خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی نهم در مدرسه علامه حلی چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۰۸

مدرسه علامه حلی بی‌شک یکی از بهترین مدارس ایران است که نامش در فهرست مدارس برتر تهران می‌درخشد. شهرت، محبوبیت، سطح بالای آموزش و امکانات رفاهی و آموزشی علامه حلی به قدری زیاد است که خیلی از خانواده‌های تهرانی را تشویق می‌کند برای تضمین آینده درخشان فرزندانشان، روی قبولی او در این مدرسه تمرکز کنند.

اگر شما هم از همین خانواده‌ها هستید و می‌خواهید فرزندتان چه در دبیرستان، چه در دانشگاه و چه در روزهای بعد از آن بتواند آینده‌ای مطمئن با سطح علمی و توانایی بالا داشته باشد، توصیه می‌کنیم همه توان خود را به کار بگیرید تا به فرزندتان برای قبولی در مدرسه علامه حلی کمک کنید.

مدرسه علامه حلی؛ یکی از بهترین مدرسه پسرانه تهران

شاید از خودتان بپرسید چرا دبیرستان علامه حلی اینقدر شهرت پیدا کرده است؟ اگر دنبال یک پاسخ کوتاه برای آن هستید، می‌توانید جوابتان را در نتایج کنکور سراسری دانش‌آموزان، موفقیت در مسابقات علمی مختلف و سطح علمی مدرسه پیدا کنید.

دبیرستان‌های علامه حلی مدارس زیرمجموعه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان یا همان سمپاد هستند. این مدارس که ویژه تیزهوشان است، هر سال با برگزاری آزمون ورودی سختی، برای پایه تحصیلی ششم و نهم دانش‌آموزانی را ثبت‌نام می‌کند.

هریک از شعب مدرسه و دبیرستان علامه حلی امکانات رفاهی و سطح علمی خاص خود را دارند؛ اما در نهایت سطح کیفی و علمی هیچ یک از آن‌ها از یک حد مشخص کمتر نیست. برای مثال شعبه علامه حلی یک در سه طبقه ساخته شده و کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه و... مختلفی دارد. کتابخانه این مدرسه که به نام کتابخانه امیرکبیر شناخته می‌شود، بیش از 25000 جلد کتاب به زبان فارسی و انگلیسی دارد.

اغلب پرسنل اداری و کادر دبیران این مدرسه را فارغ‌التحصیلان قدیمی آن تشکیل می‌دهند. افرادی که در بهترین مدارس، بهترین دانشگاه‌ها و بهترین مراکز علمی تحصیل کرده‌اند و در طول تحصیل، موفقیت‌های علمی مختلفی برای مدرسه کسب کرده‌اند. این افراد حالا آمده‌اند تا تجربه و موفقیت‌های خود را با دیگر دانش‌آموزان به اشتراک بگذارند.

همه این موفقیت‌ها، امکانات رفاهی و درسی و دبیران حرفه‌ای و کاربلد دست به دست هم داده‌اند تا مدارس و دبیرستان علامه حلی در اغلب مسابقات علمی، جشنواره خوارزمی، المپیاد و... مقام‌ها، مدال‌ها و موفقیت‌های قابل‌توجهی به دست آورند و نامشان را بیشتر از قبل درخشان کنند.

این توانمندی بالای مدرسه باعث شده است دانش‌آموزان زیادی متقاضی تحصیل در آن باشند. همین تقاضای بالا هم دلیلی است که حالا مدرسه علامه حلی برای ورودی‌های  پایه ششم و نهم هر سال تحصیلی آزمون ورودی بسیار جدی و سطح بالایی برگزار کند.

چگونه در آزمون ورودی مدرسه علامه حلی قبول شوید؟

حالا که سطح علمی دست بالا، امکانات رفاهی قابل‌توجه، کیفیت آموزش دبیران و همه نقاط قوت مدرسه علامه حلی را شناختید، احتمالا تصور قبولی در آزمون ورودی این مدرسه برایتان کمی سخت است.

جای تعجبی ندارد که دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون ورودی مدرسه علامه حلی دنبال راهکارهای اصولی و مطمئن مثل همکاری با یک دبیر تدریس خصوصی ریاضی باشند. اگر شما هم برای قبولی در آزمون ورودی این مدارس جدی هستید، برای یادگیری ریاضی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم از دبیران تدریس خصوصی ریاضی کمک بگیرید؛ چراکه بخش بزرگی از آزمون ورودی این مدرسه، به مفاهیم ریاضی وابسته است و بدون یادگیری آن، نمی‌توانید شانسی داشته باشید.

گروه آموزشی کاراتدریس؛ بهترین گزینه تدریس خصوصی ریاضی

گروه آموزشی کاراتدریس را می‌توان از بهترین تیم‌های تدریس خصوصی ریاضی در تهران دانست. سال‌ها تجربه تدریس و آموزش ریاضی، این تیم آموزشی را قدرتمند کرده است؛ به طوری که حالا دبیران آن می‌توانند ریاضیات همه پایه‌های تحصیلی را به طور کامل و حرفه‌ای تدریس کنند.

بنابراین شما می‌توانید با همکاری دبیران کاراتدریس یک دبیر تدریس خصوصی ریاضی برای هر پایه تحصیلی که مدنظرتان است، پیدا کنید. تفاوتی ندارد دنبال مدرس مقاطع ابتدایی هستید یا می‌خواهید معلم ریاضی نهم برای فرزندتان داشته باشید. در هر صورت تیم تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس همراه شماست.

نقاط قوت تیم آموزشی دبیران کاراتدریس کم نیست. این گروه آموزشی بر آخرین تغییرات کتاب‌های درسی مسلط هستند، شیوه و متد آموزشی مدارس برتر تهران را به خوبی می‌شناسند، با نحوه آزمون ورودی و طرح سوال مدارس برتر آشنا شده‌اند، چگونگی آموزش ریاضی برای امتحان تشریحی و تستی را به خوبی می‌دانند، بانک سوالات ارزشمندی از مدارس مختلف تهران دارند، برای تدریس به همه دانش‌آموزان با هر ویژگی شخصی محدودیتی ندارند و از همه مهم‌تر در  تدریس خصوصی ریاضی حضوری و غیرحضوری همراه دانش‌آموزان هستند.

طبیعتا این ویژگی‌ها باعث شده مدرسان کاراتدریس از بهترین دبیران ریاضی تدریس خصوصی تهران شناخته شوند. البته باید بدانید تدریس خصوصی ریاضی تنها کار این تیم آموزشی نیست.

مدرسان ریاضی کاراتدریس همچنین خدمات حل تمرین ریاضی را به کارهای خود اضافه کرده‌اند. فرزند شما می‌تواند بدون گذراندن دوره‌های تدریس خصوصی، فقط برای حل سوالات سخت ریاضب با دبیران ریاضی این تیم تماس گرفته و سوالات ریاضی خود را با آن‌ها مطرح کند. کاراتدریسی‌ها پس از بررسی و حل سوال، پاسخ تشریحی کامل آن را همراه نکات آموزشی، برای او ارسال خواهند کرد.

تیم آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس به مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کند. ایشان پیش از همکاری دبیر و دانش‌آموز با دانش‌آموزان و والدین آن‌ها صحبت می‌کند تا ویژگی‌های شخصیتی، حساسیت‌ها، رده سنی، شرایط خانوادگی و درسی و... او را مشخص کند. سپس به تناسب همه این موارد بهترین دبیر تدریس خصوصی ریاضی را به او معرفی خواهد کرد تا دانش‌آموز هم به راحتی با دبیر ارتباط گرفته و هم بتواند مفاهیم ریاضی را بهتر درک کند.

اگر شما هم از خدمات این تیم آموزشی استفاده کرده‌اید، تجربه خود را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز