خبرگزاری کار ایران

درست کردن انواع دسرهای خوشمزه و لذیذ را در کاغذ رنگی آموزش ببینید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۹۲۱

برای اغلب افراد هیجان‌انگیزترین و خوشمزه‌ترین بخش غذا، دسرها هستند. همین محبوبیت دسرها باعث شده که اغلب افراد هنگام برپایی جشن و دورهمی کنار پخت انواع غذاهای خوش‌طعم م لذیذ، دنبال تهیه دسرهای مختلف هم باشند. دسرهایی که همه مهمانان را به وجد می‌آورد.

تفاوتی ندارد دسر چه باشد؛ کیک خامه‌ای، کمپوت خانگی، کیک پنیری، شیرینی هلو، ژله، کارامل، بستنی یا هرچیز دیگر. مهم این است که بتوانید دسر را به خوشمزه‌ترین و البته زیباترین شکل ممکن تهیه کنید. در این مطلب به بررسی یکی از بهترین دسرها یعنی کیک کیتی و طرز تهیه آن پرداخته‌ایم.

اگر می‌خواهید یکی از جالب‌ترین کیک‌ها را درست کنید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

طرز تهیه کیک کیتی چگونه است؟

برای درست کردن این کیک خوشمزه، قبل از هر چیز باید مواد اولیه آن را تهیه کنید. مثل همه کیک‌ها، کیک خانگی کیتی هم به موادی مثل آرد، شیر، تخم‌مرغ، بکینگ پودر، وانیل، کمی نمک و طهم‌دهنده و... نیاز دارد. بعد از آن که همه این موارد را در پیمانه‌های مشخص خودش تهیه کردید، وقت آن است که یکی پس از دیگر و البته با در نظر گرفتن ترتیب درست، کیک را تهیه کنید.

پس از پخت کیک باید یک طرح کیتی را جلوی چشمانتان گذاشته و با توجه به آن روی کیک را قالب بزنید. بنابراین قبل از پخت کیک ابعاد کیک کیتی را برای خودتان در نظر بگیرید تا هنگام قالب زدن با مشکلی مواجه نشوید. در مرحله آخر هم باید کیک کیتی را تزیین کنید. با خامه سفید، صورتی و قرمز کیک را تزیین و آماده سرو کنید.

در نظر داشته باشید در این مراحل هیچ چیز به اندازه نسبت صحیح مواد کیک اهمیت ندارد. با در نظر گرفتن این نسبت است که می‌توانید بهترین کیک را از نظر طعم، بافت، پف و... آماده کنید.

اگر فکر می‌کنید طرز تهیه کیک کیتی، به ویژه قالب زدن آن برایتان سخت است، بهتر است سراغ طرز تهیه دسرهای دیگر بروید. اما به نظر شما کدام دسر انتخاب بهتری است؟

ایده‌های درست کردن دسرهای مختلف

اگر دنبال بهترین ایده‌ها برای آشنایی با طرز تهیه انواع دسرها هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت کاغذ رنگی بزنید. در این سایت وارد بخش «رنگی بخوریم» شوید و در آن نگاهی به فهرست دسرهای رنگی بیندازید.

در این کتگوری می‌توانید بهترین دسرها را پیدا کنید. دسرهایی با کالری کم یا زیاد، طعم‌های گوناگون، سطح پخت آسان یا سخت، مواد اولیه در دسترس و ارزان یا گران و...، همه‌وهمه به راحتی در کتگوری دسر رنگی سایت کاغذ رنگی در دسترس هستند.

پس دیگر فرقی نمی‌کند توانایی و مهارت شما برای درست کردن دسر چقدر است. شما می‌توانید به لطف انتخاب‌های مختلفی که بخش دسر رنگی سایت کاغذ رنگی در اختیارتان می‌گذارد، بهترین دسرها را به تناسب توانایی‌های خودتان تهیه کنید.

سایت کاغذ رنگی؛ بهترین انتخاب برای رنگی‌ترین زندگی

مجله خلاقیت و سایت کاغذ رنگی یکی از بهترین منابع برای پیدا کردن ایده‌های رنگی در آموزش و تهیه دسر است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کاغذرنگی، بخش رنگی بخوریم و دسته‌بندی دسر رنگی بهترین دسرهای ایرانی و خارجی را ببینید. در این سایت همه دستورهای تهیه دسر و البته سایر غذاها و نوشیدنی‌ها با تصاویر کامل و مرحله‌به‌مرحله ارائه شده است. بنابراین بدون نگرانی از اینکه مراحل پخت ناقص باشد، می‌توانید قدم‌به‌قدم با آموزش‌های این مجله پیش بروید.

سایت کاغذ رنگی به نشانی https://kaghazrangi.ir بسیار جامع است. خواندنی‌های آن تنها به آموزش‌های غذا و طرز تهیه دسر، غذا یا نوشیدنی ختم نمی‌شود. شما می‌توانید در این سایت مطالبی را بخوانید که به همه ابعاد زندگی شما می‌پردازد.

برای مثال می‌توانید در بخش رنگی بسازیم سایت کاغذ رنگی با ساختنی‌ها سروکله بزنید. ساخت کاردستی با وسایل دورریختنی یا ارزان، ساخت یک خانه با دکوراسیون دلخواه و رنگ‌های محبوب و ساخت یا خلق تصاویر زیبا در بخش نقاشی رنگی را اینجا می‌بینید. در بخش رنگی باشیم می‌توانید دستی به سر زندگی خود بکشید. داشتن یک رابطه ایده‌آل، ورزش‌های مناسب برای لاغری یا فرم‌دهی، راهکارهای موفقیت در زندگی و کار، ایده‌هایی برای حفظ سلامت و تجربه تفریحات گوناگون و... همه‌وهمه بخشی از رنگی باشیم این سایت است که به معنای واقعی کلمه شما را رنگی خواهد کرد.

اگر هم اهل کتاب، شعر، فیلم، سریال، موسیقی، کارتون، انیمیشن و... هستید، سایر کتگوری‌های کاغذ رنگی را از دست ندهید. در بخش‌های دیگر این مجله می‌توانید شعرهای معروف ایران و جهان را بخوانید، نقد و بررسی فیلم‌ها و سریال‌های گوناگون را مطالعه کنید و با بهترین‌های سینما آشنا شوید، نقد کتاب‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون را بخوانید و... .

در مجموع یادتان باشد اگر دنبال داشتن یک زندگی رنگی هستید، می‌توانید به راحتی روی ایده‌های رنگارنگ مجله خلاقیت و سایت کاغذ رنگی حساب کنید. تفاوتی ندارد در کدام بخش زندگی خود دنبال چالش جدید هستید، در هر صورت کاغذ رنگی حرفی برای گفتن به شما خواهد داشت.

اگر قبلا به این مجله سر زده و از مطالب آن چیزی را خوانده‌اید، نظرتان را درباره آن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز