خبرگزاری کار ایران

سئو و نقش آن در گسترش کسب و کارها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۳۴

اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا قصد راه اندازی بیزینسی را دارید، بهتر است بدانید که این روزها شکل درآمد زایی با گذشته تفاوت کرده است و به لطف اینترنت این تغییر سبب راحت تر شدن زندگی همه ی ما شده است. شاید در گذشته برای خرید هر چیزی مجبور بودیم به فروشگاه مدنظرمان مراجعه کنیم یا برای شرکت در یک دوره ی آموزشی حتما لازم بود در تایم مشخص به سر کلاس برویم. اما امروزه با چند کلیک خرید خودمان را انجام می دهیم و یا از کلاسمان بهره می بریم. باید دانست که موتورهای جستجو، اصلی ترین وسیله برای دستیابی کاربران اینترنتی به آنچه مدنظر دارند، می باشد. شرکت سئو ریراکو در این مقاله قصد دارد، اهمیت بهینه سازی این موتورهای جستجو را برای شما شفاف سازی کند، پس همراه ما باشید.

تعریفی از سئو

سئو مخفف  SEOبه معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد، در سئو ما باید مطابق با فاکتورهایی که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای ما مشخص می دارند، عمل نماییم و باید ها و نباید هایی را در راستای رضایت کاربران در نظر گیریم تا به موتورهای جستجویی ثابت نماییم که سایت مان برای کاربران می تواند مفید واقع شود. یادمان باشد که گوگل تنها و تنها به رضایت کاربران می اندیشد از این رو ما باید با هدف رضایت کاربران تک تک قدم های خود را برداریم. لازم به ذکر است که موتورهای جستجویی هر چند وقت یکبار الگوریتم ها و قوانین خود را تغییر می دهند. در نتیجه بهتر است تا برای حفظ رتبه ی سایت خود در نتایج جستجو از یک کارشناس سئو سایت کمک بگیریم.

مثالی ساده از اهمیت سئو

فرض کنید علی به دنبال خرید کوله پشتی مناسب برای سفر آخر هفته ی خود است. سفری که بدون برنامه ریزی قبلی اتفاق افتاده است. علی کارمند جوان شرکت مخابرات در شهر تهران است. 2 روز به سفر مانده و علی هیچ تایمی برای خرید ندارد. به نظر شما علی چه کار باید بکند؟ بله درست حدس زدید! تنها کافی است علی گوشی خود را از جیبش درآورد و در اینترنت به دنبال خرید اینترنتی کوله پشتی مد نظر خودش بگردد. علی با سرچ در گوگل به نتایجی از جستجو دسترسی پیدا میکند. در اینجاست که برخی از کسب و کارهای مرتبط با خرید علی، به واسطه ی سئو می توانند خودشان را به علی نشان دهند و علی را مشتری خودشان کنند. چه از این بهتر! اینگونه هم علی می تواند با کوله پشتی جدیدش به سفر برود و هم فروشنده بدون هیچ دردسری فروش داشته است.

رقابت سنگین کسب و کارها بر سر رتبه ی گوگل

سئو و نقش آن در گسترش کسب و کارها

با سئو شما می توانید رتبه ی سایت خود را افزایش دهید و این امر بدین معناست که سایت شما در اولین نتایج جستجو به کاربر نشان داده می شود. تحقیقات نشان داده است که کاربران رغبت بیشتری برای کلیک بر روی سایت هایی دارند که رتبه ی بالاتری در نتایج جستجو دارند، چراکه راحت تر می توانند به آن سایت ها اعتماد کنند از این رو  طبیعی است که بر سر رتبه ی اول گوگل رقابت های سنگینی را مشاهده کنیم.

برای شروع چه باید کنیم؟

اگر کسب و کار شناخته شده ای دارید و یا به تازگی قصد درآمدزایی دارید، در ابتدا بهتر است با یک جلسه مشاوره تخصصی سئو، راه را برای خود روشن کنید. آنچه مشاوران سئو برای شما انجام می دهند این است که در ابتدا کسب و کار شما را آنالیز و بررسی می کنند و سپس رقبای شما را می سنجند و بعد راهی برای رشد کسب و کار شما متناسب با بودجه ای که مدنظر دارید، می سنجند. در واقع می توان گفت که در این جلسه ی مشاوره نقشه ی راهی برای ادامه ی مسیر کسب و کار شما در نظر گرفته خواهد شد که شما را به سودآوری هرچه بیشتر خواهد رساند. در آخر ریراکو به شما هشدار می دهد که برای انتخاب تیم سئو، سخت گیرانه عمل کنید و همه ی جوانب را بسنجید و بعد برای همکاری با یک تیم سئو معتبر اقدام نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز