خبرگزاری کار ایران

تیگو 7 پرو در اولین نمایش رسمی مورد تایید خبرنگاران قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۴۳

شرکت مدیران خودرو در روز جمعه 27 آبان ماه نسبت به نمایش رسمی خودرو تیگو 7 پرو برای متخصصان صنعت خودرو و اصحاب محترم رسانه اقدام نمود. در این مراسم ویژه علاوه بر تیگو 7 پرو خودرو تیگو 8 پرو نیز به عنوان بزرگترین و لوکس ترین شاسی بلند آن شرکت به نمایش درامد. در این مراسم بیش از 50 نفر از متخصصان صنعت خودرو و اصحاب رسانه حضور یافتند.

در ادامه مراسم آقای جک لی مدیریت محترم عامل شرکت مدیران خودرو  حمایت مشتریان، اصحاب رسانه و نمایندگان مدیران خودرو را انرژی بخش آن شرکت جهت حرکت رو به جلو در زمان تحریمها دانستند. علاوه بر آن، ایشان اعلام نمودند شرکت مدیران خودرو هیچگاه حرکت رو به جلو و پیشرفت را رها نمی کند و با اعتقاد به اینکه مردم ایران لایق داشتن مدرن ترین و و با کیفیت ترین خودروها هستند خودروهای تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو که جدیدترین و لوکس ترین محصولات هستند را به زودی در بازار ایران عرضه خواهد نمود.

خبرنگاران و متخصصان صنعت خودرو پس از بازدید از خودرو نمره بالایی به خودرو دادند و ترکیب طراحی بدنه در کنار طراحی زیبای داخلی و سطح آپشنهای بکار رفته در خودرو را عامل موفقیت تیگو 7 پرو در بازار ایران برآورد نمودند.

تیگو 7 پرو از ترکیب موفق موتور 1500 سی سی توربو و گیربکس CVT 9 سرعته استفاده می نماید که قدرت 147 اسب بخار را برای خودرو فراهم می آورد. در کنار قدرت بالای پیشرانه تجهیزات رفاهی تیگو 7 پرو مانند:شارژر وایرلس موبایل، درب صندوق عقب برقی با حافظه، سه دیسپلی با ابعاد 25/10-8-7 اینچی، سیستم PEPS و سقف پانارومیک می توانند رانندگی لذت بخشی را برای سرنشینان فراهم آورند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به ادرس زیر مراجعه فرمایید.

https://www.mvmco.ir/

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز