خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی یازدهم در مدرسه نیکان چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۶۱

برای خیلی از خانواده‌ها که از نظر فرهنگی به مسائل دینی اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، پیدا کردن مدرسه‌ای که از نظر آن‌ها کاملا خوب، مناسب و کارآمد باشد و با معیارهای موردنظرشان همخوانی داشته باشد، کمی سخت به نظر می‌رسد. چراکه این گروه از خانواده‌ها علاوه‌بر آموزش و سطح علمی مدرسه، به محیط و میزان اهمیت داشتن مسائل دینی در آن هم توجه می‌کنند. مدرسه نیکان یکی از آن مدارسی است که می‌تواند چنین خانواده‌های سخت‌پسند و حساسی را هم راضی کند. 

اگر شما هم می‌خواهید فرزندتان را در این مدرسه ثبت‌نام کنید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا درباره محیط مدرسه نیکان کمی بیشتر بدانید.

معرفی مدرسه نیکان از سطح علمی تا فرهنگ مدرسه

دبیرستان نیکان به جرئت یکی از بهترین مدارس تهران است. این مدرسه سال 1346 توسط علامه کرباسچیان تاسیس شد. مسئولان نیکان درست به همان اندازه که به سطح علمی و دانش بالای دانش‌آموزان توجه می‌کنند، روی محیط و فرهنگ مدرسه هم حساس هستند. 

بنابراین رواج اندیشه‌های اسلامی و پیدا کردن جایگاه آن در زندگی شخصی دانش‌آموزان اهمیت خیلی زیادی دارد. در یک کلام مسئولان دبیرستان نیکان اهدافی بسیار جدی در زمینه‌های اعتقادی، اخلاقی، روانی، فرهنگی و هنری، اجتماعی، سیاسی و نظامی، اقتصادی و زیستی برای دانش‌آموزان تدوین کرده و سعی دارند با در نظر گرفتن این اهداف دانش‌آموزان را به افرادی موفق و الگو در جامعه تبدیل کنند.

بنابراین خوب است بدانید که فضای دبیرستان نیکان از نظر مذهبی و نظامی شرایط خاصی دارد. اگر فرزند شما روحیه مناسبی برای حضور در چنین فضاهایی را ندارد، شاید بهتر باشد به فکر مدرسه دیگری برای او باشید.

سطح علمی مدرسه نیکان چطور است؟

قطعا این مدرسه نمی‌تواند با مدارس قدرتمندی مثل مدارس تیزهوشان تهران رقابت کند. با این حال مدرسه نیکان یکی از بهترین مدارس تهران از نظر آموزش است که به لطف دبیران کاربلد و حرفه‌ای، توانسته در کنکور، مسابقات علمی مختلف مثل خوارزمی یا المپیاد ریاضی، شیمی و... نتایخ درخشان و قابل‌توجهی به دست آورد. 

همین موضوع نشان می‌دهد همه دبیران این مدرسه از پایه‌های تحصیلی کم تا زیاد در همه دروس عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای داشته باشند. چه معلم فیزیک دهم، چه معلم ریاضی یازدهم و چه معلم شیمی دوازدهم، همه دبیران دبیرستان نیکان کنار هم یک تیم حرفه‌ای و قدرتمند را تشکیل داده‌اند که از پس هر چالش و رقابت علمی به خوبی برمی‌آید.

از امکانات رفاهی مدرسه نیکان چه سطحی دارد؟

نیکان تنها در آموزش‌های حرفه‌ای و کادر آموزشی باتجربه و کاربلد خود خلاصه نمی‌شود. امکانات رفاهی که این دبیرستان برای دانش‌آموزان فراهم کرده، بسیار کامل و کارآمد هستند. از آزمایشگاه‌های مجهز شیمی، فیزیک و زیست گرفته تا سایت رایانه با سیستم‌های کامپیوتری پیشرفته و مجهز که همه‌وهمه در راستای رشد سطح علمی دانش‌آموزان در اختیار آن‌ها قرار داده شده است. 

همچنین کتابخانه مدرسه هم با چندین هزار جلد کتاب در حوزه‌های درسی و غیردرسی، کنار سالن مطالعه با میز و صندلی‌های ویژه مطالعه از بهترین و جذاب‌ترین امکانات رفاهی است که نیکان برای دانش‌آموزان فراهم کرده است. کنار همه این موارد که به نوعی در پرروش علمی دانش‌آموزان نقش دارند، ورزشگاه چناران، سالن اجتماعات و همایش، آشپزخانه و سالن غذاخوری هم از مهم‌ترین امکانات مدرسه محسوب می‌شوند که برای تفریح و سلامت جسمی آن‌ها در نظر گرفته شده است. 

بنابراین نمی‌توان گفت این مدرسه تنها به جنبه علمی دانش‌آموزان توجه کرده است، بلکه سلامت جسم، روابط اجتماعی و مهارت‌های نرم آن‌ها را هم هدف گرفته است.

برای ثبت‌نام در مدرسه نیکان شرایط خاصی وجود دارد؟

دبیرستان نیکان مثل همه مدارس برتر تهران، برای ثبت‌نام دانش‌آموزان پیش دبستانی و ابتدایی از آن‌ها آزمون نمی‌گیرد. به همین دلیل این دانش‌آموزان با مصاحبه حضوری برای تحصیل در این مدرسه ارزیابی و انتخاب می‌شوند. 

موضوع برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم متفاوت است. آن‌ها باید برای شرکت در آزمون ورودی مدرسه در ماه بهمن هر سال ثبت‌نام کنند. خوب است بدانید پس از شرکت در آزمون ورودی مدرسه، اگر دانش‌آموزان امتیاز کافی به دست آورند، برای جلسه مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد. 

یادتان باشد مسئولان نیکان روی موارد فرهنگی، مذهبی و... حساسیت بالایی دارند. به همین دلیل در این جلسه به بررسی نکات عقیدتی و مذهبی پرداخته و این بخش عملکرد افراد را بررسی می‌کنند.

دانش‌آموزان چطور در آزمون ورودی مدرسه نیکان پذیرفته می‌شوند؟

برای قبولی در آزمون ورودی این مدرسه، هیچ چیز بیشتر از تسلط به ریاضیات اهمیت ندارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم روی مهارت‌های ریاضی فرزندتان کار کنید. اگر فرصت و دانش کافی برای این کار را ندارید، حتما با یک دبیر تدریس ریاضی گفتگو کرده و از او کمک بخواهید. یک معلم تدریس خصوصی ریاضی حرفه‌ای و کاربلد می‌داند چطور به فرزندتان کمک کند بهترین تسلط را بر مباحث ریاضی پیدا کند.

اما کدام دبیر تدریس خصوصی ریاضی در این مرحله  می‌تواند به فرزندتان کمک کند؟

تیم کاراتدریس را بهتر بشناسید

گروه آموزشی کاراتدریس از بهترین انتخاب‌ها برای تدریس خصوصی ریاضی همه پایه‌های تحصیلی محسوب می‌شود. این تیم به مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت خود را شروع کرد. کاراتدریس سال‌هاست که به طور حرفه‌ای در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به ویژه برای قبولی در مدارس برتر تهران فعالیت می‌کند. دبیران باتجربه این تیم حرفه‌ای بر آخرین تغییرات کتاب‌های درسی مسلط هستند و به لطف سال‌ها کار در این حوزه به بانک سوالات ارزشمندی از مدارس برتر تهران دسترسی دارند.

تسلط به شیوه‌های آموزشی مدرن، آشنایی با راه‌های تدریس ریاضی در مدارس برتر تهران، تسلط بر نحوه برگزاری آزمون مدارس برتر تهران، توانایی کار با دانش‌آموزانی در سنین مختلف و... همه‌وهمه از جمله نقاط قوت گروه آموزشی کاراتدریس هستند.

بنابراین فرقی ندارد دنبال چه آموزشی باشید، دبیران باتجربه و کاربلد کاراتدریس کنار شما و فرزندتان هستند تا در آزمون‌های ریاضی موفق باشید.

نکته جالب اینکه مهندس پژمان ابراهیمی قبل شروع فرایند تدریس خصوصی با همه دانش‌آموزان صحبت می‌کند تا با حساسیت‌ها، ویژگی‌های فردی، شرایط خانوادگی و تحصیلی، سطح علمی و... آن‌ها آشنا شود. پس از آن به تناسب ویژگی‌های هر فرد، دبیر ریاضی مناسبی را برای او در نظر می‌گیرد تا دانش‌آموز بتواند ارتباط صمیمی و سازنده‌ای با دانش‌آموزان برقرار کند. 

همین مساله باعث شده دانش‌آموزان با دبیران کاراتدریس چه در تدریس خصوصی حضوری و چه در تدریس خصوصی غیر حضوری احساس راحتی داشته و بتوانند بدون خجالت سوالات و مشکلات ریاضی خود را از آن‌ها بپرسند.

اگر شما هم برای فرزندتان دنبال یک دبیر برای تدریس خصوصی ریاضی هستید، می‌توانید از توانایی دبیران این تیم کمک بگیرید. کافی است از طریق سایت کاراتدریس با دبیران این تیم تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز