خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 7 هفتم [*نسخه کامل*]

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۴۰

دانلود قسمت 7 سریال نیسان آبی قسمت هفتم ۷ کامل و قانونی با کیفیت عالی، دانلود سریال نیسان آبی قسمت 7 هفتم با ترافیک نیم بهاء در ادامه دریافت کنید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال نیسان  که در ژانر کمدی و طنز است و به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. پ که قسمت هفتم سریال نیسان آبی روز چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت 7 هفتم ۷ کامل و قانونی و غیر رایگان با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها دریافت کنید.

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت هفتم روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 7 هفتم سریال نیسان آبی

************************

 

خلاصه داستان قسمت ۷ سریال نیسان آبی

دو خواهر و دو اتفاق مشترک و عجیب ....

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 7 هفتم [*نسخه کامل*]

درباره سریال نیسان آبی

سریال به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.

بازیگران سریال نیسان آبی قسمت 7

در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال نیسان آبی کمدی

«نیسان آبی» جدیدترین سریال طنز فیلیمو است که هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» می سازد. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

 

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر سریال نیسان آبی

گیتی قاسمی (زاده ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ در ملایر) بازیگر سینما، تلویزیون، بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال 1381 می باشد که از 21 سالگی بازی را با تئاتر شروع کرد و حالا دو پسر دارد.

گیتی قاسمی در ملایر استان همدان به دنیا آمد و پدرش از اسرای آزاد شده جنگ ایران و عراق می باشد.

در سال 1386 بعد از نزدیک به 10 سال تجربه تئاتر اولین بار با سریال «حیاط خلوت» از مرکز سیمای قم وارد قاب تصویر شد.

گیتی قاسمی سال هاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد ، نام فرزند بزرگش مهیار است.

از نظر من ابراهیم حاتمی کیا یک استاد است ، او از جمله معدود افرادیست که به اعتقادات خود پایبند مانده و راه خود را بدون توقف ادامه می دهد.

از بازی در «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در نقش لیلا پشیمانم ، بنظرم باید کاراکتر هر نقش پرداخته شود که متاسفانه در این فیلم نشد.

او در فیلم های سینمایی آقای سانسور، حراج، امروز، چهارشنبه، ویلایی ها، تنها و سرطان حضور داشته است.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 7 هفتم [*نسخه کامل*]

سریال نارگیل

سریال به کارگردانی سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کودک می‌باشد.

دانلود سریال نارگیل قسمت 13 سیزدهم

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 7 هفتم [*نسخه کامل*]

سریال میدان سرخ

سریال به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد.

دانلود سریال میدان سرخ قسمت 12 دوازدهم

امیدوارم از دانلود و تماشای قسمت 7 نیسان آبی لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز