خبرگزاری کار ایران

هدایای ارزان و جدید و خاص را بشناسیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۰۷۹

این روزها بسیار می‌شنویم که هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تکراری و معمولی هستند که هیچ تاثیری در روند تجارت شما نیز نمی‌گذارند. اما زمان آن رسیده است که این طرز فکر اشتباه را دور بیندازید و واقع‌بینانه به این قضیه نگاه کنید.

شما می‌توانید برای تبلیغات برند خود از میان هدایای ارزان و جدید و خاص گزینه‌های متفاوتی را انتخاب کنید و نام برند خود را بر سر زبان‌ها بیندازید. یا این که می‌توانید به دلیل کافی نبودن بودجه خود برای خرید هدایای گران قیمت قید تبلیغات را برای همیشه بزنید.

شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ فکر نمی‌کنیم که هیچ تجارتی دوست نداشته باشد با هدایای ارزان و خاص برند خود را معرفی کند. اگر شما هم این چنین فکر می‌کنید، با ما در این متن همراه باشید.

چرا هدایای ارزان و جدید و خاص؟

بسیاری از شرکت‌های نوپا بودجه کمی برای هدایای تبلیغاتی در دست دارند. در این صورت تنها راهی که پیش پای این شرکت‌ها باقی می‌ماند، انتخاب از میان هدایای ارزان است.

البته این بدان معنا نیست که تنها شرکت‌های کوچک و نوپا از هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده می‌کنند. در بحث هدایای تبلیغاتی گاهی نیاز است برای جذب مشتری به تعداد زیادی از مخاطبان خود هدیه دهید؛ بدون شک در این موارد نیاز به هزینه‌های زیاد نیست. در این صورت طبیعی است که سراغ هدایای ارزان بروید.

اما همانطور که گفتیم بسیاری از افراد تصور می‌کنند که هدایای ارزان مورد توجه مخاطبان قرار نمی‌گیرد؛ بنابراین یا به طور کلی هدایای تبلیغاتی را کنار می‌گذارند یا این که به دنبال هدایای گران قیمت می‌روند.

این در حالی است که می‌توان با انتخاب درست از میان هدایای ارزان، گزینه‌های جذاب و جدیدی را یافت که مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد. در این صورت بدون هزینه‌های گزاف به هدف خود رسیده‌اید.

البته این را نیز باید در نظر داشته باشید که الزاما هدایای تبلیغاتی شما نباید جدید باشند. ممکن است که شما گزینه‌های قدیمی را انتخاب کنید، اما این گزینه‌ها متفاوت و جذاب باشند. در این صورت باید مطمئن باشید که در نظر مخاطبان شما نیز گزینه‌های متفاوت و جذابی خواهند بود.

هدایای ارزان و جدید و خاص را بشناسیم

با محصولات چوبی احساس مخاطب را درگیر کنید

کارهای چوبی همیشه حس و حال خاصی دارند و از این رو همیشه نیز طرفداران زیادی در میان مردم داشته‌اند. هدایای چوبی با احساس انسان‌ها گره می‌خورد و در آن‌ها حس و حالی خاص ایجاد می‌کند. 

کارهای چوبی ساده یکی از ساده‌ترین اقلامی هستند که می‌توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی به مخاطبان خود هدیه دهید. کارهای چوبی نه تنها قیمت مناسبی دارند، بلکه در زندگی همه ما نیز کاربردی هستند. این دسته از هدایای تبلیغاتی به عنوان هدایای اداری نیز می‌توانند گزینه‌های مناسب و کاربردی باشند. در ادامه چند نمونه از این هدایا را به شما معرفی می‌کنیم.

هولدر موبایل

این روزها گوشی‌های هوشمند بخشی بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص داده‌اند؛ به گونه‌ای که بسیاری از کارهای روزانه ما بدون این گوشی‌ها انجام نمی‌شود.

هرفردی بنا به نیازهای خود از گوشی‌های همراه استفاده‌های مختلف می‌کند. ممکن است فردی تنها به دنبال تماشای فیلم در گوشی خود باشد، در حالی که فرد دیگری به دنبال مشاهده فیلم‌های آموزشی و استفاده از آن‌ها است. به هر حال آن چه که اهمیت دارد این است که گاهی برای کار با گوشی‌های هوشمند نیاز به یک نگهدارنده یا هولدر داریم.

از این رو می‌توان هولدرها را گزینه‌ای جذاب و البته بسیار کاربردی دانست. البته جنس هولدرها را نیز باید در نظر بگیرید. بدون شک هولدرهایی که قادر به نگه داشتن گوشی‌های هوشمند نیستند، هیچ جذابیتی برای مخاطب نخواهند داشت.

بنابراین توصیه می‌کنیم که سراغ هولدرهای چوبی بروید. هولدرهای چوبی نه تنها کیفیت لازم را دارند، بلکه با به کار رفتن چوب در آن حس و حال نابی در مخاطب ایجاد خواهند کرد. با انتخاب این گزینه دیگر برای همیشه مطمئن هستید که نام برند شما در مقابل چشمان مخاطبانتان می‌درخشد و در ذهن او حک خواهد شد.

سایر اقلام چوبی

اگر به دنبال گزینه‌های بیشتری از جنس چوب هستید، می‌توانید جا قلمی‌های رومیزی یا تقویم‌های چوبی رومیزی را انتخاب کنید. این گزینه‌ها نیز از جنس چوب هستند و می‌توانند المان‌های طبیعی روی میز کار مخاطبان شما را تشکیل دهند.

البته اگر این هدایا به نظر شما کافی نیست، می‌توانید هولدرهایی که در کنار آن‌ها جای قلم و کاغذ نیز قرار دارد، را به عنوان هدیه تبلیغاتی برند خود انتخاب کنید. این گزینه‌ها نیز در دسته هدایای چوبی ارزان و جدید و خاص قرار می‌گیرند.

زیرلیوانی

احتمالا تا به حال به زیرلیوانی به عنوان هدیه تبلیغاتی فکر نکرده‌اید. طبیعی است؛ زیرا تصور شما از زیرلیوانی‌ها، مدل‌های قدیمی این کالا است. اما منظور ما از زیرلیوانی، محصولات چوبی هستند که در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

در مدل‌های جدید این زیرلیوانی‌ها جایی برای گذاشتن شکلات و قند نیز تعبیه شده است که کاربرد این محصول را بسیار زیاد کرده است. البته این تنها مدلی نیست که از زیرلیوانی‌های جدید در بازار موجود است؛ در کنار برخی از زیرلیوانی‌ها نیز هولدر موبایل وجود دارد که کاربرد آن‌ها را زیادتر می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با هزینه کم هدیه‌ای ارزان و جذاب خریداری کنید.

گزینه‌های رایج اما متفاوت

چه کسی گفته است که در بحث هدایای تبلیغاتی نباید سراغ گزینه‌های رایج رفت؟ درست است که هدایای متفاوت و جدید جذابیت دارند، اما اگر گزینه‌های رایج نیز به شکلی متفاوت هدیه داده شوند نیز جذابیت خواهند داشت.

دفترچه یادداشت

اگرچه دفترچه‌ها همیشه در لیست هدایای تبلیغاتی بوده‌اند، اما هیچ فردی نمی‌تواند کاربرد آن‌ها را نادیده بگیرد. بنابراین همچنان نیز می‌توانند در لیست هدایای تبلیغاتی شما باشند. اما اگر می‌خواهید این گزینه را هدیه دهید، بهتر است که سراغ مدل‌های به روز و خاص آن باشید. به این ترتیب با هدیه‌ای متفاوت و کاربردی مخاطبان خود را سوپرایز خواهید کرد.

خودکار

حتی خودکار نیز که خیلی از کسب و کارها آن را از لیست هدایای تبلیغاتی خود حذف کرده‌اند، می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای باشد. تعجب نکنید؛ تنها کافی است که کمی متفاوت از همیشه عمل کنید. خودکارهایی در رنگ‌ها و شکل ظاهری جذاب هدیه دهید و توجه مخاطبان مورد نظر خود را جذب کنید.

ست خودکار و دفترچه

شما می‌توانید با ترکیب این دو هدیه رایج مرزهای هدایای معمولی را جابجا کنید؛ می‌پرسید چگونه؟ تنها کافی است این دو گزینه را در کنار یکدیگر در یک بسته‌بندی شیک قرار دهید. باور کنید که این هدیه در نظر هر مخاطبی جذاب خواهد بود.

هدایای دیجیتالی ارزان قیمت

هدایای دیجیتالی این روزها طرفداران زیادی دارند؛ اما از آن جایی که معمولا باید برای این دسته از هدایا هزینه‌های زیادی پرداخت کرد، خیلی از افراد سراغ آن نمی‌آیند. غافل از این که در این دسته از هدایای تبلیغاتی نیز هدایای ارزان و جدید و خاص نیز پیدا می‌شود.

ساده‌ترین گزینه‌ای که در این دسته می‌توانید سراغ آن بروید، ابزارها و رابط‌های شارژ است. این روزها زندگی مدرن ما با گجت‌های هوشمند گره خورده است؛ از ساعت‌های هوشمند گرفته تا اسپیکر و پاور بانک. تمام این گجت‌ها نیز نیاز به شارژ دارند. از این رو ابزارهای شارژ این گجت‌ها گزینه کاربردی به شمار می‌آید.

البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هدایای دیجیتالی شما کیفیت لازم را داشته باشند. اگرچه این هدایا در دسته هدایای ارزان و جدید و خاص قرار می‌گیرند، اما چنانچه کیفیت نداشته باشند، به هیچ کاری نمی‌آیند.

هدایای ارزان و جدید و خاص را بشناسیم

با هدایای مسافرتی متفاوت ظاهر شوید

هدایایی که مربوط به مسافرت می‌شوند، همیشه مورد توجه مخاطبان قرار می‌گرفتند. شما با تقدیم کردن این هدایا به مخاطبان خود می‌توانید آن‌ها را برای سفر تشویق کنید. بدون شک این هدایا در روزهای خوش مسافرت مخاطبان شما همراه آن‌ها خواهند بود.

این که نام برند شما با خاطرات خوش سفر مخاطبتان گره بخورد، اتفاق خوبی است که برند شما را در ذهن مخاطبانتان حک می‌کند. کیف‌های سفری، زیرانداز، چراغ قوه و حتی فلاسک در این دسته قرار می‌گیرند که کاربردهای زیادی برای مخاطبان دارند.

هدایای تبلیغاتی مربوط به خودرو

تنها زمانی خیال شما از بابت تاثیر هدایای تبلیغاتی آسوده خواهد بود که از کاربرد آن‌ها مطمئن باشید. بگذارید ساده‌تر به شما بگوییم یکی از مهمترین فاکتورهایی که هر هدیه تبلیغاتی باید آن را دارا باشد، کاربردی بودن آن است.

هدیه‌ای که مخاطبان شما نتوانند از آن‌ها استفاده کنند، هیچ تاثیری در روند رشد تجارت شما نیز نخواهد داشت. زیرا جایگاه این هدیه گوشه‌ای از یکی از کمدهای خانه است که در نهایت قرار است بدون هیچ استفاده‌ای راهی سطل زباله شود. این در حالی است که هدایای کاربردی به صورت مداوم استفاده می‌شوند و نام برند شما را به مخاطبتان یادآوری می‌کنند.

بنابراین در میان هدایای ارزان و جدید و خاص نیز باید سراغ گزینه‌های کاربردی بروید. هدایایی که مربوط به خوردو می‌شوند، معمولا مورد توجه مخاطبان قرارر می‌گیرند. از این رو می‌توانید در مورد کاربردهای آن‌ها نیز مطمئن باشید. این هدایا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سطل آشغال خودرو؛
  • آفتابگیر ماشین؛
  • شارژر فندکی؛
  • نظم دهنده صندوق عقب.

با هدایای ارزان اما متفاوت بدرخشید

اگر فکر می‌کردید که با هدایای ارزان نمی‌توانید توجه مخاطبان خود را جلب کنید، حتما با گزینه‌هایی که در این متن به شما معرفی کردیم، این تصور اشتباه را کنار گذاشته‌اید. حالا باید از میان این هدایای تبلیغاتی ارزان و جدید و خاص یکی از بهترین‌های آن‌ها را با توجه به بودجه خود و مخاطبان خود انتخاب کنید.

در تاثیر این هدایا در روند رشد تجارت خود مطمئن باشید و همین حالا برای خرید هدایای تبلیغاتی خود اقدام کنید. در حس هفتم گزینه‌های متنوعی از این هدایا مشاهده خواهید کرد. با تیم ما در تماس باشید و بهترین‌ها را برای برند خود انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز