خبرگزاری کار ایران

آخرین راهنمای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث پژو 206 (به روز رسانی آذر 1400)

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۶۶۰

بیمه شخص ثالث پژو 206 خسارت های مالی و جانی اشخاص ثالث را جبران می‌کند.

بیشترین آمار تصادفات در معابر شهر تهران مربوط به خودروی 206 و پراید است». شتاب بالای خودروی 206 ویژگی ای است که از همان اول روی آن تبلیغات گسترده‌ای شده است. وقتی شتاب خودروی 206 زیاد شود، کنترل آن کم‌تر خواهد شد. حالا اگر راننده به اصطلاح صفرکیلومتر و ناشی باشد، احتمال تصادف آن و آسیب به خودش و حتی دیگران بیشتر خواهد شد.

در حال حاضر خودروی 206 بیشتر از بقیه آمار تصادف را به خود اختصاص داده است. البته آمار جاده‌ای تصادف 206 هم کم نیست. برای جبران غرامت وارد شده، مهم‌ترین بیمه، بیمه شخص ثالث است. همان طور که‌ می‌دانید بر اساس قانون، بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای همه دارندگان خودرو است و در آن خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث و همچنین خسارت جانی وارد شده به راننده مقصر حادثه پرداخت‌ می‌شود. با توجه به آمار بالای تصادف 206، داشتن حداکثر پوشش مالی اهمیت زیادی پیدا کند. یکی از موضوعات قابل توجه در زمان خرید این بیمه قیمت آن است که در ادامه این متن به نحوه محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث پژو 206 و نرخ این بیمه در سال 1400 خواهیم پرداخت.

بیمه شخص ثالث 206 چیست؟

بیمه شخص ثالث، بیمه ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است.در بیمه شخص ثالث پژو 206 ، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید(که در اکثر بیمه‌نامه ها تحت عنوان بیمه‌گزار شناخته می شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه ها طبق قرارداد است (که در بیمه نامه با عنوان بیمه‌گر درج می شود) و در نهایت شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است). تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف پژو 206، زیان مالی و جانی می‌بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفته و این بیمه هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می کند. در این گونه اتفاقات، راننده مقصر هم می تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه ای جدید از بیمه شخص ثالث پژو 206 به شمار می آید استفاده کند. رانندگان پژو 206 برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به راهنمای بیمه شخص ثالث مراجعه کنند تا به نحو احسن شرایط و پوشش‌های این بیمه خودرو را بدانند.

موارد تحت پوشش بیمه شخص ثالث 206

همان طور که در مطلب قبلی ایلنا گفتیم، بیمه شخص ثالث دو نوع خسارات مالی و جانی یا همان خسارات بدنی شخص ثالث را پوشش می دهد و بیمه‌گر متعهد به پرداخت حداکثر پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل برای جبران خسارت های جانی و مالی مطابق حداکثر تعهدات توافقی در بیمه‌نامه شخص ثالث است.

آخرین راهنمای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث پژو 206 (به روز رسانی آذر 1400)

پژوی واژگون شده در جریان تصادف

حداقل و حداکثر پوشش بیمه شخص ثالث 206 چقدر است؟

این سؤال به وجود می‌آید که با توجه به نرخ بالای تصادف خودروی 206، حداقل و حداکثر پوشش مالی چقدر باید باشد؟بیمه مرکزی نرخ حداقل و حداکثر پوشش مالی را هر سال بر اساس نرخ دیه ماه حرام و تعداد سیلندرها اعلام می‌کند. از طرفی قوه قضاییه نرخ دیه کامل انسان را مشخص می‌کند که مقدار آن در سال 1400 در ماه حرام برابر با 640 میلیون تومان و در ماه غیرحرام برابر با 480 میلیون تومان است. نرخ حداقل بیمه شخص ثالث شرکت¬ها یکسان است؛ حق بیمه پایه بیمه شخص ثالث هر سال توسط بیمه مرکزی تعیین و به شرکت‌های بیمه ابلاغ‌ می‌شود. این مبلغ بر اساس میزان دیه و تعداد سیلندر خودرو مشخص‌ می‌گردد.اما مبلغ نهایی بیمه شخص ثالث تفاوت دارد. مالکان خودروی 206 می‌توانند با پرداخت حق بیمه بیشتر، حداکثر سقف پوشش مالی شخص ثالث را خریداری کنند. البته باید در نظر داشته باشید که همه شرکت‌ها، سقف بیمه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه شخص ثالث 206

 مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه شخص ثالث 206 شامل موارد زیر است:

  • نوع کاربری خودرو: 206 از جمله خودروهایی است که به غیر از استفاده شخصی، به عنوان کاربری تاکسی اینترنتی و آژانس استفاده می‌شود. در چنین کاربری، از آنجا که نرخ تصادف بالا است، برای همین بیمه‌گزار باید حق بیمه بیشتری را پرداخت کند. به طور متوسط خودروهایی با کاربری تاکسی باید حدود 20% حق بیمه بیشتری را پرداخت کنند.
  • سقف تعهد مالی: حداقل پوشش مالی بیمه شخص ثالث 16 میلیون تومان است که در تمامی شرکت‌های بیمه ‌این مبلغ یکسان است؛ اما بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش‌های اضافی را برای بیمه شخص ثالث خودروی پژو 206 خود دریافت دریافت کند. در حقیقت حداکثر پوشش یعنی 320 میلیون را بگیرد.
  • تخفیف عدم دریافت خسارت: اگر بیمه‌گزار در طول مدت بیمه‌نامه خود تصادف نداشته و خسارتی هم از شرکت بیمه خود دریافت نکند، می‌تواند در هنگام تمدید، تخفیف دریافت کند. درصد تخفیف مشخص و بین همه شرکت‌های بیمه یکسان است. میزان تخفیف سال اول برابر با 5% است و هر سال که بگذرد و غرامتی دریافت نکند، میزان درصد تخفیف در سال‌های بعد بیشتر خواهد شد. البته تخفیف حداکثری دارد که بیشترین تعداد سال عدم تخفیف 15 سال و برابر با 70% است.
  • جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث: در صورتی که مالک 206 اقدام به تمدید بیمه‌نامه خود در موعد مقرر اتمام انقضای آن نکند، باید جریمه دیرکرد مشخص شده به ازای هر روز تاخیر بپردازد. معمولا بیمه شخص ثالث این خودرو به صورت یک ساله صادر می‌شود. البته خرید این بیمه به صورت کوتاه مدت( سه ماهه، شش یا نه ماهه) نیز میسر است؛ بیمه شخص ثالث 206 با اعتبار کوتاه مدت به بیمه‌گزارانی توصیه می‌شود که قصد فروش خودرو را در چند ماه آینده دارند.

·تعداد سیلندر: تعداد سیلندر خودروی پژو 206، عامل دیگری است که در قیمت بیمه شخص آن تاثیرگذار خواهد بود.

از آن‌جا که بیمه شخص ثالث 206 اجباری است و پلیس خودروهای فاقد آن را جریمه و حتی منتقل به پارکینگ می‌کند، بنابراین در صورت اتمام اعتبار بیمه شخص ثالث خودروی خود، در تمدید آن درنگ نکنید. شما می‌توانید برای استعلام، تمدید و خرید بیمه شخص ثالث 206 به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/thirdparty/peugeot206

استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث 206 از بیمه دات کام

در ابتدا نوشتیم که پژو 206 در تهران نرخ تصادف بالایی دارد. شتاب بالا و عدم کنترل کامل باعث می‌شود تا میزان تصادف این خودرو بیشتر از بقیه باشد. راننده مقصر با بیمه شخص ثالث پژو 206 می‌تواند خسارت‌های جانی خود را جبران کند.

آخرین راهنمای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث پژو 206 (به روز رسانی آذر 1400)

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام

اگر‌ می‌خواهید بیمه شخص ثالث خود را با ارزان‌ترین قیمت و شرایط جدید آن در پاییز 1400 خریداری کنید، یک روش ساده پیش روی شماست و آن هم خرید از سایت بیمه دات کام است. شما‌ می‌توانید در سایت bimeh.com اطلاعات خودروی 206  و بیمه‌نامه قبلی خود را وارد کنید و پس از مقایسه دقیق قیمت بیمه ثالث در تمامی شرکت‌های معتبر، بیمه شخص ثالث پژو 206 مناسب با شرایط خود را انتخاب و خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث این ماشین را از شرکت های بیمه‌گر معتبر انجام دهید. همچنین شما‌ می‌توانید در تمام مراحل خرید بیمه ‌نامه از مشاوره‌های تخصصی و بی طرفانه کارشناسان  bimeh.com  استفاده کنید.

درگاه های تماس بیمه دات کام:

نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز