خبرگزاری کار ایران

خرید و قیمت تشک رویال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۸۰۸

کیفیت و نوع ساخت تشک رویال به گونه ای بوده که در مدت زمان کم توانسته جزو برندهای مطرح کالای خواب بازار ایران باشد

تشک رویال به عنوان یکی از قوی ترین تولید کنندگان در زمینه کالای خواب و تشک در دسته بندی های مختلف تشک طبی, تشک طبی فنری و تشک بیش از 60 سال فعالیت خوبی داشته است. کیفیت و نوع ساخت تشک رویال به گونه ای بوده که در مدت زمان کم توانسته جزو برندهای مطرح کالای خواب بازار ایران باشد .تشک  رویال نمونه بارز یک تشک ارزان و اقتصادی با کارایی مد نظر شما می تواند باشد. شما می توانید محصولات تشک رویال را با توجه به نیاز خود و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید خریداری کنید زیرا تنوع محصولات در این دسته بندی زیاد است و به شما این امکان را می دهد تا دقیقا مطابق با خواسته خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایید. این یک ویژگی بزرگ برای خواب شاپ می باشد که توانسته انواع تولیدات رویال را برای شما در کنار هم قرار دهد تا شما براحتی بتوانید بین تولید کنندگان بهترین انتخاب را با کمک مشاوران ما انتخاب و خرید نماید و قابلیت مقایسه بین تولید کنندگان را بدون کمترین دغدغه داشته باشید.

تشک های رویال با بروز ترین امکانات و دستگاه های تمام اتوماتیک آلمانی در داخل ایران تولید می شود , این تشک ها در سایز های مختلف و انواع مختلف تولید و روانه بازار می شود همچنین شما می توانید تشک های رویال را بصورت سفارشی درخواست داده و نگران سایزهای غیر استاندارد تخت خواب و باکس خود نباشید.

خرید و قیمت تشک رویال

 

تشک رویال پس از مدت کوتاهی از تولیدات خود وارد عرصه تولید باکس و تخت باکس های از جنس تمام چوب یا با فریم فلزی شد , این ورود بموقع باعث شد رویال بتواند در عرصه تولید تخت باکس های مختلف بتواند با معروف ترین رقبای خود در این عرصه تولیدی به خوبی رقابت کرده و ثبات کیفیت و قیمت خوبی را برای این بازار به ارمغان بیاورد . برند رویال را می توان در برخی موارد در تولید باکس و تخت خواب و تخت باکس بی رقیب خواند این مورد از آن جهت حاصل می گردد که تجربه تولید انواع تشک و مزایا و معایب انواع تخت خواب ها باعث شده این برند بتواند تولیدات مهندسی ساز و بصرفه با استحکام زیاد را تولید کند. یکی از ویژگی های مهمی که تشک رویال در این چند سال اخیر به آن توجه خاصی کرده این بوده که در زمینه محصولات ارتوپدیک شکوفایی چشم گیری داشته و سطح کیفی در این مورد را به حداکثر رسانده است.

 این تخت باکس ها بصورت معمولی , جکدار ( کفی متحرک ) , تاجدار ( قابل نصب روی باکس یا دیوار) , لبه دار ( برای جلوگیری از حرکت تشک ) با رنگ بندی متنوع  بین پارچه های موجود یا سفارشی از سمت شما و طرح های مختلف تولید می شود شما می توانید با استفاده از کالیته در اختیار قرار داده شده توسط تیم سفارش گیری خواب شاپ از قابلیت تغییر رنگ و طرح پارچه استفاده کنید .

خرید و قیمت تشک رویال

 

محصولات رویال به علت تولید در تیراژ های بالا در کمترین زمان ممکن آماده و ارسال می شود به گونه ای که تشک های رویال نهایتا تا 2 روز کاری و تخت باکس ها تا نهایتا 7 روز کاری آماده ارسال به محل مورد نظر( تهران یا استان های دیگر) می باشد البته لازم به ذکر است که باکس های هتلی معمولا در بازه زمانی 24 ساعته آماده و قابل ارائه می باشند.  حمل محصولات رویال به وسیله ماشین های مخصوص حمل تخت و تشک و به همراه کارگران مجرب این شرکت در تمامی نقاط شهر  انجام می گردد.

تشک رویال هم همانند بسیاری از برندهای دیگر دارای درجه بندی نرمی و سفتی ( 1 نرم ترین حالت و 7 سفت ترین حالت ) می باشد. این امر سبب می شود تا تمامی افراد در رده وزنی و سنی های مختلف دارای حق انتخاب باشند. بسیاری از افراد دارای وزن بالایی هستند که باید تشک با تراکم بالا و طبی فنری انتخاب نمایند تا در بازه زمانی کوتاه خراب نشود و همچنین افرادی هستند که باید تشک های مدیکال و سفت استفاده نمایند و به هیچ عنوان حالت فنری نداشته باشد که تشک رویال در تمامی این موارد دارای تشک در دسته بندی های مختلف می باشد. تمامی مدل های تشک های رویال دارای گارانتی معتبر و مطمئن می باشد که بر اساس نوع تشک متغیر است یعنی بین 2 تا 10 سال بسته به نوع تشک تغییر می کند و همچنین نوع تشک می تواند در ارتفاع و یا ضخامت تشک تائیر گذار باشد.

رویال در زمینه لوازم جانبی کالای خواب نیز فعالیت ویژه ای دارد و همچنین دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و این امکان را به مشتریان می دهد تا براحتی بتوانند کالای مورد نیاز خود را تامین نمایند.بالش های الیافی رویال , بالش های پر رویال , بالش های مموری رویال از دسته بالش ها. روتختی های ساده هتلی رویال , روتختی های طرحدار رویال , روتختی های فانتزی رویال از دسته روتختی ها. کاور های مختلف رویال مخصوص بالش ها و تشک های رویال. محافظ های پنبه ای رویال , محافظ های الیافی رویال , محافظ های ضد حساسیت رویال , محافظ های نانو رویال برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به سطح تشک می باشد.

موارد گفته شده از جمله تولیدات دارای استاندارد و با کیفیت برند رویال می باشد که همگی تحت نظر و نظارت متخصصین تهیه و تولید شده و توسط تیم کارشناسین و فروشندگان خواب شاپ در اختیار شما قرار گرفته شده است. از قابلیت های ویژه تشک رویال این است که شما می توانید تمامی تشک های آن را قبل از خرید تست نمایید تا دقیقا مطابق با ارگونومی بدن خود و حالت نرمی و سفتی که فیزیک بدن شما با آن احاساس راحتی می کند می توانید انتخاب نمایید.

خرید و قیمت تشک رویال

پارچه ای که بروی تشک رویال به کار رفته است بنا بر مدل  آن متغیر است و معمولا برای تشک های معمولی از پارچه ژاکارد و برای تشک های طبی فنری و مدیکال از پارچه های ژاکارد پنبه ای و گردبافت استفاده می شود که 100% حالت ضد حساسیت دارد. در دیواره تشک های طبی فنری و فنری رویال از فیلتر تسیوه هوا استفاده شده است که باعث می شود هوای درون تشک در گردش باشد و از ایجاد رطوبت و رشد موجودات میکروسکوپی در این ناحیه جلوگیری می کند. در برخی از مدل های تشک رویال که به صورت سفارشی تولید می شود از مموری فوم و فنرهای پاکتی استفاده می شود که این دسته از تشک ها در قسمت محصولات لاکچری این شرکت قرار میگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز