خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت هفتم سریال نیسان آبی [ قسمت 7 نیسان آبی ] کامل با ترافیک نیم بها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۸۳۷

دانلود قسمت هفتم سریال نیسان آبی قسمت 7 کامل و قانونی با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت 7 هفتم ۷ با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال نیسان به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. که قسمت ششم سریال نیسان آبی روز چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت 7 هفتم ۷ کامل و قانونی با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

************************

برای دانلود  قسمت 7 سریال نیسان آبی قسمت هفتم  روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 7 هفتم سریال نیسان آبی

************************

 

خلاصه داستان قسمت هفتم سریال نیسان آبی

شاید جمشید هاشم پور حامل مهم ترین خبر زندگی جمشید بود! خبری که زندگی جمشید را از همه نظر به تلاطم انداخت.

دانلود قسمت هفتم سریال نیسان آبی [ قسمت 7 نیسان آبی ] کامل با ترافیک نیم بها

بازیگران سریال نیسان آبی قسمت 7

در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر سریال نیسان آبی

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر سینما و تئاتر و ایرانی است. قریشی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش یلدا در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر ، بسیجی ژورنالیست است.

سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد

اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم

و با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.

با این حال انتشار فیلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عکس های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر کذب نبوده و این دو باهم رابطه داشتند که به ازدواج ختم نشده است.

و به فوتبال علاقه دارد و از طرفداران پر و پا قرص تیم استقلال است.لینک دانلود قسمت 7 نیسان آبی در بالا درج شده است.

او در فیلم های سینمایی دردسر بزرگ (89)، حال خوب من، نردبان چوبی، سیسیلی ها، نارمک، محرمانه تهران، گشت ارشاد، ساعت شلوغی، دوباره با هم، اکباتان (90)، همه چی آرومه، شهر تنهایی، زن، مرد، زندگی (91)، شیر یا خط، یه اتفاق ساده، نازنین، روزگاری عشق و خیانت، دربست آزادی، پنج ستاره، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند، آتیش بازی (92)، شیوا، خانه کاغذی، شیفت شب، شانس، عشق، تصادف، ۲ دوست، همسر دات کام، دریاکنار، تگرگ و آفتاب، پانسیون دختران (93)، من و شارمین، رسوایی ۲، آبنبات چوبی، کارگر ساده نیازمندیم، آس و پاس، (94)،سه بیگانه، ثبت با سند برابر است، بگذارید میترا بخوابد، پا تو کفش من نکن (95)، خالتور (96)، عشقولانس، همه چی عادیه، نیوکاسل، آپاچی، ایکس لارج (97)، نارگیل (98)، تک خال، زن ها فرشته اند ۲ (99)، سریال های تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (89)، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (90)، دادستان (99) و مجموعه های نمایش خانگی سه خط موازی (90)، بچه های لواسان (91)، آسپرین (95)، ۱۳ شمالی، رقص روی شیشه (97) حضور داشته است.

دانلود قسمت هفتم سریال نیسان آبی [ قسمت 7 نیسان آبی ] کامل با ترافیک نیم بها

سریال جزیره که ساخته سیروس مقدم است و قسمت جدید آن یکشنبه 14 آذر منتشر می شود را می توانید از لینک زیر دریافت کنید.

برای دانلود سریال جزیره قسمت هفتم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 7 هفپتم سریال جزیره

************************

در قسمت قبل جزیره دیدیم که با ورود ناگهانی گلرخ به جزیره همه معادلات به هم میریزد، ارشد که این ورود مرموز را ازچشم شاهد واذین می بیند تلاش می کند تا با کمک بازرس رضی او را در محدودیت قرار دهد و خود به ملاقات گلرخ می رود که با حقایق تازه ای روبرو می شود، …..

از دانلود قسمت 7 سریال نیسان آبی قسمت ۷ هفتم و تماشای آن لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز