تمامی نظرات افراد را در مورد محصولات آن مطالعه نمایید.

توجه به کیفیت و مرغوبیت کالا، استاندارد بودن بازی‌ها، موقعیت جغرافیایی فروشگاه از لحاظ استانی، هزینه ارسال، توجه به بودجه خریدار، تضمین بازگشت محصول از جمله مواردی هستند که موجب محبوبیت فروشگاه می‌شود.

فروشگاه آنلاین اسباب بازی؟ از بورد گیم تا LEGO ...

مزایای خرید آنلاین

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها
  • عدم حضور در ترافیک و تحویل محصول درب منزل
  • جست‌وجو و انتخاب بازی مورد نظر بدون حضور فروشنده
  • کسب اطلاعات کامل در مورد محصول
  • تنوع بالای محصولات
  • مشاهده قیمت و مقایسه با سایر فروشگاه‌ها

فروشگاه اسباب بازی آنلاین هویو

فروشگاه آنلاین هویو با به کارگیری وب سایت هویو از بازی‌های متنوع در دسته‌بندی‌های گوناگون، امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم نموده است. از جمله بازی‌های فکری مانند انواع اسباب بازی هوپا، بازی‌های حرکتی و ورزشی و بازی‌های آموزشی مانند انواع بازی سه بعدی و بازی لگو، هر کدام از این دسته‌بندی‌ها خود شامل تعداد زیادی بازی‌های مختلف و متناسب با رده سنی کودک دلبند شما است.

در این قسمت به معرفی چند بازی برتر و پرفروش این سایت می‌پردازیم.

فروشگاه آنلاین اسباب بازی؟ از بورد گیم تا LEGO ...

بازی فکری هوپا

بازی‌های آموزشی در دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. بازی فکری با رشد مهارت‌های ذهنی، افزایش قدرت تصمیم‌گیری، فزایش توانایی حل مسأله و ... در توانمندسازی کودک شما نقش مؤثری دارد.

انواع اسباب بازی فکری بازی هوپا، که بازی‌های فکری کارتی بسیار مهیج و دوست داشتنی هستند و خود شامل انواع بازی‌های مختلف دیگر می‌شود. انواع بازی هوپا متناسب برای تمامی رده‌های سنی حتی بزرگ سالان است. جذابیت و سرگرم بودن این بازی موجب شده تا تمامی افراد را به دور یکدیگر جمع نموده و شادی و نشاط آن‌ها را فراهم نماید.

بازی هوپا مانند جالیز، اجی مجی بوم، استوژیت، پایاپای، پی شوم، دژ، رام و دیس، کاپوچین، کار و بار و ... با ایجاد نمودن یک فضای رقابتی سالم، کودکان را به انجام بازی‌های گروهی تشویق می‌کند. با این کار کسب مهارت‌های اجتماعی، برقراری ارتباط با دیگران و رشد هوش اجتماعی کودک نقش می‌گیرد.

علاوه بر این در برخی بازی‌ها، کودک را وادار به خلق موقعیت جدید و ذهن خوانی افراد می‌کند. این نوع بازی‌ها در رشد ذهنی کودک، داستان پردازی، بیان احساسات، استفاده از کلمات، آشنایی با نماد‌ها، داستان‌های اساطیری و ... تأثیر مثبتی خواهند داشت.

نکته قابل توجه در بازی هوپا، اجرای آن به صورت گروه‌های چند نفره و زمان‌بندی بازی است. با این کار علاوه بر آموزش استفاده بهینه از زمان کودک را به انجام کار‌های گروهی و برقراری ارتباط با سایرین تشویق می‌نماید.

فروشگاه آنلاین اسباب بازی؟ از بورد گیم تا LEGO ...

دنیای زیبای لگو

لگو؛ این قطعات کوچک رنگارنگ پلاستیکی یا کائوچویی که توانسته در بین کودکان طرفداران بی‌شماری را به خود اختصاص دهد. در واقع لگو به معنای جفت کردن و در کنار هم قرار دادن این قطعات کوچک است. کودک می‌آموزد که با اتصال می‌تواند اجسام و اشکال گوناگونی را خلق کند.

لگو یکی از بازی‌های فکری کودکان به شمار می‌آید. رشد مهارت‌های حرکتی، اجتماعی، خلق اثر دید و تقویت ذهن خلاق، تقویت توانایی حل مسأله و افزایش اعتماد به نفس در کودک از جمله اهداف و فواید بازی لگو محسوب می‌شوند.

لگو‌ها برای هر سنی می‌تواند جذابیت داشته باشد. انواع مختلفی از لگو‌ها متناسب با رده سنی کودک طراحی و به بازار عرضه شده است. بسیاری از لگو‌ها دارای داستان‌های زیبا و متنوعی هستند که منجر به تشکیل شهر‌های اجری می‌شوند. تصور کنید یک شهر لگویی داشته باشد. پر از آجر‌های رنگی و عروسک‌های کوچک و بزرگ که با دستان کودک شما به زیبایی تمام آراسته شده است.

سرگرم نمودن کودکان با لگو می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد و کودک شما هر بار با کمک تنها چند آجر کوچک می‌تواند اشکال مختلفی را ایجاد کند. شما هم می‌توانید با لذت تمام در کنار فرزند خود بازی با لگو را انجام دهید. در هنگام خرید لگو دقت داشته باشید لگو مطابق با سلیقه و سن کودک انتخاب و تهیه شود.

فروشگاه آنلاین اسباب بازی؟ از بورد گیم تا LEGO ...

بازی سه بعدی

در بازار داغ اسباب بازی، حضور انواع بازی سه بعدی موجب شده تا کودکان بهتر بتوانند شکل بازی را در ذهن خود داشته باشند. خرید بازی‌سه بعدی مانند ساخت کاردستی‌ها، بازی ساختنی با قطعات فلزی، چوبی یا پلاستیکی، پازل‌های سه بعدی، و خرید لگوو جورچین‌های چوبی و .... که ازانواع جمله بازی سه بعدی هستند، موجب پرورش و رشد تجسم فضایی کودک می‌شود.

 کلام آخر

در دنیای پیشرفته امروزی و ورود اینترنت و فضای مجازی به زندگی بشر، داشتن خرید آنلاین می‌تواند در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی نماید. شروع به کار فروشگاه‌های آنلاین اسباب بازی توانسته از دغدغه والدین برای خرید یک بازی مناسب برای کودک خود تا مقدار زیادی بکاهد. وجود این فروشگاه‌ها و تنوع بازی‌های موجود می‌تواند امکان خرید آسان‌تر را برای والدین فراهم نماید.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز