خبرگزاری کار ایران

بررسی آخرین وضعیت قیمت ماشین های لباسشویی در بازار کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۲۲

اکثر خانواده ها زمانی به سراغ خرید ماشین لباسشویی جدید می روند که دستگاه فعلی آن ها به خوبی کار نکند یا ظرفیت آن جوابگوی لباس های کثیف فراوانی که تولید می کنند، نباشد. گاهی صحبت از تهیه یک ماشین لباسشویی مدرن به جای دستگاه کهنه قبلی است و گاهی افراد در حال تکمیل جهیزیه هستند. به هر حال اطلاع از وضعیت حال حاضر قیمت ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، دوو و... در مدل ها و گنجایش های مختلف، موجب می شود تا خرید آگاهانه ای داشته باشیم و از قبل بتوانیم بودجه مشخصی را برای اینکار در نظر بگیریم. پس همراه زنبیل باشید تا از آخرین قیمت های ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی در بازار مطلع شوید.

ال جی  LG

ال جی یکی از موفق ترین برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی در دنیاست که افزون بر کیفیت بالای ساخت و خدمات گسترده و قدرتمند پس از فروش، به داشتن امکانات فراوان برای محصولاتش شهره است. به خاطر برخورداری از تمام این مزیت ها در حقیقت کمتر کسی را پیدا می کنید که از خرید ماشین لباسشویی ال جی احساس پشیمانی کند. در ماشین های لباسشویی الجی امکانات پیشرفته ای مثل اینترنت اشیا به چشم می خورد و فناوری موتور بدون تسمه برای اولین بار توسط ال جی برای ماشین لباسشویی به کار گرفته شده که از این نظر آن را از سایر رقبا متمایز می کند. در ماشین های لباسشویی الجی قابلیت هایی مانند اضافه کردن لباس حین شستشو، شستشوی سریع، سنسور اندازه گیری وزن لباس ها در کنار لیست بلند بالایی از برنامه های متنوع شستشو وجود دارد که بسته به مدلی که انتخاب می کنید از این امکانات می توانید بهره مند شوید.

الجی در مدل های درب از جلو در سایزهای کوچکتر 6 تا 8 کیلویی در حال حاضر تنوع قیمتی بین 14 تا 26 میلیون تومان دارد که در برخی مدل های خاص تا 33 میلیون نیز قیمت گذاری شده است. اگر به سراغ ظرفیت های بیشتر الجی یعنی 9 تا 12 کیلوگرم برویم قیمت ها بین 26 تا 49 میلیون در نوسان است.

بررسی آخرین وضعیت قیمت ماشین های لباسشویی در بازار کشور

سامسونگ Samsung

به غیر از ال جی در میان سازندگان کره ای، شرکت سامسونگ که یکی از غول های تکنولوژی حال حاضر جهان محسوب می شود؛ در تولید ماشین لباسشویی نیز مثل بسیاری از لوازم خانگی و دیجیتال دیگر، در رده برترین ها قرار می گیرد. سامسونگ برای ماشین های لباسشویی پا به پای رقبا، امکانات و ویژگی های جدید را به مصرف کنندگان ارائه می دهد و تلاش می کند تا از این نظر ذره ای از آنها عقب نماند. به طور مثال به جز ال جی، سامسونگ هم فناوری اینترنت اشیا را به ماشین لباسشویی وارد کرده است. امکانات مرسوم ماشین های لباسشویی امروزی مثل عیب یابی هوشمند، شستشوی سریع، سیستم ضد چروک و... بالطبع در محصولات سامسونگ نیز مشاهده می شود.

سامسونگ در مدل های درب از جلو در سایز 6 تا 8 کیلوگرم قیمت هایی بین 12 تا 26 میلیون دارد و برای خانواده های پرجمعیت در ظرفیت 9 تا 12 کیلوگرم ماشین های لباسشویی به قیمت 26 تا 36 میلیون تومان را به فروش می رساند.

بررسی آخرین وضعیت قیمت ماشین های لباسشویی در بازار کشور

دوو Daewoo

سومین برند کره ای که طرفداران زیادی در کشور ما دارد، یعنی دوو در داخل کشور و توسط گروه صنعتی انتخاب، تحت لیسانس کشور کره جنوبی، تولید و مونتاژ می شود. دوو کیفیت بالای محصولات خود را به ایران آورده تا دغدغه ای بابت کیفیت ساخت برای مشتریانش وجود نداشته باشد. در ماشین لباسشویی دوو بیشتر امکانات مورد انتظاری که در ماشین های لباسشویی برندهای مطرح دیگر وجود دارد از قبیل برنامه تعویق شستشو، شستشو با بخار و قابلیت ضد آلرژی را می توانیم در اختیار داشته باشیم. اما هنوز خبری از اینترنت اشیا در ماشین لباسشویی دوو نشده است.

کمترین ظرفیت ماشین های لباسشویی درب از جلوی دوو 7 کیلوگرم بوده و دستگاه بیشتر از 9 کیلویی تولید نمی کند. برای خرید مدل های 7 و 8 کیلویی ماشین لباسشویی درب از جلوی دوو بین 9 تا 15 میلیون و برای ماشین های لباسشویی 9 کیلویی دوو چیزی در حدود 13 الی 14 میلیون تومان باید هزینه کنید.

اسنوا Snowa

در کنار برندهای خارجی مطرح بازار، اسنوا برندی است که سالیان طولانی است که توانسته سهم مناسبی از بازار کشور را در اختیار بگیرد. این اتفاق به پشتوانه محصولات مرغوبی که توسط گروه صنعتی انتخاب (سازنده و خدمات دهنده دوو در ایران) ساخته می شوند، به وقوع پیوسته است. اسنوا، در درجه اول کیفیت و سپس گستردگی خدمات پس از فروش را سرلوحه کار خود قرار داده تا حس اطمینان را در میان مصرف کنندگان به وجود بیاورد تا آنها با آسودگی خاطر از محصولات این شرکت استفاده کنند.

اسنوا مانند دوو ماشین لباسشویی درب از جلو بین 7 تا 9 کیلوگرم تولید می کند. مدل های 7 و 8 کیلویی ماشین لباسشویی اسنوا را با پرداخت 8 تا 13 میلیون و مدل های 9 کیلویی این برند را با قیمتی حدود 14 میلیون تومان می توانید خریداری کنید.

پاکشوما Pakshoma

در میان سازندگان داخلی تولید کننده ماشین لباسشویی، برندی که بیشترین تنوع را در مدلهای مختلف ماشین لباسشویی در سبد محصولات خود ایجاد کرده است، پاکشوما نام دارد. پاکشوما به صورت تخصصی هر سه مدل اتوماتیک، درب از جلو و درب از بالا و نیمه اتوماتیک دوقلو را تولید می کند و بدون تردید ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما،  بهترین انتخاب هر مصرف کننده ای برای خرید ماشین لباسشویی دوقلو بین برندهای موجود داخلی محسوب می شود.

از نظر قیمت، ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما در 2 ظرفیت حدود 9 و 15 کیلویی در حدود 2،700،000 تومان، ماشین لباسشویی درب از جلو پاکشوما در گنجایش 6 تا 8 کیلوگرم بین 7 تا 11 میلیون، گنجایش 9 کیلویی 11 تا 12 میلیون تومان و در نهایت مدل درب از بالای پاکشوما با گنجایش 6 کیلوگرم 4،500،000 تومان فروخته می شود.

ارزان ترین قیمت ماشین لباسشویی به همراه گارانتی اصالت کالا

با آگاهی از آخرین قیمت های بازار، حالا می توانید انتخاب بهتری بین برندهای مطرح ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، دوو، اسنوا و پاکشوما داشته باشید. اما دانستن محدوده قیمت کافی نیست، برای خرید ضمن مقایسه امکانات و مدلها، باید از جایی اینکار را انجام دهید که مناسبترین قیمت را ارائه دهد. بنابراین به جای زیر و رو کردن فضای اینترنت و فروشگاه های اینترنتی مختلف، می خواهیم کارتان را راحت کنیم و سایتی را به شما پیشنهاد دهیم که تضمین بهترین قیمت را انجام می دهد.

 فروشگاه اینترنتی زنبیل، سایتی است که در زمینه فروش لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال فریزر؛ لوازم دیجیتال از قبیل دوربین عکاسی و گوشی موبایل، انواع مبلمان اداری، آلات موسیقی مثل پیانو، کیبورد و سازهای سنتی، لوازم آرایشی بهداشتی مانند سشوار، اتو مو و ماشین اصلاح و بسیاری از انواع کالاهای دیگر فعالیت می کند، این فروشگاه گارانتی اصالت کالا را ارائه کرده و برای تمام کالاها تضمین قیمت 10 روزه را انجام می دهد. به این ترتیب با خرید از زنبیل تا 10 روز مهلت دارید اگر قیمت مناسب تری در فروشگاه های آنلاین و آفلاین معتبر دیگر پیدا کردید به زنبیل اعلام کرده و مابه التفاوت مبلغ را دریافت کنید.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی دوو با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های لباسشویی پاکشوما با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز