خبرگزاری کار ایران

چاپ ساک دستی پارچه ای سوزنی / ساک دستی ارزان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۷۱

چاپ ساک دستی پارچه ای سوزنی تبلیغاتی / ساک دستی ارزان یکی از پر مصرف ترین اقلام تبلیغاتی می باشد، انواع ساک دستی پارچه ای، ساک دستی ارزان ساک پرسی، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی برزنتی یا ساک دستی واتر و ساک دستی مقوایی یا کاغذی می باشد. در بین ساک های تبلیغاتی پارچه ای اخیراً نوعی پارچه از جنس منسوج نبافته تولید می گردد که در بازار هدایای تبلیغاتی مرسوم گشته است که اصطلاحاً به آن سوزنی می گویند.

ساک دستی پارچه ای جزو پرفروش ترین مدلها در ایران و به عنوان  محبوبترین shopping bag کشورهای خارجی میباشد .ساک دستی پرسی/چاپ ساک دستی پارچه ای/ساک دستی/چاپ ساک دستی/ساک دستی پارچه ای

ساک دستی ارزان؛ این ساک دستی تبلیغاتی بدلیل قیمت مناسب و تنوع رنگ جایگاه ویژه ای در نزد مشتریان پیدا کرده است. ساک تبلیغاتی از جنس سوزنی را می توان بصورت دوخت ساده و یا کاست دار و دسته آن ها را می توان پانچ ساده یا موزی و یا با دسته بندی و لوپ تولید کرد.

ساک دستی پارچه ای یک محصول تبلیغاتی بادوام است که به علت نوع دوخت و جنس بکار رفته در آن مدت بسیار زیادی در چرخه مصرف باقی می ماند و از این رو یک راهکار تبلیغاتی بسیار بصرفه ، ارزان و مفید برای فروشگاه ها ، شرکت ها و ارگان ها است. ساک دستی تبلیغاتی پارچه از الیاف اسپان باند بوده و به همین دلیل این محصول ضد رطوبت بوده و بر خلاف کیسه های پلاستیکی که یک خطر بزرگ محیط زیستی بشمار می رود این محصول تجزیه پذیر بوده و دوستدار محیط زیست می باشد، از این رو این محصول می تواند به عنوان ساک خرید گزینه مناسبی باشد، ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای در رنگ ها و طرح های سفارشی و در گرماژ های 60 و 90 تولید می شود.

ساک دستی پارچه ای در سایز های استاندارد و سفارشی به مشتریان عرضه می شود. برای سفارش و خرید ساک دستی پارچه ای در طرح و اندازه اختصاصی می بایست سفارش بیش از 1000 عدد باشد و برای سفارشات کمتر از این میزان محصولات از پیش آماده به مشتریان ارایه می شود.

ساک دستی متقال

ساک دستی متقال ، برای مصارف تبلیغاتی، نمایشگاهی، فروشگاهی و سایر موارد گزینه‌ای عالی هستند و ساک دستی متقال با قابلیت چاپ چهاررنگ میباشد معمولا دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها ، سایزها و طرح‌هایی که دارد می‌تواند برای اهداف مختلف به کار گرفته شود، امروزه ساک‌های دستی پارچه ای متقال، جز دسته محصولات تبلیغاتی، مصرفی جدیدی می‌باشد که مشتریان می‌توانند آن را در زمره محصولات مصرفی خود لحاظ نمایند.

چاپ ساک دستی پارچه ای سوزنی / ساک دستی ارزان

ساک‌های دستی پارچه ای متقال، کاملا قابل بازیافت بوده و می‌تواند به صورت طبیعی تجزیه شود، از همین رو کاملا سازگار با محیط زیست می‌باشد.

متقال چیست؟

متقال یک نوع پارچه نخی است. این نوع پارچه از خانوادهٔ کرباس است اما از کرباس لطیف تر است.پارچه متقال به دلیل پرز ندادن و استحکام برای تولید ساک خرید یا ساک دستی متقال تبلیغاتی بسیار مناسب است.متقال سبک، مقاوم و محکم است و پارچهٔ خنکی است. هنگامی که خیس باشد محکم تر می‌شود. نرم است و به راحتی اتو می‌شود. متقال، سبک و مقاوم و محکم است و به دلیل عبور هوا از بین تار و پود آن پارچه خنکی است. هنگامی که خیس باشد محکم تر می‌شود. نرم است و به راحتی اتو می‌شود.

چرا استفاده از ساک دستی متقال و ساک دستی تبلیغاتی لازم است ؟

با توجه به نوع فعالیت خود به احتمال خیلی زیاد جهت بسته بندی یا حمل محصولات یا ارائه کاتالوگ یا اسناد به جهت حمل نیاز به یک بسته بندی یا ساک دستی اختصاصی خواهید داشت. ساک دستی شما می تواند از نوع ساک دستی کاغذی یا ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی پلاستیکی و یا ساک دستی متقال باشد.

ساک دستی کتان

ساک دستی کتان برای چاپ لوگوی شما فوق العاده است.از پارچه هایی با ضخامت های مختلف، بنا بر نیاز شما قابل تولید است.امکان چاپ در دو سمت این ساک دستی بصورت رنگی وجود داشته و به علت بافت پارچه چاپ نیز همراه با پارچه در ساک کتان از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است. ساک دستی کتان نسبت به دیگر ساک دستی های پارچه ای از کیفیت بالاتری برخوردار است و ما در این مجموعه ساک دستی متقال با کیفیت بالا برای شما تولید می کنیم. ساک کتان قابلیت شستشو بدون از دست رفتن کیفیت را داشته و همین نکته آن را برای مصارف طولانی مدت به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل کرده است. ساک دستی کتان عموما از یک رنگ پارچه به رنگ استخوانی تولید میشود تا قابلیت چاپ انواع رنگ روی آن محیا باشد.

چاپ ساک دستی پارچه ای سوزنی / ساک دستی ارزان

کیسه خرید کتان

کیسه پارچه ای کتان بسیار مقاوم بوده و در عین حال از ظرافت و زیبایی نیز برخوردار است. چاپ روی ساک دستی کتان به دو صورت چاپ سیلک و چاپ دیجیتال(سابلیمیشن) انجام می شود. شاپینگ بگ کتان بدون شک در میان دیگر انواع این دسته سرآمد است. کیسه کتان با پارچه کتان تهیه شده ار پنبه تولید می شود که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است. ساک دستی کتان محدودیت در ابعاد نداشته و می توانید در هر سایزی سفارش دهید.

چاپ روی ساک دستی کتان به دو روش سیلک و دیجیتال انجام می شود که هر کدام خصوصیات و قیمتی متفاوت دارند. ساک دستی کتان می تواند ساده یا با بدنه،با زیپ یا بدون زیپ و با انواع دسته های رایج تولید شود. هر ساک دستی کتان تبلیغی چشم گیر و کارآمد است تا آنجا که شما در هر نمایشگاه به دلیل استقبالی که از کیسه کتان می شود چندین بار نیاز به سفارش مجدد خواهید داشت! ساک دستی فقط یک ساک خرید نیست، ساک خرید برای شما که برند خود را روی آن حک می کنید تبلیغی متحرک است که برای شما تبلیغاتی کم هزینه و به صرفه تر از تبلیغات تلویزیونی حساب می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز