خبرگزاری کار ایران

ضروری‌ترین اطلاعات درباره اجاره ماشین و اجاره قایق در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۲۹۴

دیدنی‌ها و جاذبه‌های کیش آنقدر متنوع و جذاب است که گاه رفت و آمد به این مکان‌های تفریحی ساعت‌ها زمان نیاز دارد. به نظر شما چطور می‌توان زمان طولانی گشت و گذار در کیش را کوتاه کرد؟

شما با اجاره ماشین در کیش می‌توانید زمان رفت و آمد خود را در این جزیره زیبا به کوتاه‌ترین حالت ممکن کاهش دهید و با خیال راحت از نقطه به نقطه آن دیدن کنید.

علاوه بر ماشین، قایق و یات (قایق‌های تفریحی لوکس) متعددی در کیش وجود دارند که می‌توانید آنها را برای تفریحات دریایی خود اجاره کنید. اگر دوست دارید اطلاعاتی دقیق و کاربردی را درباره اجاره ماشین، قایق و یات در کیش بدانید از شما دعوت می‌کنیم در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

مزیت های اجاره ماشین در کیش

شاید شما با خود بگویید چرا باید روزانه مبلغی را برای اجاره ماشین در کیش بپردازم در حالی که گزینه‌های دیگری مانند تاکسی وجود دارند. اجاره خودرو در کیش مزایایی دارد که به سادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد. در قسمت زیر با این مزایا بیشتر آشنا می‌شوید.

با توجه به اینکه کیش در منطقه آزاد قرار گرفته، هیچ محدودیتی در این جزیره برای ورود ماشین‌های خارجی وجود ندارد. با اجاره خودرو در کیش این فرصت را پیدا می‌کنید تا با لوکس‌ترین و به‌روز‌ترین خودروهای خارجی رانندگی کنید.

اگر هزینه تاکسی و اجاره ماشین در کیش را با هم مقایسه کنید متوجه می‌شوید که هزینه اجاره ماشین از تاکسی به مراتب برای شما کمتر تمام می‌شود. ضمن آنکه تاکسی مانند ماشین اجاره‌ای در هر لحظه در اختیار شما نخواهد بود.

زمان رفت و آمد شما در کیش با در اختیار داشتن یک ماشین لوکس بسیار کوتاه می‌شود و شما می‌توانید از تمام جاذبه‌های کیش دیدن کنید.

ضروری‌ترین اطلاعات درباره اجاره ماشین و اجاره قایق در کیش

هزینه اجاره ماشین در کیش

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هنگام اجاره ماشین در کیش، ذهن شما را درگیر می‌کند هزینه اجاره آن است. هزینه اجاره خودرو در کیش وابسته به مدل، قیمت ماشین و مدت زمان اجاره شما است. هر چقدر مدل ماشین جدیدتر و قیمت آن بیشتر باشد قاعدتا هزینه اجاره آن بیشتر خواهد بود. به طور کلی قیمت اجاره ماشین در کیش در محدوده بین 500 هزار تا 3 میلیون تومان قرار می‌گیرد. در صورتی که قصد دارید بیش از یک هفته ماشینی را در کیش اجاره کنید اجاره ماشین به‌صورت ماهانه برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود.

شرایط اجاره خودرو در کیش

برای آنکه بتوانید در کیش خودروی مدنظر خود را کرایه کنید باید مدارک زیر را ارائه دهید: 

  • اصل گواهینامه رانندگی
  • اصل کارت ملی
  • یک فقره چک بانکی که باید در وجه شرکت اجاره خودرو صادر شود. در صورتی که چک نداشته باشید می‌توانید با شرکت اجاره خودرو در کیش توافق کنید که وجه نقد مشخصی را به عنوان ضمانت و جایگزین چک به صورت امانی پرداخت کنید.

اجاره خودرو در کیش

ایران سرزمین گوناگونی‌ها است و هر گوشه این خاک داستانی دارد تا برای شنیدنش  راهی سفر شد. بی‌گمان جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران است که در بیشتر روزهای سال مسافران را به خود می‌خواند. با توجه به بعد مسافت  قابل‌ملاحظه این مقصد گردشگری با دیگر شهرها و طی بخشی از مسیر سفر از مسیر آبی دریا، تهیه وسیله نقلیه در جزیره روش معمول گردشگران برای بازدید است و امروزه شرکت‌های بسیاری در حوزه ارائه خدمات مربوط به اجاره ماشین در کیش، اجاره موتور و اجاره قایق در کیش فعالیت می‌کنند.

 

توجه!برای اجاره ماشین در کیش باید قرارداد را تحویل بگیرید

تعهد شما و شرکت اجاره ماشین در کیش از طریق نوشتن قرارداد شکل رسمی‌تر و قابل اطمینان‌تری به خود می‌گیرد. این قرارداد را باید شرکت اجاره ماشین به شما ارائه دهد. در فرم قرارداد اجاره ماشین معمولا مواردی مانند مشخصات فردی مستاجر ماشین، مشخصات ماشین و تاریخ تحویل و دریافت خودرو درج می‌شود که در نهایت دقت باید هر یک از طرفین این موارد را پر کنند.

چه نوع ماشین‌هایی را در کیش مشیوداجاره کرد؟

خوشبختانه مدل‌های ماشین برای اجاره در کیش آنقدر متنوع و متعدد است که شما برای انتخاب مدل ماشین‌ها محدودیتی نخواهید داشت. اگر برای اجاره ماشین در کیش می‌توانید مبالغ چند میلیونی را بپردازید سراغ ماشین‌های لوکس و خاصی مانند پورشه، لامبورگینی، مازراتی، کامارو و کروک بروید. رانندگی در این ماشین‌های لوکس با امکانات پیشرفته تجربه فوق‌العاده لذت‌بخشی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

ضرورت اجاره خودرو در کیش از شرکت‌های معتبر

اگر شما بهترین و جدیدترین خودرو را در کیش اجاره کنید اما شرکت اجاره خودرو انتخاب شما معتبر نباشد و مجوز فعالیت نداشته باشد با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهید شد. به‌طور مثال اگر برای خودروی شما به لحاظ فنی مشکلی پیش آید و شرکت اجاره ماشین شما معتبر و دارای مجوز رسمی نباشد؛ بعید است بتوانید این مسئله را به راحتی حل کنید. شرکت‌های معتبر دارای مجوز رسمی و عضو انجمن رنت ماشین در کیش هستند و برای اجاره ماشین مدنظر شما قراردادی را تنظیم می‌کنند.

معرفی یک برند معتبر در زمینه اجاره ماشین در کیش

یکی از شرکت‌‌های معتبری که در زمینه اجاره ماشین، قایق، لیموزین و ون در کیش فعالیت حرفه‌ای دارد کیش آنلاین است. مشتریان کیش آنلاین به دلایل زیر دوست دارند همیشه ماشین دلخواه خود را از این شرکت اجاره کنند.

  • اجاره ماشین از کیش آنلاین با تخفیفات ویژه تا میزان 50 درصد ارائه می‌شود.
  • کیش آنلاین دارای مجوز رسمی است و از نظر قانونی معتبر است.
  • در صورتی که مستاجر ماشین برای ضمانت چک نداشته باشد، می‌تواند مبلغی را به عنوان ودیعه پرداخت کند.
  • در هر زمان از روز مشتریان می‌توانند با کیش آنلاین در تماس باشند و از طریق ارتباط با پشتیبانی مشکلات خود را حل نمایند.
  • تمام ماشین‌های موجود در کیش آنلاین دارای بیمه هستند.
  • هر کس با هر میزان توان مالی حتی با مبلغ 500 تومان نیز می‌تواند از کیش آنلاین ماشین اجاره کند زیرا قیمت ماشین‌ها در کیش آنلاین بسیار متنوع است.

 لذت مضاعف از تفریحات دریایی با اجاره یات در کیش

اگر تفریحات دریایی در مدت زمان کوتاه شما را راضی نمی‌کند راهی وجود دارد که شما ساعت‌ها بتوانید در یات یا قایق تفریحی لوکس مورد علاقه خود بمانید و لذت ببرید. اجاره یات و قایق در کیش فرصت لذت بردن از تفریحات دریایی را چند برابر می‌کند. حتی شما می‌توانید مراسم‌هایی مانند تولد و سالگرد ازدواج را به‌گونه‌ای متفاوت و مجلل در قایق‌های تفریحی کیش برگزار کنید. میزان اجاره یات و قایق در کیش بسته به مدل، امکانات، ظرفیت قایق و مدت زمان اجاره شما فرق می‌کند.

ضروری‌ترین اطلاعات درباره اجاره ماشین و اجاره قایق در کیش

رانندگی کردن در خیابان‌های خلوت کیش لذت و تفریح جذابی است که شما با اجاره ماشین می‌توانید این لذت را به خود هدیه دهید. در کیش انواعی از مدل‌های ماشین خارجی و لوکس با رنج قیمتی متفاوت اجاره داده می‌شوند. اگر میزان بودجه شما محدود است بهتر است ماشین‌هایی با مدل قدیمی‌تر و قیمت کمتر را اجاره کنید. برای اجاره ماشین در کیش باید مدارکی مانند گواهی‌نامه، کارت ملی و چکی جهت ضمانت را همراه خود داشته باشید. برای اطمینان از قانونی بودن قرارداد اجاره ماشین، حتما اتومبیل دلخواه خود را از شرکتی معتبر اجاره کنید تا دچار دردسر نشوید. در قرارداد اجاره ماشین در کیش، شما باید مشخصات فردی و مبلغ ودیعه خود را ذکر کنید و موجر ماشین باید مشخصات ماشین را درج کند. شما باید طبق تاریخ تعیین شده در قرارداد ماشین را تحویل دهید.

اگر تجربه اجاره قایق در کیش را دارید لطفا برای ما بنویسید که برای شما این تجربه خوشایند و به‌صرفه بوده است یا خیر؟

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز