خبرگزاری کار ایران

نکات مهم در سفارش طراحی سایت شرکتی برای هلدینگ ها و تولیدی ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۸۹۷

در این مقاله می خواهیم به اهمیت سفارش طراحی سایت شرکتی برای هلدینگ ها و تولیدی ها بپردازیم. در عصر حاضر که زندگی بشر بر پایه تکنولوژی و بر مبنای اینترنت می‌چرخد، روز به روز به کاربران اینترنت افزوده می‌شود. تمام کاربران اینترنت در شبکه‌های مختلف تحت وب به دنبال برترین برندها و فروشگاه‌ها برای تهیه لوازم مورد نیاز خود هستند و اکثر خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. البته اعتمادسازی فروشگاه‌های اینترنتی نیز بر افزایش فروش آنلاین بی‌تاثیر نبوده است.

این مسئله سبب شده کسب و کارهای مختلف برای پیشرفت خود و کسب درآمد مناسب به ناچار در بستر اینترنت نیز پایگاهی برای فعالیت خود راه اندازی کنند. این روزها داشتن سایت اینترنتی به عنوان پایگاه دوم نشانه‌ای از حرفه‌ای بودن مشاغل است. به همین دلیل طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی به فراوانی انجام می‌شود و شرکت‌های مختلف فروش یا خدمات با طراحی سایت شرکتی در بستر آنلاین فعالیت گسترده‌تری را آغاز کرده‌اند.

هیچ فرقی نمی‌کند که شرکت شما چه نوع خدمانی را دنبال می‌کند یا تا چه اندازه کوچک و محدود و چه اندازه بزرگ و گسترده است. مهم این است که امروزه دنیای آنلاین دریچه جدیدی را به سوی کاربران خود باز کرده است و داشتن یک سایت اینترنتی، لازمه پیشرفت و موفقیت هر کسب و کاری در عصر تکنولوژی است. این روزها مشاغل و شرکت‌های مختلف حتی با وجود بهترین خدمات و محصولات بدون داشتن یک سایت اینترنتی کمتر دیده شده و خود به خود به حاشیه کشیده می‌شوند. به همین دلیل لازم است که شرکت‌ها برای معرفی خود و محصولاتشان برای طراحی سایت شرکتی اقدام کنند. طراحی هر نوع سایت اینترنتی اصول و قواعد خاص خود را دارد و سایت شرکتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین هنگام سفارش طراحی سایت باید اصول خاصی را رعایت کنید.

طراحی سایت شرکت هولدینگ

قبل از این که در مورد طراحی سایت هولدینگ و لزوم آن صحبت کنیم، خالی از لطف نیست اگر شرکت‌های هولدینگ را بشناسید. هولدینگ به شرکتی اطلاق می‌شود که در آن عملا هیچ نوع فعالیت، کسب و کار و عملیاتی انجام نمی‌شود، بلکه این نوع شرکت‌ها تنها مالک دارایی‌های مختلف هستند. این دارایی‌ها می‌توانند سهام دیگر شرکت‌ها، صندوق‌های سرمایه گذاری، برندها، علائم تجاری و هر چیز ارزشمند دیگر باشند. شرکت‌های هولدینگ معمولا دارای شرکت‌های زیر مجموعه هستند. طراحی سایت شرکتی برای هولدینگ‌ها بسیار حائز اهمیت است.

فواید طراحی سایت شرکتی با وردپرس برای هولدینگ‌ها

یکی از مهم‌ترین مباحث برای هولدینگ‌ها مسئله اعتمادسازی است. این موضوع می تواند با طراحی سایت شرکتی مناسب برای هولدینگ ها رقم بخورد. شرکت‌های هولدینگ می‌توانند از مراسمات، برنامه‌های مختلف که برای شرکت برگذار می‌کنند یا از حضورشان در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های بین المللی داخلی و خارجی تصاویر باکیفیتی تهیه کرده و به همراه زیر نویس در صفحه سایت خود قرار دهند. این شرکت‌ها می‌توانند تاریخچه فعالیت، سوابق کاری، موفقیت‌ها، درصد سرمایه گذاری در بخش‌های معرفی و فاکتورهای بسیار دیگر را برای معرفی خود در سایت قرار دهند. گذشته از آن این شرکت‌ها دارای زیر مجموعه‌های مختلف هستند و با شرکت‌های بین المللی بسیاری ارتباط دارند. به همین دلیل مدیریت صحیح  هولدینگ‌ها برای تداوم و موفقیت آن‌ها بسیار مهم است. با داشتن یک سایت شرکتی که با وردپرس طراحی شده می‌توانند به خوبی تمام فعالیت‌های خود را مدیریت و سازمان‌دهی کرده و تصویر قدرتمندی از خود به نمایش بگذارند.

سفارش طراحی سایت شرکتی و نکات مهم که نباید فراموش شود!

طراحی سایت اختصاصی یک کار تخصصی است و معمولا به دانش برنامه نویسی و کدنویسی‌های طولانی نیاز دارد. به همین دلیل معمولا طراحی سایت را شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ و متخصصین آن‌ها به صورت سفارشی انجام می‌دهند. آنچه که در مورد طراحی و راه اندازی سایت اهمیت دارد، کیفیت سایت و رعایت استانداردهای طراحی سایت متناسب به نوع کسب و کار است. به عنوان مثال هر نوع سایت قالب مخصوص به خود احتیاج دارد و طراح باید متناسب با نوع سایت قالب اختصاصی برای آن در نظر بگیرد. قبل از این که با نکات مهم در خصوص طراحی سایت شرکتی آشنا شوید، بهتر است بدانید که لزوم و اهمیت طراحی یک سایت اختصاصی برای شرکت‌های مختلف چیست. اکثر شرکت‌های خدماتی و تولیدی گذشته از کسب درآمدهای بالا و رشد و موفقیت چشمگیر با هدف برندسازی تلاش می‌کنند.

برندینگ هدفی است که تنها در پی اعتمادسازی حاصل می‌شود. بنابراین شرکت‌های مختلف می‌توانند با طراحی سایت ضمن معرفی خود و محصولاتشان  به مشتریان هدف، با رعایت نکات مهم در طراحی سایت، اعتماد مشتری را نیز جلب کرده و به برندسازی برسند. در ادامه این نکات مهم را شرح می‌دهیم.

  • از آنجا که سایت معرف و نمایان کننده شرکت شما است، باید بر اساس به روزترین استانداردهای طراحی وب ساخته شده باشد.‌
  • یک سایت شرکتی باید تمام بخش‌های مورد نیاز برای مشتری را داشته باشد. به طور مثال مشتری باید هنگام ورود به صفحه سایت، صفحه درباره ما، رزومه، افتخارات شرکت، تصاویر مجوزها، نمایشگاه‌ها و هر آنچه که مربوط به شرکت است را مشاهده کند، سپس بتواند در کاتالوگ محصولات با استفاده از بهترین تصاویر، به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب کند و در صفحه درخواست، فرم‌های سفارش آنلاین را پر کرده و در نهایت از طریق درگاه پرداخت آنلاین هزینه آن را در پرداخت کند.
  • مهم‌ترین بخش‌های سایت شرکتی فرم‌های استخدام و فرم تماس است که باید ساده و کاربردی باشد تا مشتری دسترسی راحتی به آن‌ها پیدا کند.
  • وقتی در بستر اینترنت فعالیت می‌کنید، هیچ محدودیتی مرزی برایتان وجود ندارد و ممکن است مشتریان و بازدیدکنندگانی خارج از کشور داشته باشید. به همین دلیل در طراحی سایت شرکتی دو یا چند زبانه بودن سایت را به هیچ وجه فراموش نکنید.
  • رعایت استانداردها و قوانین سئو اهمیت بسیار زیادی در پیشرفت یک سایت دارد. در واقع هر چه سایت بهتر بهینه‌سازی شده باشد، بیشتر در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد.‌ به عنوان مثال یک سایت شرکتی باید حتما رسپانسیو باشد و در تمام پلتفرم‌ها از جمله موبایل و دسکتاپ به خوبی نمایش داده شود، سایت باید از امنیت بالایی برخوردار باشد تا به راحتی اعتماد مشتری جلب شود. علاوه بر این‌ها سایت باید ساختار مناسبی داشته باشد تا با سرعت بالا بارگذاری شود.
  • در طراحی سایت شرکتی جلوه بصری اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل باید روانشناسی رنگ‌ها، انتخاب لوگوی مناسب، ظاهر سایت، حتی فونت مناسب و هر آنچه مربوط به ظاهر سایت است، به درستی انتخاب و پیاده سازی شود.‌
  • همان طور که گفتیم یکی از مهم‌ترین نکات طراحی سایت شرکتی انتخاب قالب مناسب است. بهتر است سایت خود را با قالب ورد پرس طراحی کنید.

طراحی سایت با وردپرس

در مورد وردپرس جالب است بدانید یک نوع سیستم نرم افزاری تحت وب است که به عنوان سیستم مدیریت محتوا متن باز و رایگان شناخته می‌شود. این سیستم مدیریت محتوا تمام بخش‌های سایت از جمله: متن، تصاویر، ویدئو و هر چیزی که مربوط به سایت است را مدیریت می‌کند. استفاده از این سیستم بسیار راحت است چون کارفرمایان سایت‌ها می‌توانند بدون هیچ دانش برنامه نویسی و حتی بدون نوشتن یک خط کد، محتواهای جدیدی را در صفحه خود بارگذاری کنند. این سیستم متن باز است و این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی در برنامه‌های خود تغییر و تحول ایجاد کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای اسکریپتی است و به کمک آن می‌توانید یک سایت منحصر به فرد طراحی کنید.

نکات مهم در سفارش طراحی سایت شرکتی برای هلدینگ ها و تولیدی ها

طراحی سایت شرکت‌های تولیدی

تولیدی‌ها و کارخانه‌های مختلف بزرگ‌ترین بخش‌های صنعت را تشکیل می‌دهند و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند. هر چه این تولیدی‌ها رونق بیشتری داشته و با سرعت بیشتری پیشرفت کنند، نه تنها برای خودشان بلکه برای اقتصاد کشور نیز سودمند خواهند بود. این روزها طراحی سایت یکی از نیازهای اساسی تولیدی‌ها است و واحدهای تولیدی کوچک تا بزرگ می‌توانند در بستر اینترنت با یکدیگر رقابت کنند. بخش‌های تولیدی می‌توانند با طراحی سایت شرکتی به رشد تمام عوامل خود کمک کرده و سبب جهش تولید شوند. تولیدی‌ها می‌توانند با طراحی یک سایت استاندارد و سئو شده در مسیر بازاریابی گام‌های بزرگی بردارند. در ادامه برخی از فواید طراحی سایت برای تولیدی‌ها را بیان می‌کنیم.

اگر یک تولیدی دارید و قصد طراحی سایت برای آن دارید، پیشنهاد می کنم قبل از سفارش سایت، لینک زیر را مشاهده فرمایید: 

https://fdesign.ir/company/manufacturing-companies/

 

افزایش فروش تولیدی‌ها با طراحی سایت شرکتی

تولیدی‌های مختلف ناچارند محصولات خود را برای عرضه به واسطه‌ها بسپارند؛ در نتیجه سود کمی عایدشان می‌شود. گذشته از آن این تولیدی‌ها همیشه ناشناخته می‌مانند و حتی اگر لوگوی مخصوصی داشته باشند، فرآیند برندسازی آن‌ها بسیار طولانی خواهد شد. از طرف دیگر در فروش فیزیکی، تولیدی‌ها ناچارند برای هر مشتری تمام خصوصیات و ویژگی‌های محصولات را معرفی کنند، این مسئله علاوه بر این که زمان زیادی از تولیدی‌ها می‌گیرد، به دلیل نداشتن تجربه کاربری مناسب بازدهی آن‌ها را کاهش می‌یابد. داشتن یک سایت شرکتی به تولیدی‌ها کمک می‌کند که تمام محصولات خود با استفاده از تصاویر باکیفیت تبلیغاتی و مشخصات کامل آن‌ها در صفحه سایت قرار دهند. در این صورت مدیران و صاحبان تولیدی‌ها می‌توانند بهتر و بیشتر بر روی مسائل بازاریابی تمرکز کنند و با استفاده از روش‌های تبلیغاتی خود را به کاربران هدف معرفی کنند.

بزرگ‌ترین مزیت طراحی سایت شرکتی برای تولیدی‌ها افزایش تولید آن‌ها است. امروزه تمام کاربران قبل از خرید هر محصولی ابتدا در گوگل راجع به آن سرچ می‌کنند و حتی قیمت‌های سایت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه می‌کنند. در این بین اگر کاربران در جست و جوی محصولی بر روی سایت تولیدی مورد نظر کلیک کنند، شانس فروش آن افزایش می‌یابد. از طرفی در صورتی که کاربران از محصولات سایت شرکت تولیدی رضایت داشته باشند، از مشتریان بالقوه آن خواهند شد.

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز