خبرگزاری کار ایران

چاپ کارت ویزیت، لیبل و سربرگ با حرفه‌ای‌ترین کیفیت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۳۲۰

اگرچه دنیای دیجیتال و ارتباط‌های مجازی نحوه ایجاد ارتباط تجاری را متحول کرده است اما طراحی و چاپ کارت ویزیت هنوز بخشی از چهره تجاری یک برند است. آیا شما هم فکر می‌کنید استفاده از کارت ویزیت دیگر نمی‌تواند مثل گذشته راه خوبی برای برقراری ارتباط با مشتری باشد؟ جزء مشاغل کوچک هستید و همچنان در برابر استفاده و چاپ کارت ویزیت گلاسه و دیگر انواع کارت‌ها، لیبل و سربرگ مقاومت دارید؟ در این مطلب قرار است با شما درباره اهمیت داشتن کارت ویزیت و اینکه چگونه به توسعه کسب‌وکار شما کمک می‌کند صحبت کنیم. همراه ما باشید:

اهمیت استفاده از کارت ویزیت، لیبل و سربرگ

حتی با دیجیتالی شدن روزافزون دنیا، جنبه‌های فیزیکی تجارت همچنان مهم است. این جنبه‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند بخش مهمی از یک کسب‌وکار را جلو ببرند، احساس شناخت و وفاداری را هم برای مشتریان و مخاطبان فراهم می‌کنند. درواقع بیشترین و درست‌ترین قدمی که می‌توان در این راستا برداشت، هم‌سو کردن بسترهای دیجیتالی با بسترهای فیزیکی است. تنها به این صورت است که می‌توان یک گستره قابل‌توجه از اطلاعات و ارتباطات با مخاطب را حفظ و همچنان برای قوی کردن آن تلاش کرد. امروزه علاوه بر اطلاعات تماس می‌توانید چاپ کارت ویزیت را با کد‌های QR ادغام کنید تا دسترسی فوری به آدرس وب‌سایت شما، شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی دیجیتال را برای مشتری فراهم کنید.

کارت ویزیت، چاپ لیبل و ابزارهای مشابه این‌چنینی یکی از پله‌های اصلی برای توسعه کسب‌وکار شما و حضور در بازار است، اما متأسفانه افراد زیادی هستند که از این منابع استفاده نمی‌کنند. تصور کنید که در یک رویداد یا یک دورهمی صمیمی و دوستانه هستید و به هر دلیلی بحث سمت تجارت و کسب‌وکار شما رفته است. در آن جمع با فردی آشنا می‌شوید که به کار شما علاقه‌مند است و می‌خواهد در مورد تجارت شما بیشتر بداند. ممکن است حتی فرصت بستن یک شراکت، جذب مشتری جدید و معرفی بیشتر کسب‌وکار شما به‌راحتی برایتان ایجاد شده شود. معرفی کردن صفحات اجتماعی و فعالیت‌هایتان در فضای مجازی می‌تواند کمک‌کننده باشد، اما اگر آن فرد بعد از جداشدن از شما آدرس صفحات مجازی یا راه ارتباطی با شما را فراموش کرد راه‌حل چیست؟ اینجا زمانی است که اگر از قبل به چاپ سربرگ، کارت ویزیت یا لیبل‌ها مختلف برای تجارتتان فکر کرده باشید؛ تیرتان را درست روی هدف ۱۰۰ امتیازی خواهید نشاند!

داشتن یک کارت ویزیت و ابزارهای فیزیکی که حکم کارت شناسایی تجارت شما را دارند، باعث می‌شود زمانی که فرصت‌‌های طلایی برای تجارتتان فراهم می‌شود از آن استفاده کنید و یک تصویر حرفه‌ای از شما و شرکتتان بسازید. برداشت اول همه چیز است؛ به‌هیچ‌وجه از کنار این فرصت رد نشوید.

انواع کارت ویزیت‌ها

بسته به تجارتتان، سبکی که در آن فعالیت دارید یا بودجه و هزینه‌ای که می‌خواهید برای چاپ کارت ویزیت و ابزارهای ارتباطی مشابه داشته باشید، می‌توانید چندین نوع از کارت‌ها، سربرگ‌ها و لیبل‌ها را زیر نظر داشته باشید و از آنها استفاده کنید. برای مثال چند مورد از پرتقاضا‌ترین انواع کارت‌های ویزیت شامل موارد زیر است:

  • کارت ویزیت سلفون
  • کارت ویزیت کتان
  • کارت ویزیت کرافت
  • کارت ویزیت گلاسه

قیمت کارت ویزیت

هر مدل کسب‌وکاری که داشته باشید یا هراندازه بودجه‌ای که برای این کار در نظر بگیرید، می‌توانید قیمت کارت ویزیت ارزان مناسب خود را پیدا کنید. این منعطف بودن قیمت‌ها یکی از بهترین ویژگی‌های مثبت این کار است. قیمت تولید و چاپ کارت ویزیت به‌خاطر محبوبیت آنها معمولاً بسیار مقرون‌به‌صرفه است و هزینه کمی دارد. درنتیجه می‌تواند به‌راحتی با هر بودجه تجاری قابل تطبیق باشد.

وقتی طراحی کارت ویزیت کسب‌وکار شما مناسب سبک تجارتتان باشد، چیدمانی جذاب و ظاهری اثرگذار داشته باشد، می‌تواند تأثیر دوچندانی روی مشتری بگذارد. حتی نه فقط یک کارت ویزیت، بلکه لیبل یا سربرگ مرتبط با سبک کار شما هم بسیار مؤثر است.

چاپ کارت ویزیت، لیبل و سربرگ با حرفه‌ای‌ترین کیفیت

چاپ لیبل

همان قدر که بسته‌بندی یک محصول برای جلب‌توجه مشتری ابزاری ضروری و بسیار مؤثر است، لیبل هم تبلیغ و شناسایی محصول به مخاطب و مشتری را چندین مرحله بالاتر می‌برد و حرفه‌ای‌تر می‌کند. علاوه بر این استفاده از لیبل می‌تواند بخشی از اطلاعات مهمی که مصرف‌کننده باید درباره محصول داشته باشد را به او ارائه می‌دهد. این‌ها مهم‌ترین اهدافی است که استفاده و چاپ لیبل را برای یک کسب‌‌‌وکار منطقی و توجیه می‌کند.

انواع چاپ‌هایی که برای لیبل‌ها استفاده می‌شود شامل چاپ لیبل شیشه‌ای، چاپ لیبل رنگی، لیبل پیش برچسب‌دار و ... می‌شود.

قیمت چاپ لیبل هم با‌توجه‌به اندازه، شکل، طراحی، نوع و هزینه برش تعیین می‌شود و به‌راحتی می‌توانید انتخاب مناسب بودجه خود داشته باشید.

چاپ سربرگ  

سربرگ به‌اندازه یک نام تجاری مهم است؛ زیرا نشان‌دهنده یک شرکت است و می‌تواند اولین برداشت را به مشتریان بالقوه آن القا کند. سربرگ باید حرفه‌ای به نظر برسد، در غیر این صورت افراد ممکن است تصور کنند که کسب‌وکار شما نمی‌تواند انتخاب مطمئن و قابل‌اعتمادی برای آنها باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا درنهایت آنها را به نتیجه‌ای برساند که باعث شود از معامله با شما منصرف شوند!‌ کار با یک طراح گرافیک و شرکت چاپ حرفه‌ای تضمین می‌کند که در نهایت می‌توانید سفارش طراحی سربرگ موردنظر و موردپسند خود را برای استایل تجاری کسب‌وکارتان داشته باشید. حساسیت‌های مربوط به چاپ سربرگ را می‌توان در انواع چاپ سربرگ اداری، چاپ سربرگ پاکت و ... در نظر گرفت.

چاپ آروان، چاپ کارت ویزیت در تهران

درباره کارت ویزیت، لیبل و سربرگ صحبت کردیم. توجه به این نکته ضروری است که اثربخشی و تصویر حرفه‌ای که ابزارهای ارتباطی مثل کارت ویزیت، لیبل و... می‌توانند ایجاد کنند، از طریق چیدمان، طراحی خوش‌ساخت و کیفیت چاپ این وسایل به دست می‌آید. بنابراین هنگام طراحی یا بازسازی این ابزار سراغ یک مجموعه حرفه‌ای باتجربه و خلاقی بروید که می‌تواند انتظارهای مدنظر شما را برآورده کنند.

اگر به کمک نیاز دارید، ما در طراحی و کیفیت چاپ عالی متخصص هستیم. چاپ آروان سال‌‌ها سابقه درخشان در چاپ سربرگ فوری، کارت ویزیت و ... دارد.

علاوه بر این، می‌توانید در سایت چاپ آروان سفارش خود را به‌صورت سریع و آنلاین ثبت کنید و به لیست قیمت هم دسترسی داشته باشید. همچنین در سایت آروان از ارسال به شهرستان بدون معطلی و دردسر با هزینه کم و به‌صرفه هم استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز