خبرگزاری کار ایران

صندلی اپن و عوامل موثر بر قیمت صندلی اپن : فروشگاه تهکالا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۹۸۵

صندلی اپن با عنوان صندلی بار نیز شناخته می شود و جهت نشستن در پشت میز بار مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه سبک طراحی آشپزخانه ها تغییرات اساسی نموده است و تجهیزات آشپزخانه به سبک مدرن در نمای دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تبدیل نمودن آشپزخانه های قدیمی به آشپزخانه های اپن موجب شده تا نیاز به استفاده از صندلی های اپن باشد تا افراد به راحتی بتوانند به دور میز نشسته و جهت صرف صبحانه و میان وعده از بستر میز اپن آشپزخانه استفاده نمایند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی صندلی اپن و ویژگی های صندلی اپن مناسب بپردازیم. جهت آشنایی بیشتر با مدل صندلی اپن می توانید به فروشگاه تهکالا مراجعه نمائید. این مجموعه در حوزۀ تولید، پخش و عرضۀ صنایع چوبی خانگی و اداری فعالیت می کند و همواره آمادۀ خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

انواع صندلی اپن

از صندلی اپن می توان در کنار کانتر استفاده نمود، به طور کلی طراحی صندلی های اپن بسیار ساده می باشد و تولید کنندگان همواره تلاش می کنند که فضای زیادی را به خود نگیرد. البته قیمت صندلی اپن نیز بر مبنای متریال سازندۀ آنها مشخص می گردد.

صندلی اپن بدون تکیه گاه و صندلی اپن با تکیه گاه دو دسته بندی اصلی طراحی صندلی های اپن به شمار می روند. طراحان با خلاقیت توانسته اند در طرح های متنوع اقدام به تولید صندلی بار نمایند. به همین علت شاهد فروش صندلی اپن در اندازه و مدل های متنوع می باشیم.

افراد زیادی قیمت صندلی اپن را ملاک برای خرید آن در نظر می گیرند ولی متأسفانه کار درستی نیست. البته بستگی به زمان استفاده از صندلی بستگی دارد. به طور کلی انتخاب صندلی غیر استاندارد و بی کیفیت تأثیر منفی برای اعضای بدن شما خواهد داشت. بنابراین توصیه می کنیم متناسب با زمانی که قصد استفاده از صندلی های بار را دارید، مناسب ترین صندلی را تهیه نمائید.

برخی از افراد علاقه مند هستند مدت زمان زیادی بر روی صندلی اپن نشسته و علاوه بر صرف غذا و نوشیدنی، کارهای دیگری نیز انجام دهند. از این رو صندلی هایی که مجهز به پشتی نیستند، می تواند در بلند مدت پوزیشن ستون فقرات شما را تحت تأثیر قرار می دهد و امکان کمردرد را برای شما بوجود آورد.

خرید صندلی اپن با قابلیت تنظیم ارتفاع

از مهمترین ویژگی هایی که یک صندلی اپن مناسب می تواند داشته باشد، داشتن اهرم تغییر ارتفاع برای صندلی می باشد. به عبارتی فرد راحت بتواند متناسب با ارتفاع میز و قد خود، ارتفاع صندلی را تنظیم نموده و بر روی میز تسلط کافی داشته باشد.

اکثر افراد تصور می کنند، جهت خرید صندلی اپن نیاز نیست سخت گیری شود و هر صندلی را می توان برای میز بار انتخاب نمود ولی این چنین نیست. در همین راستا فروشگاه تهکالا اقدام به تهیۀ این مقاله نموده است، تا شما را با ویژگی های صندلی اپن استاندارد آشنا سازد. بدین ترتیب بتوانید متناسب با ارتفاع میز اپن و انتظاری که از این محیط دارید، مناسب ترین مدل صندلی اپن را سفارش دهید.

پرسش های مهم جهت خرید صندلی اپن

ارتفاع صندلی اپن چقدر باشد؟ عرض صندلی اپن استاندارد چقدر است؟ صندلی تکیه دار بهتر است یا صندلی بدون تکیه گاه؟

توجه داشته باشید که انتخاب صندلی اپن بر خلاف تصور شما، به عوامل متعددی بستگی دارد و در نظر گرفتن آنها لازم و ضروری می باشد.

توجه کردن به شکل ظاهری و نمای صندلی یک طرف ماجرا می باشد ولی داشتن نشیمنگاه نرم، پشتی راحت ارتفاع استاندارد و احساس راحتی هنگام نشستن از نکات مهمی هستند که هنگام خرید صندلی اپن باید در نظر گرفته شود.

در صورت خرید صندلی اپن استاندارد، شما می توانید یک وسیلۀ عالی به دکوراسیون آشپزخانه اضافه نمائید که بسیار کاربردی می باشد و در عین حال نمایی خاص به دکوراسون می بخشد. چنانچه انتخاب نوع صندلی اپن برای شما اهمیتی ندارد، ممکن است پس از مدت زمان کوتاهی رضایت و خواستۀ شما را برآورده ننماید و در عین حال خستگی و درد در ناحیۀ کمر، سر شانه و پاهای خود احساس نمائید.

جهت اطلاع از قیمت صندلی اپن می توانید به سایت فروشگاهی تهکالا مراجعه نمائید. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ فعالیت 25 ساله توانسته سطح کیفیت خدمات دهی مجموعۀ خود را توسعه ببخشد و امکان خرید اینترنتی صندلی اپن و دیگر تجهیزات فروشگاه را برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم نماید.

قیمت صندلی اپن بستگی به طراحی و نوع متریال به کار رفته در ساخت آن دارد. از این رو در اکثر مواقع قیمت صندلی اپن با قابلیت تنظیم ارتفاع بیشتر از صندلی اپن ثابت می باشد و این مسئله موجب می شود تا افراد به سمت صندلی های ثابت رو آورند.

مشخصات اصلی بهترین صندلی اپن

امروزه متأسفانه و یا خوشبختانه بر تنوع مدل های صندلی اپن افزوده شده است. از این رو شکل ظاهری و نوع متریالی که در ساخت صندلی اپن مورد استفاده قرار گرفته می شوند تفاوت قابل توجهی نسبت به یکدیگر دارند. خیلی از افراد جهت رسمی تر بودن صندلی، از صندلی های اپن با طراحی های متفاوت استفاده می نمایند.

  • داشتن دسته
  • پشتی یا تکیه گاه
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • داشتن قابلیت چرخش نشیمنگاه

مواردی که بدان اشاره نمودیم، از جمله فاکتورها مهم در انتخاب صندلی اپن محسوب می شوند. هنگام خرید صندلی اپن باید نیاز خود را مد نظر داشته باشید ، به عبارتی اگر قرار است مدت زمان زیادی بر روی صندلی اپن بنشینید، توصیه می کنیم از صندلی اپن که مجهز به پشتی، اهرم تنظیم کنندۀ ارتفاع، دستی و قابل چرخش هستند، بهره گیرید. این نوع صندلی کمتر فشار به ستون فقرات شما وارد می کند و در عین حال پوزیشن بدن شما حفظ می گردد و هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی خواهید داشت.

جهت اطلاع از قیمت صندلی اپن با قابل تنظیم ارتفاع در مدل های جدید می توانید به فروشگاه تهکالا مراجعه نمائید. طبیعتاً صرف هزینه برای خرید صندلی اپن استاندارد نیاز شما را برآورده خواهد کرد و مدت زمان زیادی نیاز به تعویض و یا خرید مجدد صندلی نخواهید داشت. علاوه بر آنکه طول عمر بیشتری خواهد داشت و استفاده از آن برای شما لذت بخش خواهد بود.

صندلی اپن و عوامل موثر بر قیمت صندلی اپن : فروشگاه تهکالا

عوامل تأثیرگذار بر قیمت صندلی اپن

امیدواریم تا این قسمت از مقاله، مطالب مفیدی برای شما مطرح نموده و شناخت بهتری نسبت به این نوع صندلی پیدا کرده باشید. در صورت نیاز به خرید صندلی اپن، محصولی با کیفیت و قیمت ارزان تهیه نمائید.

هر کدام از مواردی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، از جمله عوامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت صندلی اپن به شمار می روند. با در نظر گرفتن بودجه و توان مالی که از آن برخوردار هستید، می توانید صندلی اپن استاندارد و با دوام خریداری کنید.

صندلی اپن به سبک های مختلف تولید می شوند که می توان به سبک سنتی، روستایی، صنعتی و مدرن اشاره نمود. محصولات تولید شده توسط سبک های مختلف، موجب تغییر قیمت صندلی اپن می شود. متناسب با دکوراسیون مدرن و کلاسیک می توانید بهترین صندلی اپن را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

قطعاً قیمت صندلی اپن با پشتی کوتاه ارزان تر از قیمت صندلی اپن با پشتی کامل می باشد. این مسئله در رابطه با قیمت صندلی اپن بدون پشتی نیز صدق می کند. جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع صندلی اپن می توانید به فروشگاه تهکالا مراجعه نموده و به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را تهیه نمائید.

https://www.tehkala.ir/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز