خبرگزاری کار ایران

مشاوره در خصوص خرید ملک،مهاجرت و تحصیل در قبرس شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۱۴

خرید ملک در قبرس شمالی

شما با خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید اقامت این کشور را اخذ نمایید و پس از سپری کردن زمان و رعایت استانداردهای مشخص می توانید تابعیت این کشور را نیز به صورت کاملا قانونی در اختیار داشته باشید.

تمایل برای خرید ملک در قبرس شمالی نه تنها در میان ایرانی ها بلکه در میان کشورهای اروپای شرقی، اروپای مرکزی و آمریکا نیز بسیار رشد داشته است به نحوی که حضور مهاجران از کشورهای اروپایی و امریکایی سبب شده در حال حاضر تمام مردم در قبرس شمالی میتوانند با تسلط به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

سال‌هاست مهاجرت یکی از دغدغه های مردم ایران است. خیلی از مردم برای دستیابی به این مهم از راه های غیر قانونی اقدام کرده و خطرات بسیاری را به جان می خرند. در این میان ممکن است شرایط آنطور که انتظار دارند پیش نرود و یا در بهترین حالت در کشوری پناهنده می شوند و زندگی سخت یک پناهنده را سپری می کنند.

در اولین ماه از سال 2021 مجله فوربز امریکا که همواره بهترین تحلیل های اقتصادی در دنیا را ارائه میدهد، در میام تمام مناطق دنیا قبرس شمالی بهترین مکان برای سرمایه گذاری ملک و داشتن زندگی آرام معرفی کرد.

این مجله دلایل زیادی را برای این تحلیل ارائه می کند. نگارنده ی مقاله ی تحلیلی مجله فوربز معتقد است آرامش این منطقه به افراد بازنشسته کمک می کند تا زندگی شاد و آرامی را تجربه کنند، ارزش پولی سبب می شود تا مخارج تان بسیار کمتر از تصور رقم بخورد. امکانات بسیار مناسب و تفریحات متنوع، آب و هوای مطبوع و ... از دیگر دلایلی است که در مجله به آن اشاره شده و خرید ملک در قبرس شمالی را به مردم دنیا توصیه کرده است.

ذکر این دلایل باعث شده مردم اروپا و امریکا بدون در نظر گرفتن وضعیت کرونا باز هم علاقمند به خرید ملک در قبرس شمالی باشند. خرید ملک در قبرس شمالی به شما یک زندگی شاد و آرام هدیه می دهد به نحوی که می توانید با خرید ملک در این کشور هم یک سرمایه گذاری مطمئن انجام داده و هم از آزادی، آرامش و شادی در این کشور بهره ببرید.

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی نیز مانند تمام کشورهای دنیا از متغیرهای مختلفی پیروی می کند. آنچه مشخص است این است که هزینه ی خرید ملک در مقایسه با دیگر جزیره های دنیا و یا تمام نقاطی که ویژگی هایی مشترک با قبرس شمالی داشته باشند بسیار پایین تر است. هزینه خرید ملک در جزیره قبرس شمالی برعکس آنچه در ایران سراغ داریم که قیمت بر اساس متراژ خانه سنجیده می شود، نیست.

بررسی ها و نمودارهای مختلف نشان دهنده ی استقبال وافرِ مردم سراسر دنیا از خرید در قبرس شمالی است. هزینه ی بسیار مناسب برای خرید ملک در قبرس شمالی سبب شده است مردم زیادی از اروپا، آمریکا، آفریقا و حتی آسیای شرقی مایل و مشتاق به خرید ملک در این جزیره باشند. در نظر داشته باشید که در حال حاضر حدود نیمی از مردم این کشور را مهاجران تشکیل می دهند.

حضور مهاجرانی از سراسر دنیا که به منظور کسب آرامش و امنیت در قبرس شمالی مقیم شده اند باعث شده این جزیره ی زیبا در امنیت، رفاه و تفریح در میان دیگر مناطق دنیا زبانزد بوده و نام و اعتبار آن به سرعت به سراسر دنیا منتقل شود.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی دارای مزایای بسیاری است، ما در ادامه به بررسی مهمترین دلایل و مزایای خرید ملک در قبرس شمالی خواهیم پرداخت:

رونق در ساخت و ساز

دارای شرایط پرداخت اقساطی

دارای متقاضی زیاد برای خرید ملک و مستغلات

اخذ اقامت آسان

امید به زندگی

رونق در ساخت و ساز

مهاجرت به قبرس شمالی

قبرس را می‌توان کشوری در تقاطع اروپا، آفریقا و آسیا دانست که در مرکز قلب مدیترانه قرار دارد. این کشور از مزیت‌های بسیاری در زمینه‌های گوناگونی چون فرهنگ، اقتصاد، حمل‌ونقل برخوردار است و به همین سبب موردنظر بسیاری از افراد برای گردشگری و اقامت قرار می‌گیرد. قبرس شمالی هرساله اقداماتی را در جهت جذب مهاجران انجام می‌دهد و درصد افرادی که می‌توانند این کشور را برای سکونت برگزینند رو به افزایش است.

امروزه میزان مهاجرت به قبرس شمالی با رشد چشمگیری همراه بوده است و این می‌توانند به دلیل امکانات قبرس که برای افراد در نظر گرفته می‌شود، باشد و قبرس را می‌توان یک کشور به‌حساب آورد که به دلیل فاکتورهایی چون پایین بودن آمار بیکاری موردنظر بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. امروزه شما می‌توانید برای مهاجرت به قبرس از دو فاکتور متفاوت استفاده کنید؛ یکی را می‌توان استفاده از گزینه‌ی ازدواج و دیگری خرید ملک اشاره کرد.

شرایط مهاجرت به قبرس شمالی

کشور قبرس در شرق دریای مدیترانه و سومین جزیره پر جمعیت این منطقه به شمار می‌آید. این کشور به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. قبرس شمالی همانند ترکیه برای ایرانیان نیاز به ویزا نداشته و مهاجرت را برای ایرانیان آسان کرده است.

مشاوره در خصوص خرید ملک،مهاجرت و تحصیل در قبرس شمالی

اگر شما بتوانید با یک فرد که برای قبرس شمالی است ازدواج کنید پس از گذشت سه سال اقامت دائم قبرس شمالی برای شما صادر می‌شود؛ همچنین درباره خرید ملک باید گفت افرادی که توانایی پرداخت ۳۰۰ هزار یورو در بخش املاک قبرس شمالی ‌را دارد می‌تواند با فراهم کردن چنین مبلغ و امتیازی، موفق به دریافت اقامت قبرس شمالی کند.

مهاجرت کاری به قبرس شمالی

کشور قبرس از آن دسته کشورهایی به‌حساب می‌آید که در آن نرخ بیکاری کمترین حالت ممکن را دارد و مشاغل زیادی در این شهر است که افراد می‌توانند در انواع مختلف آن شروع به فعالیت کنند و از آن شغل و حرفه کسب درآمد کنند و سپس بتواند اقامت این کشور را به‌راحتی به دست آورند.

تحصیل در قبرس شمالی

شرایط تحصیل در قبرس شمالی بسیار آسان است. شما می‌توانید با اولین پرواز خود را به کشور قبرس برسانید و در یکی از دانشگاه‌های قبرس شمالی تحصیل کنید. اگر نگران سطح زبان خود هستید، بهتر است بگوییم که جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. زیرا اگر حتی زبان نیز بلد نباشید، در دانشگاهی که پذیرش گرفته‌اید می‌توانید یک دوره کوتاه مدت زبان را بگذرانید. همچنین اگر شما دارای همسر و یا فرزندی نیز هستید، همسر شما می‌تواند از همان ابتدای ورود به این کشور، شروع به فعالیت تمام وقت کند و فرزند شما نیز می‌تواند از بهترین مدارس اروپایی که در کشور قبرس شمالی وجود دارد، بهره ببرد.

بورسیه تحصیلی

دانشگاه های قبرس شمالی بسته به عملکرد تحصیلی بورسیه تحصیلی ارائه می دهند. به دانشجویانی که برتری علمی دارند ، بورس تحصیلی معمولاً 50٪ تعلق می گیرد که بسته به ثبات در نمرات برجسته در هر ترم تمدید می شود. دانشگاه های دولتی مانند دانشگاه مدیترانه شرقی معمولاً 50٪ بورس تحصیلی را در طول برنامه برای دانشجویان بین المللی از کشورهای خاص ارائه می دهند. دانشگاه های دیگر قبرس مانند دانشگاه بین المللی قبرس، بورسیه های بیشتر را ارائه میدهند.

ویزای دانشجویی قبرس شمالی

دانشجویان بین المللی از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا باید اجازه ویزای دانشجویی را داشته باشند تا اجازه ورود به قبرس شمالی داده شود و ویزای دانشجویی فقط برای دانشجویان بین المللی تمام وقت صادر می شود.سفارت ترکیه در اکثر کشورها سفارت رسمی ارسال و پردازش اسناد ویزای قبرس شمالی است.

درباره اقتصاد قبرس شمالی

 قبرس شمالی کشوری وابسته به جهانگردی است. بنابراین بیشتر مشاغل پاره وقت دانشجویان در خدمت خدمات در رستوران ها ، هتل ها و کازینوها است. با این حال ، تعداد معدودی از افراد به عنوان مدرس کار می کنند ، در آژانس های مسافرتی ، شرکت های اجاره اتومبیل ، مراکز تماس و موارد دیگر کار می کنند. بیشتر دانشجویان برای تأمین هزینه های روزانه خود این مشاغل نیمه وقت را انجام می دهند.

ارسال توسط تبلغ اینترنتی ادوردز20

لیره ترکیه واحد پول رسمی قبرس شمالی است اما دلار و یورو نیز در مکان های مختلف قابل قبول هستند. با این وجود تعداد زیادی پیشخوان مبادله ارز در سراسر قبرس شمالی وجود دارد..

مزایای تحصیل در قبرس شمالی:

تحصیل در قبرس شمالی بر اساس استانداردهای مدرن اروپایی است ، بنابراین این یک فرصت عالی برای دریافت آموزش پیشرفته با قیمت مناسب است.

دیپلم های اخذ شده با تحصیل در قبرس شمالی مورد تائید کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده می باشند ، بنابراین پس از آموزش به راحتی می توانید در یک شرکت بین المللی کار کنید.

انتخاب متنوع از تخصص ها در دانشگاه ها ، به شما این امکان را می دهد که با تحصیل در قبرس شمالی مدارک مورد نظر را بدست آورید.

قبرس یک جزیره توریستی امن است ، بنابراین هیچ مشکلی برای زندگی در اینجا وجود نخواهد داشت.

شهروندان سایر کشورها برای تحصیل در قبرس شمالی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند ، بنابراین این یک فرصت عالی برای بهبود مهارت های زبان خارجی آنها است ، و بنابراین در هر کشور دنیا احساس راحتی می کنند.

نماینده رسمی شرکت جیهان آرا | 905338839298

    ارسال توسط تبلیغات در اینترنت ادوردز20

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز