خبرگزاری کار ایران

قیمت ایزوگام در تهران و کرج چگونه تعیین می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۶۲۷

شاید شما هم با شنیدن اسم ایزوگام، یاد دوران کودکی خود بیفتید و صدای انجام مراحل ایزوگام که برای پشت بام ها بود را به یاد آورید و یا بشکه های قیر بزرگ بر روی آتش را تصور کنید.

تا به حالا به این موضوع فکر کرده این قیمت ایزوگام در تهران و کرج به چه صورت تعیین می شود؟

و یا اینکه برند های معتبر ایزوگام در ایران در سال 1400 کدام برندها هستند؟

 اگر در شما هم به دنبال پیدا کردن پاسخ این سوالات هستید و همچنین میخواهید بدانید چگونه یک ایزوگام خوب پیدا کنید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

با نزدیک شدن به فصل زمستان و سرد شدن هوا بیشتر ساختمان ها مشکل نم و رطوبت دارند، به همین دلیل مالکین ساختمان ها به این فکر می افتند که کار ایزوگام را هر چه زودتر تا هوا گرم است، انجام دهند.

در واقع ایزوگام نام بازرگانی گونه‌ای عایق آماده‌ی ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به ‌کار می‌رود، و از فرآورده ‌های نفتی بدست می‌آید.

پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود. عمر ایزوگام به ‌طور میانگین ۱۰ سال است.

عایق بندی رطوبتی ساختمان ‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق ‌های رطوبتی و مزیت ‌های این نوع عایق ‌ها به تدریج جای خود را به این عایق ‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس ‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی ایزوگام انجام می‌گردد.

بهترین برنده های ایزوگام در ایران

شناختن برند های معتبر در هر زمینه امری بسیار مفید است. در صورتی برندی به برند معتبر شناخته می شود که توانسته باشد از استانداردهای تولید پیروی کرده باشد. برندهای معتبر ایزوگام دارای کارخانه های مجهز به خط تولید پیشرفته هستند و از حتما از متریال درجه یک برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

ایزوگام های برندهای معتبر دارای ویژگی هایی مانند مقاومت کششی بالا، انعطاف پذیری، ضخامت و وزن استاندارد، نفوذ پذیری در برابر آب هستند.

ایزوگام هایی مانند ایزوگام برند پشم شیشه ایران، ایزوگام برند صدف گستر دلیجان، ایزوگام برند بام گستر دلیجان، ایزوگام برند هیرمان از بهترین برندهای ایزوگام در ایران هستند.

قیمت ایزوگام در تهران

همانطور که میدانید شهر تهران در مقایسه با شهرهای نزدیک به دریای خزر دارای آب و هوایی خشک است. همانطور که میدانید از ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ رطوبت استفاده می شود، به همین دلیل با توجه به نوع آب و هوای شهر تهران، نیازی به استفاده از ایزوگام ضخیم در عایق کاری ساختمان ها نیست.

 بنابراین یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت ایزوگام در تهران نوع و شرایط آب و هوایی است. از سایر پارامترهای تعیین کننده قیمت این عایق در تهران می‌توان به متراژ کار، نوع ایزوگام و کیفیت آن، هزینه نصب، نحوه خرید و غیره اشاره کرد. برای انجام مراحل ایزوگام با هزینه مناسب بهتر است از یک شرکت پیمانکاری ایزوگام کمک بگیرید.

 قیمت ایزوگام در تهران و کرج چگونه تعیین می شود؟

قیمت ایزوگام در کرج

آب و هوای کرج هم تقریبا مشابه آب و هوای تهران است، اما شهرهایی از آن مانند هشتگرد، تنکمان، ینگی امام، طالقان دارای آب و هوای سرد و کوهپایه ای هستند. به همین خاطر مانند شهر تهران، در شهر کرج هم نیازی به استفاده از ایزوگام ضخیم در عایق کاری ساختمان ها نیست؛ اما در بخش های کوهپایه ای که گفته شد، بر اساس نظر کارشناسان نیاز است شاید نیاز باید از ایزوگام های ضخیم تری استفاده شود، که در آن صورت قیمت ایزوگام افزایش پیدا می کند.

هلدینگ آرک گستر ایمن ساز با عنوان برند آرک گستر مجری انواع پروژه های پیمانکاری راه و ساختمان، اجرای ایزوگام و خدمات مهندسین مشاور، بازسازی، دکوراسیون داخلی و کناف، خدمات مهندسین مشاور و مجری، خدمات عایق کاری ، ایزوگام، آسفالت کاری در تهران و حومه است.

کارشناسان هلدینگ آرک گستر با بازدید و ارائه مشاوره رایگان به شما سعی بر ارائه بهترین انواع ایزوگام با توجه به نوع کاربرد و محل مصرف با قیمت عالی دارند.

ضمن این که شما می‌توانید برای نصب ایزوگام از خدمات نصب و ترمیم ایزوگام شرکت آرک گستر بهره‌مند شوید.

آشنایی با هلدینگ آرک گستر ایمن ساز

شرکت آرک گستر ایمن ساز به عنوان یک هلدینگ با برند آرک گستر به منظور ارائه خدمات پیمانکاری و مشاوره فنی مهندسی و نظارت بر حسن اجرای طرح های عمرانی با همکاری دو دوست و هم دوره فارغ التحصیل در دانشگاه تهران در سال 1370 به صورت سهامی خاص در تهران تاسیس گردید.

مهندس حاج محمدرضا قوتی آجقان متولد مشهد به همراه یار دیرین خود مهندس حاج ابراهیم شاه محمدی که اصالتاً آذری هستند، با کوله باری از تجربه خود را متعهد به پیاده سازی استانداردهای مدیریت پروژه، نظام مدیریت کیفیت، ایمنی و محیط زیست و سرعت و دقت و انجام مسئولیت های اجتماعی می دانند و با تکیه بر دانش و فن آوری، کسب رضایت کارفرمایان و مشاورین محترم و کلیه ذینفعان و هم وندان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند و همواره با به کارگیری پرسنل متخصص و تحصیل کرده و ماشین آلات و ابزار تخصصی روزآمد سعی در افزایش راندمان و بهره وری و بهبود مستمر عملکرد خود و سازندگی کشور در حال اجرای فعالیت های مختلف عمرانی هستند، به طوری که تا کنون توانسته اند به میانگین 200 قرارداد در سال برسند، که این نشان از اعتماد سازندگان و کارفرمایان عزیز که همیشه سرمایه های گران مایه برای این مجموعه بوده اند، می باشد.

قیمت ایزوگام در تهران و کرج چگونه تعیین می شود؟

راه‌هایی ساده برای تشخیص ایزوگام خوب

انجام فرآیند ایزوگام یک امر بسیار مهم است و نباید بدون مشورت با کارشناسان تخصصی انجام شود. حال ما در این قسمت با کمک گرفتن از کارشناسان متخصص مجموعه تصمیم گرفتیم روش هایی را به شما معرفی کنیم که بتوانید ایزوگام خوب را تشخیص دهید و بهترین برند و جنس را انتخاب کنید.

 

1- لمس کردن جنس ایزوگام

یکی از روش های تشخیص ایزوگام خوب این است که لایه خارجی ایزوگام که بدون

پوشش است را به دست خود لمس کنید. حال بعد از دست کشیدن بر لایه خارجی اگر ذرات سیاه رنگ و ریزی به دست شما چسبید، یعنی جنس ایزوگام نامرغوب است؛ ولی اگر خلاف این موضوع اتفاق افتاد و چیزی به دست شما نچسبید، یعنی جنس ایزوگام خریداری شده بسیار خوب است.

قیمت ایزوگام در تهران و کرج چگونه تعیین می شود؟

2- بوییدن ایزوگام

شاید بتوان گفت یکی از بهترین روش ها برای تشخیص هر کالایی که دارای بو است، بو کردن آن است. در واقع این موضوع برای تشخیص ایزوگام، بو کردن آن است. شاید با خود فکر کنید خب این بو چه مشخصاتی دارد، زیرا در حالت کلی بوی مواد نفتی برای افراد خوشایند نیست و بوی نا مطبوعی دارند، اما باید به این موضوع دقت داشته باشید اگر بوی ایزوگام مشابه بوی گازوئیل صنعتی باشد، مطمئنا این ایزوگام، ایزوگام با جنس مرغوب نیست و نباید خریداری کنید.

3- نگهداری ایزوگام در فریزر

یکی از راه های جالب برای شناسایی ایزوگام مرغوب این است تکه ای از ایزوگام را در هوای سرد تست کنید. شاید با خود فکر کنید که چطور این عمل را پیاده سازی کنید. برای این منظور باید یک قسمت کوچک از ایزوگام را ببرید و آن تکه را در فریزر بگذارید.

بعد از گذشت 2 ساعت، آن ایزوگام را از فریزر بیرون بیاورید و با دست آن را خمش کنید. اگر ایزوگام از آن‌جایی که خمش کردید شکست و یا حتی ترک برداشت، جنس ایزوگام خوب نیست ولی اگر سالم ماند یعنی ایزوگام خوبی است و در برابر سرما و گرما مقاوم است.

فصل مناسب برای ایزوگام در تهران و کرج

بعد از یادگیری تشخیص ایزوگام مرغوب، شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که در چه فصلی بهتر است ایزوگام انجام شود. باید به شما بگویم که یکی از اصلی ترین عامل را در ماندگاری سطح ایزوگام تاثیر بسیار زیادی دارد؛ آفتاب و گرما است. به همین خاطر فصل تابستان بهترین فصل برای انجام ایزوگام است؛ اگر شما فصل تابستان را برای نصب ایزوگام ساختمان خود انتخاب کنید، از عمر ایزوگام و ماندگاری آن می توانید مطمئن باشید.

اما این موضوع به این معنی نیست که در فصل های دیگر ایزوگام را نمی شود انجام داد، زیرا شما در فصل های دیگر مانند می توانید یک روز آفتابی را برای این کار مشخص کنید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که هرچه سطحی را که ایزوگام می‌کنیم خشک، گرم و تمیز باشد، ایزوگام بهتر چسبیده می‌شود و به اصطلاح تبله نمی‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش هلدینگ آرک گستر به شماره تماس 021461311262 تماس بگیرید و یا به وبسایت Arcgostar.com مراجعه کنید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز