خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 5 پنجم سریال نیسان آبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۰۱

دانلود قسمت 5 سریال نیسان آبی کامل با لینک مستقیم ، دانلود قسمت پنجم سریال نیسان آبی با ترافیک نیم بها ، برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت پنجم 5 با لینک مستقیم و بدون سانسور با ما همراه باشید و قسمت 5 نیسان آبی را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

دانلود قسمت پنجم سریال نیسان آبی ( قسمت 5 نیسان آبی ) کامل با لینک مستقیم

نیسان آبی مجموعه طنز نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور است که چهارشنبه‌ها ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو و مدرن فیلم پخش می‌شود.

************************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 5 پنجم به لینک زیر مراجعه نمایید   :

دانلود قسمت پنجم 5 سریال نیسان آبی

************************************

دانلود قسمت 5 پنجم سریال نیسان آبی

قسمت 5 پنجم سریال نیسان آبی روز چهارشنبه 26 آبان ماه 1400 ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی فیلیمو و مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

گزیده ای از سریال نیسان آبی

در قسمت پنجم 5 نیسان آبی آریا بدون گواهینامه سوار نیسان شد و حالا که تصادف شدیدی کرده چاره ای غیر از فرار ندارد.

این طرف هم جمشید، بی خبر از همه جا به خانه سینما می رود تا جمشید هاشم پور را ببیند، ولی اتفاقات او را به مکان دیگری می کشاند.

همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت…

ماجرای دزدی از گاوداری وقتی پیچیده تر می شود که جهان، نگهبان گاوداری باشد! چرا؟!

چون دزدِ گاوداری یک دزد معمولی نیست.

داستان از به دنیا آمدن جمشید (حسین یاری) و رضا (مهران غفوریان) شروع می‌شود. این دو نفر با گذر از سال‌های کودکی و نوجوانی رفاقت محکمی بین‌شان شکل می‌گیرد و در سال‌های دهه شصت عاشق دو خواهر دوقلو به نام‌های زری (یکتا ناصر) و پری (بهناز جعفری) می‌شوند. دو خواهری که همیشه یک چشم‌شان را می‌پوشانند و علت هم ضربه‌ای است که زری وقتی هنوز در شکم مادرشان بودند، به چشم پری زده و او را کور کرده است و حالا برای هم‌دردی با او یک چشمش را با چشم‌بند می‌بندد!

رضا از بدو تولد با بد شانسی و بد شگونی به دنیا می‌آید و این را تا بزرگ‌سالی هم با خود می‌کشاند. جمشید هم در دنیا هیچ چیز را به اندازه نیسان آبی‌اش و جمشید هاشم پور دوست ندارد. عشق به این‌ها برای جمشید دردسر‌های زیادی از شوخی‌ها و دست انداختن‌های اطرافیان تا دعوا و درگیری و زندان به وجود می‌آرود. اما داستان نیسان آبی از سال‌ها پس از دهه شصت شروع می‌شود. جایی که جمشید از حبس دو ماهه آزاد شده است و رضا هم کاری در گاوداری ناظم مدرسه قدیمش پیدا می‌کند. نیسان آبی جمشید دست رضاست و بدشانسی رضا باز هم کار دستش می‌دهد...

بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه

شما می توانید در رسانه مدرن فیلم ، قسمت پنجم 5 سریال جدید نیسان آبی را مشاهده نمایید.

مدرن فیلم بستری فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به صورت آنلاین ، دانلود سریال نیسان آبی قسمت پنجم 5 و دیگر سریال های مورد علاقه خود را با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

مسابقه رئالیتی شو شب های مافیا 3 فصل پنجم 5 قسمت سوم 3 فینال فینالیست ها

دانلود قسمت سوم 3 فینال فینالیست ها فصل پنجم 5 شب های مافیا 3 در رسانه مدرن فیلم

دانلود سریال شب های مافیا 3 فصل پنجم 5  قسمت سوم 3 فینال فینالیست ها سریالی مسابقه ای رئالیتی شو است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی و اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1400 تولید گردیده است.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد

سریال های جدید منتظر انتشار در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت اول 1 سریال جیران  

دانلود سریال جیران قسمت اول سریالی تاریخی و عاشقانه است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی و در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای در ژانر عاشقانه ، تاریخی ، درام ، اجتماعی برگرفته از اوضاع بسیار آشفته دوران حکومت ناصری به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی حسن فتحی و احسان جوانمرد در سال 1398 تولید گردیده است.

دانلود قسمت پنجم 5 سریال حرفه ای 

دانلود سریال حرفه ای قسمت پنجم 5 روایت یک ملودرام اجتماعی است و به مسائل اجتماعی می پردازد که در این سریال خواننده محبوب کشور سیروان خسروی در کنار سارا بهرامی نیز بازی کرده است.

دانلود قسمت هشتم 8 سریال میدان سرخ 

دانلود سریال میدان سرخ قسمت هشتم 8 روایت سریالی اکشن و جنایی با هنرمندی حمید فرخ نژاد ، بهرام افشاری ، مهتاب کرامتی و امیرحسین آرمان که تیتراژ این سریال را فرزاد فرزین خوانده است.

سریال میدان سرخ سریالی اکشن ، جنایی و معمایی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشد که در سال 1400 با مشارکت پلتفرم فیلیمو و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح تولید گردیده است.

دانلود قسمت 5 پنجم سریال نیسان آبی

دانلود قسمت چهارم 4 سریال جزیره 

دانلود سریال جزیره قسمت چهارم 4 روایت صحرا ، روزنامه نگار شجاعی که در عشق شکست خورده و تحقیر می شود.

در جستجوی برابری با ارشد شاهنگ ، معشوق خود از خانواده ای نجیب و ثروتمند ، تصمیمات ماجراجویانه می گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده ای می شود.

این امر زندگی او و خانواده شاهنگ را تغییر می دهد.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی است که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند.

آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن ، امیر مقاره ( خواننده ماکان بند ) ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار ، حسم منظور ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، مینا وحید و ... در این سریال بازی می کنند.

دانلود قسمت 5 پنجم سریال نیسان آبی

 

از سایت های حوزه دانلود فیلم و سریال برای دانلود فیلم و دانلود سریال  ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت مدرن فیلم اشاره نمود.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز