خبرگزاری کار ایران

نصب ایزوگام در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۹۵۴

شرکت‌های زیادی برای ارائه خدمات نصب ایزوگام وجود دارد که به طور حتم استفاده از آنها به شناخت کافی از مجموعه‌ی مدنظر نیاز دارد. در حال حاضر نصب ایزوگام در کرج توسط موسسات مختلفی انجام می‌شود که ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی یکی از بهترین‌ها در این زمینه صحبت کنید. همانطور که می‌دانید یک سازه بنا به دلایلی مانند نفوذ رطوبت ممکن است دچار فرسودگی شود که برای جلوگیری از آن بکارگیری از ایزوگام در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به طور کلی به یک پوشش مقاوم که از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی تشکیل می‌شود، ایزوگام گفته می‌شود که با استفاده از گرما در مکان‌های مورد نیاز مانند بام‌ها نصب می‌شوند. حال اجازه دهید در ادامه‌ی این مطلب به توضیحات بیشتری در خصوص ایزوگام بپردازیم و در انتها نیز به معرفی یک شرکت معتبر نصب ایزوگام در کرج به جهت استفاده از چنین خدماتی خواهیم پرداخت.

انواع ایزوگام

ایزوگام‌ها به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌‌شوند که ما در ادامه آنها را بر اساس موارد مختلف لیست خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که ممکن است از هر کدام از انواع این ایزوگام‌ها در موقعیت‌های مختلف بکارگیری شود:

  • ایزوگام‌های دمیده و پلیمری

موادهای تشکیل دهنده‌ی ایزوگام دمیده شامل مواردی همچون قیر دمیده، گونی پلاستیکی، لایه‌ای از تیشو، لایه‌ای از فویل آلومینیومی و لایه‌ای از پلی‌استر است. اما در ایزوگام‌های پلیمری در کنار موارد عنوان شده (جز قیردمیده) از حداقل 60 درصد قیر خالص بکارگیری می‌شود که این موضوع سبب مرغوبیت بیشتر ایزوگام نوع پلمیری نسبت به ایزوگام نوع دمیده شده است.

  • ایزوگام‌های روکش‌دار، بدون روکش و سنگریزه‌ای

هر کدام از این ایزوگام‌ها برای موقعیت‌های مختلفی بکارگیری می‌شوند. نوع روکش‌دار معمولاً برای سطوحی مانند پشت‌بام‌ها یا هر مکان دیگری که در برابر تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارد، استفاده می‌شود و نوع ساده (بدون روکش) آن نیز برا سرویس‌های بهداشتی کاربردی است چرا که معمولاً به جهت عایق زیرکار در نظر گرفته می‌شود. ایزوگام‌های سنگریزه‌ای نیز برای سطوحی کاربردی است که به نماسازی نیاز دارند. گفتنی است که خدمات نصب ایزوگام در کرج شامل همه‌ی این موارد خواهد بود.

  •  ایزوگام‌های تک لایه، دولایه و سه لایه

نوع تک لایه ایزوگام از انعطاف بیشتری برخوردار است و معمولاً با پلی‌استر دوخته خواهد شد. اما نوع دولایه که مقاومت بهتری نسبت به نوع تک لایه دارد، از پلی‌استر و تیشو تهیه می‌شود. همچنین از ایزوگام نوع سه لایه نیز اکثراً در مناطقی بکارگیری می‌شود که سردسیر یا گرمسیر باشد چرا که ضخامت بسیار خوبی خواد داشت.

نصب ایزوگام در کرج

ویژگی‌های یک ایزوگام مناسب

برای اینکه بتوان از یک ایزوگام ایده‌آل استفاده کرد، باید قبل از سفارش به موارد مختلفی توجه نمود که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد. ضمناً دقت کنید که استفاده از یک شرکت معتبر اولین موردی است که باید در نظر گرفته شود.

  • وجود نشان استاندارد از جمله مواردی است که باید در زمان شناخت یک ایزوگام مناسب در نظر گرفت. همانطور که می‌دانید فقط موادهای اولیه با کیفیت هستند که سبب تولید یک ایزوگام مرغوب می‌شوند. گفتنی است که شرکت‎‌های نصب ایزوگام در کرج به چنین موردی توجه ویژه دارند.
  • بررسی خدمات پس از فروش ایزوگام دارای اهمیت است. در واقع شرکت‌های ارائه دهنده‌ی چنین خدماتی باید قبل از هر گونه اقدام، افراد را از این موضوع مطمئن کنند.
  • یک ایزوگام استاندارد از وزن و ضخامت مطلوبی برخوردار هستند که این موضوع بسته به موادهای اولیه تهیه ایزوگام دارند. بررسی این موضوع نیز دارای اهمیت خواهد بود.
  • به ثبت رسیدن اطلاعات ایزوگام از جمله مواردی است که نشان می‌دهد که بررسی‌ها به جهت مناسب بودن کیفیت آن انجام شده است. لذا با خیال راحت می‌توان از چنین عایق‌های بکارگیری کرد.
  • بوی نامطبوع ایزوگام نشان‌دهنده‌ی کیفیت نامناسب آن است. این موضوع به استفاده از پودرهای معدنی به جای قیر اشاره دارد. لذا در هنگام تهیه انواع ایزوگام حتماً بوی آن را نیز در نظر بگیرید. معمولاً شرکت‌های نصب ایزوگام در کرج به این وجه ایزوگم توجه زیادی دارند.
  • نهایتاً می‌توان برای تشخیص بی‌کیفیت بودن ایزوگام، از کشیدن دست بر روی آن استفاده کرد و چنانچه پس از این عمل، رنگ سیاه به دست باقی ماند نشان از غیراستاندارد بودن ایزوگام دارد.

مزایای استفاده از ایزوگام

ایزوگام‌های استاندارد معمولا دارای مشخصاتی مانند طول و عرض 10 در 1 متر، ضخامت 3.5 تا 4 میلی‌متر و وزن حداقل 40 کیلوگرمی هستند که استفاده از آنها در موقعیت‌های مناسب دارای مزایای زیر است. البته شرکت‌های نصب ایزوگام در کرج قبل از ارائه چنین خدماتی شما را به مزیت‌های بکارگیری از این نوع عایق مطلع خواهند کرد:

  • ایزوگام‌ها به جهت درزبندی به صورت یکنواخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • ایزوگام‌ها در برابر ضربات وارده مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.
  • ایزوگام‌ها در برابر پارگی مقاوم هستند.
  • ایزوگام‌ها به نسبت دیگر عایق‌ها بسیار مقرون بصرفه هستند.
  • ایزوگام‌ها به هیچ عنوان نیازی به برف‌روبی ندارند.
  • ایزوگام‌ها مقاومت فوق العاده‌ای در برابر سرما و گرما از خود نشان می‌دهند.
  • ایزوگام‌ها به نسبت دیگر عایق‌ها به سادگی قابل نصب هستند.
  • ایزوگام‌ها کاملاً دوستدار طبیعت و محیط زیست هستند و در آلودگی هوا دخیل نخواهند بود.
  • ایزوگام‌ها مقاومت خوبی در برابر اشعه یو وی از خود نشان می‌دهند.

نصب ایزوگام در کرج

 

خرید و نصب ایزوگام در کرج

حال با توجه به موارد عنوان شده چنانچه نیاز مبرم به یک عایق مانند ایزوگام دارید، کافی است که به شرکت ایزوگام کرج مراجعه کنید تا بهترین خدمات در این بخش به شما عزیزان ارائه شود. این شرکت در حال حاضر از جمله بهترین‌ شرکت‌های نصب ایزوگام محسوب می‌شود که با دارا بودن یک تیم تخصصی توانسته است رضایت حداکثری افراد را بدست آورد.

از مزیت‌های بکارگیری از این تیم تخصصی می‌توان به ضمانت و گارانتی خدمات، کیفیت بالای نصب ایزوگام، قیمت‌های فوق العاده عالی به نسبت دیگر مراکز و مواردی از این دست اشاره کرد. ضمناً اگر قبل از ثبت سفارش به مشاوره‌ در خصوص نحوه خرید، استعلام قیمت نصب ایزوگام در کرج و یا دیگر مسائل مربوط به ایزوگام نیاز دارید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران تیم تخصصی ایزوگام کرج تماس بگیرید.

تماس با نمایندگی ایزوگام در کرج : 09126631270

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز