خبرگزاری کار ایران

نمایندگی هیلتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۲۷

نمایندگی هیلتی :

حتماً شما هم این روزها آوازه‌ی محصولات شیمیایی هیلتی را شنیده‌اید و به برند و کیفیت بالای محصولات هیلتی واقف هستید.

همان‌طور که در جریان هستید هیلتی HILTI نام کمپانی بزرگی است که به تولید انواع محصولات شیمیایی از جمله چسب‌های کاشت میلگرد پرداخته است و در این امر بسیار موفق بوده است، به‌طوری‌که امروزه حرف اول را در بازار جهانی می‌زند.

اگر شما هم برای خرید محصولات برند هیلتی به دنبال نمایندگی هیلتی هستید، بدون شک تیک سازه جزء بهترین انتخاب‌های شماست زیرا تیک سازه به‌عنوان واردکننده‌ی هیلتی در ایران فعالیت می‌کند! تیک سازه در کورس رقابت خود با دیگر فروشگاه‌ها به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب برنده به‌حساب می‌آید.

مجموعه تیک سازه در اکثر شهرهای ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و.. دارای مرکز فروش فعال است و به‌عنوان واردکننده‌ی محصولات هیلتی در میان مهندسان و پیمانکاران حرفه‌ای مورد شناخت و توجه است.

شما می‌توانید جهت خرید محصولات هیلتی با قیمت وارداتی به نمایندگی هیلتی در ایران و همچنین دیگر شهرهای ایران مراجعه کنید و اقلام مصرفی خود را خریداری کنید.

تیک سازه به‌عنوان واردکننده‌ی اختصاصی محصولات هیلتی آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

شما می‌توانید از طریق شماره تماس تیک سازه و همچنین مراجعه به سایت تیک سازه با ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم جهت خرید و ثبت سفارش را کسب نمایید.

0920-275-2500

tiksaze.com


محصولات هیلتی :

محصولات هیلتی در رقابت با سایر محصولات برندهای دیگر حرف اول را می‌زند و قابل‌مقایسه با هیچ برندی نیست!

کمپانی هیلتی محصولات زیادی را تولید کرده است که همه‌ی آن‌ها مربوط به ساخت‌وساز هستند.

از دسته‌بندی‌های محصولات هیلتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. چسب کاشت میلگرد هیلتی
  2. آتش‌بند هیلتی
  3. گان هیلتی
  4. دریل هیلتی
  5. سیم برش هیلتی
  6. دستگاه کرگیر هیلتی

محصولات برند هیلتی جزء بهترین‌ها هستند و مهندسان عمران و مجریان اجرایی حرفه‌ای برای پروژه‌های بزرگ و حساس خود از محصولات برند هیلتی استفاده می‌کنند.

از مهم‌ترین محصولات هیلتی می‌توان به چسب هیلتی HILTI اشاره کرد.

چسب کاشت میلگرد هیلتی جزء بهترین چسب‌های کاشت میلگرد هستند و از بهترین چسب‌های کاشت میلگرد هیلتی می‌توان به چسب هیلتی  HILTI RE 500 که جزء پرچمداران این عرصه است اشاره کرد.

همچنین چسب هیلتی HILTIE 500 V4، چسب هیلتی HILTI RE 100،  چسب هیلتی HILTI RE 10،   چسب هیلتی HILTI HIT HY 200 R و چسب هیلتی HILTI HIT HY 200 R V3 نیز جزء بهترین‌ها و پرفروش‌ترین چسب‌های هیلتی در زمینه کات انواع آرماتور یا میلگرد و کاشت انواع بولت هستند

جدول محصولات هیلتی :

دسته‌بندی

محصولات

مدیریت گردوغبار

جاروبرقی

مدیریت گردوغباری حفاری

مدیریت گردوغباری برش

اتصال‌دهنده‌ها

انکرهای مکانیکی

انکرهای پلاستیکی

انکرهای فلاش

ابزارهای بی‌سیم

اره بی‌سیم

چرخ‌های بی‌سیم

درایورهای ضربه‌ای

ابزارهای برقی

اره برقی

دریل پیچ برقی

SDS-PLUS

درج ابزار

مته

برش هیدرولیکی

تیغ اره دیواری

چسب‌ها

چسب هیلتی RE 500 V3

چسب هیلتیRE 10

چسب هیلتی HY 200 R

 
 
 
 
نمایندگی هیلتی

نمایندگی هیلتی در اصفهان :

شما می‌توانید با شناخت نماینده‌ها و واردکننده‌های محصولات هیلتی ابزارهای ساختمانی و مقاوم‌سازی و بهسازی ساختمان از جمله چسب کاشت میلگرد هیلتی، گان تزریق هیلتی، دریل و بتن‌کن هیلتی، دستگاه کرگیر و برش بتن هیلتی و.. را با قیمت وارداتی از نماینده هیلتی خریداری کنید.

تیک سازه به‌عنوان واردکننده‌ی تخصصی محصولات هیلتی آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. شما خریداران محترم می‌توانید محصولات هیلتی را از نمایندگی هیلتی در اصفهان در کمترین زمان با حداقل هزینه خریداری کنید.

مجموعه تیک سازه آماده‌ی فروش محصولات هیلتی با نازل‌ترین قیمت به شما مهندسان و مصرف‌کنندگان چسب و ابزارآلات هیلتی است.

جهت خرید محصولات هیلتی از واردکننده‌ی تخصصی هیلتی با تیک سازه در ارتباط باشید.

0920-275-2500

tiksaze.com


چسب کاشت میلگرد هیلتی :

با گسترش جمعیت و همچنین نیاز روز افزون به افزایش طبقات ساختمان‌ها و گسترش سازه‌ها و همچنین اشتباهات در نقشه‌ی سازه‌ها نیاز به تغییر سازه‌ها افزایش یافت.

از طرفی تخریب و بازسازی سازه‌ها هزینه‌های زیادی را در بر داشت و از این رو مهندسان و پیمانکاران ب دنبال راهکاری جهت کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از تخریب سازه‌ها بودند!

با ورود کاشت میلگرد به عرصه‌ی عمران و ساختمان‌سازی بسیار موردتوجه قرار گرفت. کاشت میلگرد موجب انتقال هماهنگ و یکنواخت بار به سازه می‌شد و برای تغییر کاربری سازه و همچنین افزایش طبقات یا گسترش ساختمان راهکار بسیار مناسبی بود.

کاشت میلگرد تنها با چسب کاشت میلگرد مناسب امکان‌پذیر است و سهل‌انگاری و بی‌دقتی در انتخاب چسب موجب بروز مشکلات و خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود.

چسب کاشت آرماتور هیلتی بدون شک بهترین انتخاب شما جهت انجام پروسه‌ی کاشت میلگرد است.

مهم‌ترین و کاربردی‌ترین خمیر کاشت میلگرد هیلتی در دسته‌های چسب هیلتی HILTI RE 500 و چسب هیلتی HILTI HY 200 قرار دارند.

 

نمایندگی هیلتی

خرید محصولات هیلتی :

همان‌طور که در جریان هستید هیلتی کمپانی بزرگی است که در بیش از 160 کشور در جهان فعالیت می‌کند و آوازه‌ی محصولات این برند در سراسر این کره‌ی خاکی پیچیده است.

این برند آلمانی تمام محصولاتی که مربوط به ساخت‌وساز باشد را ساپورت می‌کند و شما می‌توانید هر محصولی که برای ساخت‌وساز خود اعم از انواع ابزارهای برقی هیلتی، چسب‌های هیلتی، کرگیر هیلتی، دستگاه برش بتن هیلتی و.. را از نماینده‌ی کمپانی هیلتی HILTI خریداری کنید.

مجموعه تیک سازه به‌عنوان واردکننده‌ی اختصاصی هیلتی HILTI در خدمت شما مهندسان و مجریان است.

شما می‌توانید از طریق درگاه تماس با ما تیک سازه، با کارشناسان فروش مجموعه تیک سازه در ارتباط باشید.

همچنین می‌توانید از طریق اتصال تلفن همراه هوشمند خود و یا کامپیوتر و لپ‌تاپ خود به اینترنت همراه یا وای‌فای و مراجعه به سایت تیک سازه در  مرورگر  CHROME یا FIREFOX خود در سایت تیک سازه ثبت سفارش کنید.

جهت خرید محصولات هیلتی و یا ثبت سفارش با واردکننده‌‎ی محصولات هیلتی در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

0920-275-2500

tiksaze.com


نمایندگی فروش محصولات هیلتی :

تیک سازه مفتخر است که به‌عنوان واردکننده‌ی محصولات هیلتی در سراسر کشور شعبه‌های متعددی دارد و شما می‌توانید در کمترین زمان خرید خود را انجام دهید.

مجموعه تیک سازه در بین دیگر نماینده‌ها و واردکننده‌های محصولات هیلتی، جزء بهترین‌ها در عرصه‌ی فروش محصولات هیلتی است.

در حال حاضر تیک سازه در شهرهای مختلف ایران ازجمله: تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کیش، قشم، بندرعباس، تبریز، ارومیه، مازندران، گیلان، رشت، ساری، آمل، آستارا، شیراز، چهار‌محال‌وبختیاری، عسلویه، شمال، کرمانشاه، یزد، قم، همدان، زاهدان، بوشهر، زنجان، بروجن، قزوین، خرم‌آباد، بیرجند، سمنان، کرمان، اردبیل، بجنورد، گرگان، خارک، اهواز، چابهار، سنندج، اراک، ایلام، یاسوج نمایندگی فروش محصولات هیلتی را ندارد و به‌عنوان واردکننده در این عرصه فعالیت می‌کند..

جهت خرید محصولات هیلتی با قیمت وارداتی، با تیک سازه در ارتباط باشید.

شماره‌ی تماس و سایت تیک سازه:

0920-275-2500

tiksaze.com


قیمت محصولات هیلتی :

همان‌طور که شما عزیزان در جریان هستید، محصولات هیلتی آلمانی است و تحت تأثیر نرخ ارز تغییر می‌کند و قیمت ثابتی ندارد. به همین دلیل از شما عزیزانی که قصد خرید یا اطلاع یافتن از قیمت محصولات هیلتی hilti از جمله چسب کاشت میلگرد هیلتی، دریل هیلتی، بتن‌کن هیلتی، ابزارآلات هیلتی، گان تزریق چسب هیلتی، انکر بولت مکانیکی هیلتی و.. را دارید تقاضا می‌شود با مراجعه به سایت تیک سازه و یا تماس با کارشناس فروش تیک سازه از قیمت آپدیت محصولات باخبر شوید.

مجموعه تیک سازه با درنظرگرفتن کمترین میزان حاشیه سود در خدمت شماست.

با تیک سازه می‌توانید خریدی مطمئن و مقرون‌به‌صرفه را در کمترین زمان تجربه کنید.

جهت اطلاع از قیمت آپدیت محصولات هیلتی، با واردکننده‌ی تخصصی محصولات هیلتی HILTI در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

0920-275-2500

tiksaze.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز