خبرگزاری کار ایران

9 نکته مهم برای سفر به اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۹۰

پس از سفر به اروپا در 20 سال گذشته، همه بهترین نکات و ترفندها را یاد گرفتم. این نکات سفر به اروپا همه آنچه را که باید بدانید را پوشش می دهد!

چه اولین باری است که به اروپا سفر می‌کنید و تور اروپا خریده اید که به این قاره بروید و چه چندین بار در سال از آن بازدید می‌کنید، اجتناب از برخی از رایج‌ترین اشتباهات سفر، سفر شما را بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد کرد! کمی برنامه ریزی کمک زیادی می کند و این نکات سفر برای اروپا به شما کمک می کند تا یک مسافر اروپایی باهوش تر و آرام تر باشید.

یکی از راه‌های تضمین شده برای خراب کردن سفرتان، ممانعت از ورود به کشوری است که از آن بازدید می‌کنید، زیرا ویزای توریستی ندارید. در حالی که اکثر کشورهای اروپا برای بازدیدهای کوتاه مدت نیازی به ویزا ندارند، بهتر است بدانید کدام کشورها این کار را انجام می دهند. برای مثال اگر تور فرانسه خریداری کرده اید و ایرانی هستید حتما باید ویزا داشته باشید که این نوع سوالات را می توانید از آژانس مسافرتی که تور را از آن می خرید بپرسید.

سفر در فصل غیر محبوب: در حالی که ممکن است در طول ماه‌های تابستان رویای آفتاب گرفتن در سواحل مدیترانه را داشته باشید، بقیه اروپا نیز چنین است که باعث شلوغی سواحل و صف‌های طولانی در جاذبه‌های گردشگری می‌شود.

سفر در فصل های کم مسافر بهترین راه برای جلوگیری از شلوغی و صرفه جویی در هزینه اقامت، بلیط هواپیما، بلیط قطار و تور است. بیشتر جاذبه های توریستی اصلی در تمام طول سال باز هستند، فقط مطمئن شوید که زمان بسته شدن آن را بررسی کنید زیرا ممکن است برخی از آنها در طول فصل سفرهای کم پیک ساعات کمتری داشته باشند. برای مثال اگر در تابستان تور ایتالیا بخرید مطمئنا صدها ایرانی دیگر نیز در رم و شهرهای دیگر این دیار هستند و شرایطی مثل شما دارند و جز ایرانیان میلیون ها تن از سراسر دنیا به این کشور می روند.

از خطوط هوایی اکونومی استفاده کنید:  با بیش از دوجین شرکت هواپیمایی مقرون به صرفه در سراسر اروپا، می‌توانید هنگام رزرو با یک خط هوایی مقرون‌به‌صرفه، تقریباً به هر نقطه از این قاره پرواز کنید. بلیط هواپیما اغلب ارزان‌تر از بلیط قطار است، اما ارزان‌ترین صندلی‌ها سریع‌ترین فروش را دارند و فریب بلیط های فرست کلاس را نخورید. در حالی که ممکن است برخی بلیط هواپیما مقرون به صرفه باشند، مطمئن شوید که هزینه‌ها و مالیات‌های اضافی را که اغلب در نرخ اعلام شده لحاظ نمی‌شوند، خوب بررسی کنید؛ همچنین با تحقیق در مورد قوانین هر ایرلاین در مورد چمدان دستی و اندازه چمدان از هزینه های قابل توجهی برای چمدان خودداری کنید. بسته‌بندی به شما کمک می‌کند از هزینه‌های چمدان اجتناب کنید و به شما اجازه می‌دهد در فرودگاه راحت باشید!

9 نکته مهم برای سفر به اروپا

مسافرت با قطار را امتحان کنید

سفر با قطار در اروپا اغلب کارآمد - و بسته به مقصد شما - آسان‌تر از سفر هوایی است. بلیط خود را در ایستگاه قطار با یک شخص واقعی رزرو کنید زیرا برخی از گزینه ها در کیوسک ها در دسترس نیستند. حتما قبل از سوار شدن به قطار بلیط خود را تأیید کنید تا جریمه نشوید! برای مثال تور سوئیس با قطار بسیار جذاب است.

زودتر رزرو کنید

رزرو از قبل بهترین راه برای امن کردن اقامتگاه ها و تورها، به خصوص در فصل اوج سفر است. رزرو بلیط هواپیما، هتل، بلیط قطار و تور از قبل نیز تضمین می کند که بهترین قیمت را دریافت می کنید. حتی اگر قصد خرید تور سوئد که از مقاصد سرسیر است را دارید بازهم با رزرو زودتر با صرفه تر سفر خواهید کرد.

برای پیاده روی کفش های راحت بیاورید

به عنوان یکی از بهترین راه ها برای کاوش در یک شهر، در طول تعطیلات اروپایی، پیاده روی زیادی انجام خواهید داد، بنابراین داشتن یک جفت کفش پیاده روی راحت ضروری است. پس از یک روز طولانی قدم زدن در شهر، پاهای شما از شما تشکر خواهند کرد! تصور نکنید تور ارمنستان خریده اید و همه جا با تور و لیدرها می روید حتی برای کشورهای نزدیک هم کفش راحت ضروری است.

یک چمدان بیاورید که می توانید حمل کنید

پیمایش در ایستگاه قطار، قدم زدن در خیابان‌های سنگفرش، حمل چمدان‌هایتان از چندین پله در هتلتان (اغلب هتل‌های اروپایی آسانسور ندارند) یا جمع‌آوری هزینه بار اضافی، بسته‌بندی نور در چمدانی که می‌توانید حمل کنید، ضروری است! به اندازه ای که فکر می کنید نیازی نخواهید داشت و اگر در طول سفر خود نیاز به شستشوی لباس دارید، خشکشویی ها به راحتی در سراسر اروپا در دسترس هستند.

9 نکته مهم برای سفر به اروپا

بیشتر در یک مکان بمانید

ماندن در یک مکان طولانی تر به شما این امکان را می دهد که شهر یا محله را مانند افراد محلی تجربه کنید. دوستی با مردم محلی، یافتن رستوران‌های رستوران‌های محلی و خروج از مسیر پرتحرک، می‌تواند داستان‌های هیجان‌انگیز سفر و اغلب به یاد ماندنی‌ترین تجربه‌ها را ایجاد کند.

کوچه پس کوچه ها را کشف کنید

به هر حال دیدن جاذبه های محبوب در یک شهر ضروری است. در حالی که ممکن است دل شما برای بازدید از محبوب ترین جاذبه ها باشد، باید از سایت های کمتر شناخته شده بازدید کنید. از مردم محلی توصیه بخواهید، هنگام انجام این کار، نگاه اجمالی بهتری به فرهنگ محلی خواهید داشت. همچنین می‌توانید در کتاب‌های سفر و به‌صورت آنلاین در مورد تجربیات مسیر شکسته تحقیق کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز