خبرگزاری کار ایران

کالباس بر با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۶۰

کالباس بر برای اسلایس کردن مواد پروتئینی فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس یکی از بهترین تجهیزات فروشگاهی و حتی کارگاهی محسوب میشود. کالباس بر و کالباس بر محک به کمک تیغه تیز خود میتواند سوسیس و کالباس را علاوه بر سرعت بالا در قطعات بسیار منظمی اسلایس کند که این کار به هیچ وجه توسط نیروی انسانی و با دست قابل انجام نیست و یا به خوبی کالباسبر نمیتواند گوشت را اسلایس کند.

تا کنون انواع کالباس بر طراحی و تولید شده و زمانی که به فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی و سوپرمارکت ها مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد که هر کدام یک برند و یک نوع کالباس بر را در فروشگاه خود مورد استفاده قرار میدهند. اما اگر قصد خرید کالباس بر را داشته باشید مطمئنا این سوال برای شما ایجاد خواهد شد که یک کالباس بر با کیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوانید یک کالباسبر مناسب که به خوبی نیاز شما را مرتفع سازد انتخاب نمایید.

خرید کالباس بر

اولین موردی که باید برای خرید کالباس بر با کیفیت مد نظر قرار دهید برند آن است. شما اگر موفق به یافتن یک کالباسبر با برند معتبر شوید در نتیجه کیفیت خوبی را نیز از آن شاهد خواهید بود. برای خرید کالباس بر از یک فروشگاه مطمئنا محصولات ایرانی و خارجی بسیار زیادی توجه شما را به خود جلب خواهند کرد که شما را در انتخاب، مردد و سردرگم میکنند. خرید کالباسبر خارجی بودجه خوبی را نیز نیاز دارد و بسیاری از فروشگاه داران بر روی این موضوع حساسیت زیادی به خرج میدهند و تمایل زیادی به صرف هزینه زیادی بدین منظور ندارند. برای خرید کالباس بر با قیمت مناسب محصولات ایرانی بهترین گزینه محسوب میشوند. برخی بر این باورند که با خرید کالباسبر تولید داخل نمیتوانند کیفیت و راندمان خوبی را دریافت کنند که اینگونه نیست و برخی شرکت های داخلی در زمینه تولید کالباس بر به جایگاه بسیار خوبی دست یافته اند. کالباس بر محک از جمله کالباسبر هایی است که همگام با تکنولوژی روز دنیا تولید شده و همچنین کیفیت مثال زدنی دارد و اینگونه باید بگوییم که بسیاری از فروشگاه داران بیشتر از آنکه برندهای خارجی را انتخاب کنند این برند داخلی را خریداری میکنند. همچنین با خرید کالباس بر ایرانی شما امتیاز ویژه ای مانند خدمات پس از فروش گسترده را دریافت خواهید کرد. فروشگاه تراز محک ( دفتر مرکزی ترازو و باسکول محک ) مطمئن ترین گزینه برای خرید کالباسبر محسوب میشود و با ارائه مشاوره رایگان بهترین گزینه را به شما معرفی خواهد نمود.

تیغه ، موتور و بدنه کالباس بر

برای خرید کالباسبر به سه فاکتور مهم یعنی تیغه ، موتور و همچنین بدنه آن توجه داشته باشید. قدرت موتور کالباس بر که قلب تپنده آن را تشکیل میدهد با اسب بخار سنجیده میشود و هر چه قوی تر باشد در نتیجه عملکردی مناسب تر نیز خواهد داشت. اما نیازی نیست تا الزاما کالباسبر با موتور قوی را سفارش دهید و تنها با در نظر گرفتن میزان استفاده از آن میتوانید بهترین گزینه و با قیمت مناسب را خریداری کنید. تیغه کالباس بر اول از هر چیز باید تیز و برنده و در عین حال ضد زنگ باشد تا بتواند مواد پروتئینی را به راحتی اسلایس کرده و همچنین طول عمر بالایی نیز داشته باشد. بدنه کالباس بر از مهم ترین بخش های آن است که بهتر است پوشش آنودایز داشته باشد و از سویی به راحتی نیز تمیز شود. با نگاهی به مشخصات انواع کالباس بر به راحتی پی خواهید برد که آیا بدنه ، تیغه و موتور کیفیت مناسبی دارند یا خیر. در این بین فروشگاه های اینترنتی برای خرید کالباس بر بهترین راهنما برای شما خواهند بود زیرا با مشاهده مشخصات آن میتوانید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

انواع کالباس بر

از میان انواع کالباس بر که تا کنون تولید شده است باید به کالباس بر دستی ، کالباس بر اتوماتیک و کالباس بر ترازودار اشاره نمود که هر یک نیز طرفداران خاص خود را دارند. کالباس بر دستی از انواع کالباس بر است که به کمک نیروی انسانی میتواند برش مواد پروتئینی را انجام دهد و البته از قدیمی ترین و محبوب ترین کالباس بر ها نیز هست. کالباس بر اتوماتیک همانطور که از نامش پیداست به صورت کاملا خودکار عملیات برش را انجام میدهد و تنها کافیست تا مواد پروتئینی را در قسمت مخصوص آن قرار دهیم و سپس عمل برش دادن را بدون دخالت دست انجام خواهد داد. اما از انواع کالباس بر که ابداعی شرکت محک نیز هست، کالباس بر ترازودار است که بعد از برش نیازی به توزین اسلایس های گوشت بر روی ترازو وجود ندارد و تمامی عملیات برش و توزین را به صورت همزمان انجام میدهد.

قیمت کالباس بر

کیفیت در قیمت کالباس بر تاثیرگذار است و بی برو برگرد هر چه کیفیت بالاتر میرورد قیمت نیز افزایش پیدا میکند. اما یک کالباس بر با کیفیت اگر قیمت مناسبی نیز داشته باشید پس گزینه بسیار خوبی برای خریدار محسوب میشود. قیمت کالباس بر خارجی مطمئنا بالا است و هر اندازه هم که کیفیت خوبی داشته باشد اما قیمت بالای آن قابل هضم برای مشتری نیست. در مقابل قیمت کالباس بر تولید داخل با توجه به کیفیت بالا بسیار مناسب است و هزینه ها را تا حد زیادی خواهد کاست. شرکت محک نیز قیمت کالباس بر را برای اینکه بتواند به نیاز فروشگاه داران پاسخ دهد و هزینه های آن را نیز بکاهد تا حد زیادی کاهش داده و مشتری مداری خود را اینگونه ثابت نموده است.

کالباس بر محک

یکی از بهترین کالباس بر هایی که به نام کالباس بر ایرانی عرضه شده است کالباس بر محک میباشد. کالباس بر محک را بسیاری از فروشگاه ها و افرادی که سوپرمارکت و یا سوپرپروتئینی را راه اندازی کرده اند به خوبی میشناسند. کالباسبر محک کیفیتی مثال زدنی دارد و به نوعی رقیبی جدی برای کالباس برهای خارجی محسوب میشود. از موتور پر قدرت گرفته تا تیغه بران و البته بدنه بسیار با کیفیت با پوشش آنودایز شده همگی دست به دست هم داده اند تا بتوانند آن را به محصولی معتبر بدل کنند. کالباسبر محک هم اکنون در دو مدل عرضه میشود که یکی کالباس بر دستی محک و دیگری کالباس بر ترازودار محک است. کالباس بر دستی محک به خوبی نیاز فروشگاه ها را مرتفع میکند و موتورپر قدرت و تیغه تیز آن باعث شده تا کاربر فشار کمی را برای اسلایس کردن وارد آورد. اما کالباس بر ترازودار محک نیز از دیگر محصولات شرکت محک است و اگر فروشگاهی پر رفت و آمد را در اختیار دارید پیشنهاد ما به شما این نوع کالباس بر است.

خرید کالباس بر محک

افرادی که تجربه خرید کالباس بر محک را دارند به یک ویژگی در کنار کیفیت بالای آن نیز اشاره دارند که آن هم خدماتی است که پس از فروش توسط شرکت سازنده ارائه میشود. شما با خرید کالباس بر محک در هر نقطه از کشور که باشید به مراکز و نمایندگی های مجاز برای تعمیر و سرویس آن دسترسی خواهید داشت. تیم قوی که بعد از خرید کالباس بر محک برای پشتیبانی، مشتریان را یاری میکنند در کوتاه ترین زمان ممکن هرگونه ایراد و مشکل را برطرف خواهند ساخت.

کالباس بر با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

قیمت کالباس بر محک

از میان انواع کالباس بر محک کدام یک قیمت بالاتری دارد؟ مطمئنا این سوال برای شما نیز ایجاد شده است که قیمت کالباس بر محک در کدام مدل بالاتر است؟ باید گفت که به طور کلی و از میان انواع کالباس بر محک، نوع ترازو دار قیمت بالاتری دارد که طبیعی نیز هست و ترازوی تعبیه شده در آن باعث شده تا قیمتی به مراتب بالاتر داشته باشد. اما قیمت کالباس بر محک از نوع ترازودار آن چنان بالاتر از نوع دستی نیست. پس اگر توزین مواد پروتئینی برش داده شده برای شما اهمیت دارد پیشنهاد میشود به قیمت کالباس بر محک که ترازو دار نیز هست توجه نکنید و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

https://tarazmahak.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز