خبرگزاری کار ایران

همکاری ژاکت و مجموعه توانیتو در راستای حمایت از معلولین محترم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۲۲۱

مجموعه ژاکت در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از معلولین، همکاری خود را با تیم پرانرژی توانیتو آغاز کرده است. بازارگاه ژاکت همیشه میزبان توسعه دهندگانی بوده است که خدمات مبتنی بر وب ارائه می دهند و فضایی برای فروش محصولات و خدمات آنها فراهم کرده است. این بار از معلولین عزیز نیز دعوت به عمل آمده تا به جمع توسعه دهندگان ژاکت پیوسته و با سهم فروش 100 درصدی، کسب درآمد کنند.

با توانیتو بیشتر آشنا شویم

شرکت توانا توسعه تدبیر با نام توانیتو از سال 96 با این هدف که سالمندان، معلولان و افراد دارای محدودیت جسمانی بتوانند مانند سایر افراد به امکانات و خدمات موردنیازشان دسترسی پیدا کنند، فعالیت می کند.

وحید رجب لو بنیان گذار شرکت توانیتو با دانش برنامه نویسی خود، پلتفرمی طراحی و ارائه داده است که در آن همه سالمندان و معلولین می توانند از انواع خدمات درمانی، عمومی و آموزشی بهره مند شوند. بدین صورت که افرادی که قادر به ارائه خدمات و سرویس به جامعه هدف توانیتو هستند، در این پلتفرم ثبت نام می کنند و پس از احراز هویت، می توانند کار خود را شروع کنند. در طرف دیگر نیز افرادی قرار دارند که به این خدمات نیاز دارند و با مراجعه به سایت توانیتو سرویس موردنظر خود را با توجه به زمان و بودجه موردنظرشان انتخاب می کنند.

لازم به ذکر است همکاری توانیتو با مجموعه های مختلف، اتفاقات فرخنده ای را رقم زده است که شامل ارسالیتو (خدمات ارسال پستی) و حامیتو می شود که به جمع آوری حمایت های مادی و معنوی مردمی اختصاص دارد. وحید کلاب، باشگاه مشتریان ویژه افراد دارای معلولیت است که تخفیفات و امتیازات صاحبان مشاغل را به این افراد ارائه می دهد. جالب است بدانید مجموعه توانیتو به بررسی اماکن و وبسایت ها می پردازد و با توجه به ارزیابی ها، نماد "دسترسی پذیری ویژه افراد دارای معلولیت" اعطا می کند. در صورت دسترس پذیر نبودن اماکن نیز به آنها خدمات مشاوره ارائه می دهد.

همکاری ژاکت و مجموعه توانیتو در راستای حمایت از معلولین محترم

همکاری ژاکت و توانیتو

ژاکت به عنوان بازارگاه محصولات وردپرسی همیشه پذیرای توسعه دهندگانی است که به دنبال فضایی برای فروش محصولات و خدمات مبتنی بر وب هستند. بدین صورت که توسعه دهندگان با ثبت نام در ژاکت به عنوان فروشنده، می توانند محصولات خود را در ژاکت به فروش برسانند و سهم 50 تا 90 درصد از فروش را دریافت کنند.

این بار اما در راستای حمایت از معلولین عزیز، ژاکت سهم فروش 100 درصدی برای معلولان در نظر گرفته است، یعنی بدون پرداخت حق کمیسیون به ژاکت، می توانند محصول خود را به فروش رسانده و کسب درآمد کنند.

به این منظور مجموعه توانیتو آمادگی خود را در همکاری با سایت zhaket در این پروژه اعلام داشته و این همکاری با هدف حمایت از معلولین و کمک به درآمدزایی آنان آغاز شده است. امید است این همکاری بتواند اثر مثبتی در جامعه معلولین کشور بر جای گذاشته و در توسعه کسب و کار این افراد نقش موثری ایفا کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191006564 تماس بگیرید و یا به این لینک مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز