خبرگزاری کار ایران

مشکلات عمومی در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۵۲

ماشین لباسشویی

آیا لباس های کثیف روی هم انباشته می شوند؟ اگر ماشین لباسشویی ال جی شما آنطور که باید کار نمی کند، در اینجا چند پیشنهاد عیب یابی وجود دارد که باید امتحان کنید. و اگر از نظر مکانیکی تمایل ندارید یا زمان یا ابزار ندارید، با تکنسین‌های اس پی یار با خدمات تعمیر لوازم خانگی مخصوصا در امور خدمات تعمیر لباسشویی و تعمیر یخچال تماس بگیرید.

مشکلات و راه حل های واشر بار جلوی ال جی

آیا در ماشین لباسشویی در بارگیری از جلو یا درب بالا مشکل دارید؟ بسته به موضوع، تعمیر ممکن است ساده باشد یا به دانشی در مورد نحوه تعمیر واشر نیاز داشته باشد. در اینجا چند پیشنهاد عیب یابی و تعمیر لباسشویی ال جی و راه حل های رفع آن وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

واشر کار نمی کند

اگر دستگاه برق ندارد یا روشن نمی شود، بررسی کنید که سیم به برق وصل شده و آسیبی ندیده باشد. سیم های آسیب دیده باید تعویض شوند. اگر سیم یا دوشاخه نیست، فیوز یا پانل شکن را بررسی کنید و در صورت لزوم تعویض/ریست کنید. اگر درب آن محکم بسته نشود، واشرها کار نمی کنند، بنابراین بررسی کنید که «کلیک» بسته شود. دکمه پاور را بیشتر فشار دهید تا مطمئن شوید که تماس برقرار شده است یا دستگیره را کمی بیشتر بچرخانید.

از روشن بودن آب اطمینان حاصل کنید. بسیاری از واشرها بدون آب روشن نمی شوند. امکان دیگر وجود محافظ برق در زیر پانل بالایی است. دستگاه را از برق بکشید، پشت پانل بالایی را بردارید و محافظ برق و سیم کشی را برای ایراد بررسی کنید. در صورت لزوم تعویض کنید. اگر کد خطا نمایش داده شد، آن را با دفترچه راهنما ارجاع دهید و دستورالعمل‌های رفع یا بازنشانی مشکل را دنبال کنید.

مشکلات عمومی در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

پر کردن مشکلات

اگر واشر پر می شود اما روشن نمی شود، بخاری را بررسی کنید که آیا چرخه آب گرم است. واشرهای دارای بخاری معیوب تا زمانی که بخاری تعویض نشود در این حالت چرخش نمی کنند. اگر بخاری سالم است، ترمیستور و سوئیچ فشار را با مولتی متر تست کنید. ماژول اصلی و موتور محرک دو مشکل احتمالی دیگر هستند که می توانند از کارکرد واشر جلوگیری کنند. اگر همه چیز درست شد، هر دو را با یک مولتی متر تست کنید و در صورت لزوم تعویض کنید.

بررسی کنید که دریچه تغذیه آب کاملا باز باشد و شلنگ پیچ خوردگی نداشته باشد اگر وان به آرامی پر می شود یا نه. بررسی کنید که شیلنگ و صفحه فیلتر ورودی تمیز باشند. شیر ورودی را با مولتی متر تست کنید و در صورت معیوب بودن آن را تعویض کنید. همچنین، بررسی کنید که غشاء فرسوده نشده باشد. در صورت نیاز تعویض کنید. کلید سطح آب قطعه دیگری است که ممکن است خراب شود. واشر را از برق بکشید و پشت پانل بالایی را بردارید. تداوم را با مولتی متر تست کنید و در صورت خرابی آن را تعویض کنید.

نشت می کند

نشتی واشر ممکن است به دلیل خرابی پمپ تخلیه یا اتصال باشد. اتصالات قابل تعمیر هستند، اما پمپ نشتی باید تعویض شود. یک مهر و موم فرسوده وان باید جایگزین شود، به علاوه بلبرینگ وان، زیرا نشتی اغلب به آنها آسیب می رساند.

شلنگ تخلیه آسیب دیده یا شل نشت می کند، بنابراین شلنگ و اتصالات را بررسی کنید. شلنگ آسیب دیده را تعویض کنید یا اتصال را محکم کنید. چکمه درب یکی دیگر از قطعاتی است که فرسوده، پاره یا آسیب دیده است و در صورت وجود باید تعویض شود.

مشکلات تخلیه

اگر ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند، بررسی کنید که چرخه صحیح است و شلنگ تخلیه مسدود نیست. همچنین بررسی کنید که پمپ تخلیه مسدود نشده باشد و به درستی کار کند. برای دسترسی به پمپ باید پانل جلویی را بردارید و پمپ را جدا کنید تا پروانه از موانع پاک شود. تداوم پمپ را نیز تست کنید.

پر سر و صدا

واشرهایی که صداهای غیرمعمولی مانند ضربه زدن، ضربات چتری، ساییدن، تکان خوردن یا تق تق ایجاد می کنند، می توانند به این معنی باشند که عملکرد "تعادل واقعی" بار را متعادل نمی کند. بررسی کنید که بار متعادل است، پایه های تراز کار می کنند، و هیچ چیز در درام نمی تواند صدا ایجاد کند.

اگر بار نباشد، ممکن است از یاتاقان ها و مهر و موم های درام فرسوده شده باشد، که نیاز به از بین بردن کامل واشر دارد. اگر مشکلات موتور باعث ایجاد صدا می شود، تعویض موتور آسان تر از تعمیر آن است.

مشکلات درب یا درب

اگر در باز نشد، بررسی کنید که چرخه به پایان رسیده است. اگر تمام شده باشد و هنوز آب در درام باشد، باز نمی شود. سعی کنید چرخه تخلیه را اجرا کنید. در غیر این صورت، باید آن را با استفاده از فیلتر تخلیه به صورت دستی حذف کنید. تعویض مجموعه قفل درب معیوب یک راه حل آسان است، اما اگر مشکل از خرابی برد کنترل است، با خدمات تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

مشکلات و راه حل های واشر بار بالا ال جی

مشکلات ماشین لباسشویی ال‌جی با بارگیری بالا مانند آن است که واشرهای درب جلو با برخی تفاوت‌ها به دلیل محل قطعه و جهت گیری درام تجربه می‌کنند. تفاوت اصلی این است که کسانی که دارای همزن هستند ممکن است سکه ها، اسباب بازی ها یا سایر موارد زیر آن گیر کرده و باعث ایجاد صدا یا جلوگیری از چرخش شوند. به صورت دوره ای حذف و تمیز کنید.

مشکلات درایو مستقیم واشر ال جی

واشرهای دایرکت درایو ال جی تسمه ای برای بستن یا خرابی ندارند. موتور به عقب یا پایین درام متصل است و در هنگام کار از قدرت کامل استفاده می کند. یک درایو مستقیم اینورتر مشابه است، با این تفاوت که بین برق ورودی و خروجی نصب شده است و به آن اجازه می دهد به جای فورا، به تدریج روشن شود. مشکل درایو می‌تواند بر سایر اجزاء تأثیر بگذارد و به آنها آسیب برساند و در تمیز کردن WaveForce اختلال ایجاد کند.

هر دو ماشین لباسشویی دایرکت درایو و دایرکت درایو اینورتر مشکلات مشابهی با تسمه محرک دارند، فقط قطعات مختلف. یک درام تند و ناگهانی یا درامی که نمی‌چرخد می‌تواند به دلیل معیوب بودن سوئیچ درب، آهن‌رباهای اتصال، مجموعه روتور، مجموعه استاتور، سنسورها، خرابی بلبرینگ، درایو سبد، کوپلینگ موتور، کلاچ، انتقال، یا مشکلات موتور درایو باشد. بیشتر تعمیرات این قطعات بهتر است به یک شرکت مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی واگذار شود.

مشکلات چرخه چرخش واشر ال جی

ماشین لباسشویی که پر می شود اما تکان نمی خورد یا نمی چرخد ​​می تواند به دلایل زیادی باشد. بررسی کنید که چیزی از سوراخ های درام عبور نکرده و در چرخش اختلال ایجاد نکند. سعی کنید بار را تنظیم یا افزایش دهید، زیرا بارهای کوچک می توانند واشر را از تعادل خارج کنند و باعث شوند که سنسورها از چرخش دستگاه جلوگیری کنند. معیوب بودن قفل درب یا درب یا سنسور یکی دیگر از دلایل احتمالی است.

اگر مشکل بار یا در نیست، تسمه درایو واشرهای تسمه‌دار را بررسی کنید، ممکن است فرسوده یا شکسته باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. کوپلینگ موتور را از نظر سایش یا آسیب بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

به دنبال آسیب به بلوک درایو یا زنگ و گیربکس واشر باشید تا آسیب ببیند و تعمیر یا تعویض کنید. برد کنترل موتور قدرت موتور را کنترل می کند، قطعات سوخته و تداوم را بررسی می کند و در صورت آسیب، تعویض می کند.

 

مشکلات عمومی در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی

 

ماشین های لباسشویی ال جی به خوبی ساخته شده اند و باید 20 سال یا بیشتر دوام بیاورند. با این حال، ساییدگی و پارگی عمومی رخ می دهد، و برخی از قطعات بیشتر از بقیه خراب می شوند. نمایشگرهای دیجیتال کدهای خطا را ارائه می دهند که ممکن است هنگام عیب یابی به شما کمک کند، بنابراین راهنمای کدهای مرتبط را بررسی کنید.

تشخیص اینکه چه چیزی باعث ایجاد مشکل می شود برای تعیین اینکه چه چیزی باید تعمیر یا جایگزین شود می تواند دشوار باشد. به عنوان مثال، ماشینی که بیش از حد معمول تکان می‌خورد یا می‌لرزد، ممکن است مشکلاتی را در کمک فنر، میله تعلیق، فنر تعادل، حلقه و بالشتک، یاتاقان درام، موتور یا پایه همسطح نشان دهد. اگر آماده جدا کردن ماشین لباسشویی لودر جلو یا بالا نیستید، با اس پی یار  تماس بگیرید.

تعمیر لوازم خانگی اس پی یار— خدمات تعمیرات مجاز لوازم خانگی LG مخصوصا تعمیر یخچال و تعمیر لباسشویی در خدمت شماست.

ماشین لباسشویی ال جی لوازم مکانیکی با حسگرها و رله های الکترونیکی هستند. اگر مهارت، ابزار، یا زمان لازم برای عیب‌یابی، شناسایی، تعمیر یا تعویض قطعات آسیب‌دیده یا فرسوده را ندارید، با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اس پی یار تماس بگیرید.

متخصصان عیب یابی ما بهترین در ایران هستند و تمامی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی شما را انجام می دهند. برای ارائه خدمات در تهران با ما تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز