خبرگزاری کار ایران

بررسی کامل ساندویچ سقفی + قیمت جدید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۶۶

قیمت ساندویچ پانل سقفی | ساندویچ پنل | خرید ساندویچ پانل | ساندویچ پانل سقفی | فر.وش انواع ساند.یچ پانل | مدرن پانل عرضه کننده ساندویچ پانل | معرفی ساندویچ پانل سقفی | مزایای ساندویچ پانل سقفی | ابعاد ساندویچ پانل سقفی | کاربرد های ساندویچ پنل

ساندویچ پانل سقفی

امروز در غالب حوزه ها به فراخور پیشرفت بشر شاهد تحولات بسیاری هستیم از جمله در صنعت ساختمان سازی که با پیدایش مصالح ساختمانی نوینی چون ساندویچ پانل ها، پروسه ساخت بسیاری از ساختمان ها و سازه ها به سهولت و در کمترین زمان ممکن و البته با هزینه های کم قابل انجام شده است. در حقیقت ساندویچ پانل ها سیستمی هستند که سازه ها را در برابر عوامل خارجی محافظت می کنند و کاربردی ترین و اقتصادی ترین راه حل را برای یک پوشش قوی ارائه می دهند. از اینرو از آنها به عنوان عناصر ساختمانی مدرن، سبک و بادوام برای پوشش سقف و نمای ساختمان ها و برای ایجاد پارتیشن های داخلی عایق شده یا حتی سردخانه ها بهره می برند. از جمله ساندویچ پانل سقفی که با قرارگرفتن در سقف خانه از شما در برابر عوامل خارجی محافظت می کند.

ساندویچ پنل ها مثل ساندویچ پانل سقفی از پرشدن مواد عایق ضخیم و کم چگالی بین دو سطح نازک فلزی با چگالی بالا تولید می شوند. همچنین با وجود وزن کم، ظرفیت حمل بار بالایی داشته و به شکل مونتاژ شده هستند و محصولاتی آماده به حساب می آیند. با اینحال انتخاب ساندویچ پانل سقفی بر اساس عایق های مختلف آن با توجه به نیاز ساختمان ها ضروری است. چراکه ساندویچ پانل ها در انواع عایق ها از جمله پشم معدنی، PIR، PUR و EPS تولید می گردند. حال اینکه ساندویچ پانل سقفی با کدام عایق برای ساختمان شما مناسب است می توان با توجه به نیازهای گرما، میزان رطوبت، عایق صدا و حتی مقاومت در برابر آتش دست به انتخاب زد. ساندویچ پانل های سقفی عموما در تاسیسات صنعتی، سازه های دامداری، سردخانه ها، کشاورزی، نیروگاه ها و... به کار برده می شوند.

طول عمر ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی در اصل یک محصول کامپوزیتی به شمار می آید که از دو سطح فلزی و مواد عایق ترکیبی در میانشان تشکیل شده است. از اینرو حفظ ساختار طولانی مدت ساندویچ پانل سقفی به طراحی اجزای محصول با انتخاب مشخصات فنی مناسب با توجه به نیاز ساختمان، محیط و شرایط اقلیمی بستگی دارد. اما با اینحال معمولا سطح بیرونی ساندویچ پانل سقفی در برابر تغییرات دما، اشعه و شرایط محیطی خارجی مقاوم است. به علاوه سطح داخلی آنها اصولا در برابر اثرات شیمیایی و فیزیکی  و تراکمی که ممکن است از محیط داخلی ساختمان ایجاد شود مقاوم می باشد. بطور کلی ساندویچ پانل سقفی عمری طولانی دارد اما این نیازمند آن است که سالی یک بار بررسی، تمیز و نگهداری شوند و در صورت آسیب های ناشی از شرایط محیطی تعمیر گردند.

ابعاد ساندویچ پانل سقفی

هرچند ساندویچ پانل سقفی را می توان متناسب با نیاز پروژه خود سفارش دهید اما در عین حال ضخامت عایق نیز می بایست در محاسبه ابعاد ساندویچ پانل سقفی در نظر گرفته شود. در واقع انواع  پرکننده عایق و ضخامت آن باید با توجه به ویژگی های ساختار سازه شما انتخاب شود. از اینرو ضخامت ساندویچ پانل سقف با توجه به انواع عایق متفاوت است. ابعاد ضخامت آنها در نوع عایق PIR و PUR بین ۴۰ تا ۲۰۰ میلیمتر در عایق پشم معدنی ۵۰ تا ۱۵۰ میلیمتر در عایق سردخانه ای ۸۰ میلیمتر و در عایق EPS بین ۴۰ تا ۱۵۰ میلیمتر متغیر است. با اینحال عرض مفید ساندویچ پانل سقفی برای سیلوها، کشاورزی، ساختمان های پیش ساخته و ساختمان های نظامی، ساختمان های صنعتی و... ۱۰۰۰ میلی متر است.

بررسی کامل ساندویچ سقفی + قیمت جدید

لایه های ساندویچ پانل سقفی و ساختار آن

اصولا ساندویچ پانل ها از جمله ساندویچ پانل سقفی که عایق حرارت، آب و صدا و همچنین مقاوم در برابر آتش هستند از ۳ لایه  برخوردار می باشند. این ۳ لایه شامل یک لایه سطح خارجی، یک لایه سطح داخلی و یک لایه عایق در بین آنها می شود. عموما ساندویچ پانل های سقفی با تزریق پلی اورتان با چگالی ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم بر متر مکعب بین دو ورق گالوانیزه، پلی استر رنگ شده و آجدار در دو طرف به صورت استاندارد تولید می گردند. البته مواد سطح پانل محدود به پلی استر یا پی وی سی و ... نیست و می تواند به صورت اختیاری ورق گالوانیزه باشد.

انواع ساندویچ پانل سقفی

با وجود اینکه ساندویچ پانل سقفی برای سقف انواع سازه ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و دایره استفاده از آن گسترده است اما بطورکلی در دو نوع ساندویچ پانل سقفی پیچ مخفی و ساندویچ پانل ساده تولید می شوند. خرید ساندویچ پانل با کیفیت از مهمترین دردسر های شرکت ها می باشد.

کاربرد و استفاده‌ های ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل ها هر روز استفاده‌ گسترده و روزافزونی پیدا می کنند از جمله ساندویچ پانل سقفی که راه حلی بادوام و اقتصادی برای استفاده در بسیاری از سازه ها از کارخانه ها گرفته تا استادیوم ها، مراکز خرید، سازه های نظامی، خانه های پیش ساخته، سیلوها و سکونتگاه ها و... محسوب می گردند.

بررسی کامل ساندویچ سقفی + قیمت جدید

مزایای ساندویچ پانل سقفی

بطور کلی ساندویچ پانل ها دارای مزایای پرشماری هستند اما چنانچه بخواهیم به برخی از مهمترین آنها اشاره کنیم می توان به مواردی چون مونتاژ سریع و آسان، عایق حرارتی عالی، پرداخت هزینه های کمتر، ظاهر و نمای زیبا، مقاومت بالا در برابر آتش، تحمل شرایط آب و هوایی سخت، عایق صدا، حمل و نصب آسان، تعمیر و نگهداری راحت و... اشاره کرد.

قیمت ساندویچ پانل سقفی

قیمت ساندویچ پانل های سقفی به سه فاکتور مهم اعم از جنس عایق آن، جنس ورق های آن و در نهایت برند و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. چراکه کیفیت ساندویچ پانل ها ممکن است از شرکتی به شرکت دیگر نیز متفاوت باشد. اما با در نظر گرفتن هزینه هایی که در استفاده از مصالح ساختمانی سنتی می‌پردازید، استفاده از ساندویچ پانل سقفی به مثابه یک تخفیف بزرگ در هزینه های شما خواهد بود.. برای دریافت قیمت کامل و جدید این محصول به وب سایت مدرن پانل مراجعه کنید یا با شماره های مجموعه ما 02144004900 تماس حاصل فرمایید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز