خبرگزاری کار ایران

تقویم رومیزی پرکاربردترین هدیه تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۳۴۹

درصورتی که قصد سفارش تقویم رومیزی 1401 دارید، به شما توصیه می کنیم که ابتدا متن زیر را خوانده و سپس برای سفارش این کالا اقدام کنید.

 بدون شک همه ما تا به امروز انواع تقویم ها را چه در مدل رومیزی چه در مدل آویز و انواع دیگر دیده ایم. به طورکلی تقویم های رومیزی شامل تقویم های فانتزی، یادداشت دار، چوبی، و دیگر مدل ها می باشند. در مورد بقیه انواع تقویم ها در سایت آژانس تبلیغاتی تمام خدمت هنر خوب، به طور مفصل توضیح داده شده است. در این متن تمرکز اصلی ما بر روی تقویم رومیزی 1401 می باشد.

دلایل استقبال بالا از تقویم رومیزی

اهمیت وجود تقویم رومیزی بر همگان روشن است. با نزدیک شدن به شروع سال جدید تب و تاب برای سفارش و یا خرید تقویم رومیزی 1401 نسبت به بقیه ایام بیشتر می شود. تحقیقات نشان داده با وجود این که تمامی افراد در گوشی، لپ تاپ و تبلت خود دارای تقویم هستند، اما استفاده بیشتر آن ها از تقویم های دستی و رومیزی می باشد. به همین دلیل است که استقبال از سفارش و یا خرید تقویم رومیزی 1401 جای تعجب ندارد.

 با نزدیک شدن به سال جدید احتمال دارد که انواع مختلفی از تقویم ها را از  برندها، شرکت ها و اداره های مختلف دریافت کنید. اما هر شخص آن تقویمی را برروی میز خود و جلوی دید خود قرار می دهد که از بقیه زیباتر باشد و جذابیت بیشتری داشته باشد. درواقع طرح و مدل تقویم رومیزی شما تضمین کننده تبلیغ و ماندگاری برند شما می باشد .

آژانس تبلیغاتی تمام خدمت هنر خوب با داشتن بهترین ماشین آلات و طراحان و استفاده از مناسب ترین مواد اولیه پاسخ گوی سفارشات شما عزیزان در رابطه با طراحی و چاپ انواع تقویم رومیزی 1401 می باشد .

تقویم رومیزی یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی

به دلیل کاربرد و استفاده زیاد تقویم رومیزی فانتزی در موارد مختلفی می توان از آن استفاده کرد. یکی از موارد این است که شما یک تقویم رومیزی با طرح و مدل بسیار زیبا را سفارش داده و آن را به عنوان یک هدیه ی خاص به یک شخص عزیز بدهید.

 علاوه براین هر برند شرکت و کسب وکار می تواند برای تبلیغ خود از تقویم های رومیزی استفاده کند. درنتیجه افراد به سمت شرکت یا کار شما جذب می شوند.

 در ادامه این متن می خواهیم ببینیم که یک تقویم رومیزی چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چه عواملی باید در ساخت آن رعایت شود تا به نتیجه دلخواه و مطلوب برسیم.

انواع جنس و مدل تقویم رومیزی 1401

تقویم رومیزی پرکاربردترین هدیه تبلیغاتی

تقویم های رومیزی را به طور معمول به چهار دسته تقویم رومیزی چوبی ، یادداشت دار ، فانتزی و ساده تقسیم می شوند . همچنین همانگونه که از اسم این تقویم ها معلوم است برای جلوه بیشتر آن ها، چاپ طلاکوب سیلک و یا چاپ های لیزری پلاک را روی تقویم شاهدیم.

 معمولاً تقویم های رومیزی فانتزی در طراحی خود دارای محلی برای قرارگیری خودکار و مداد می باشد و یا در کنار خود خودکار و لوازم جانبی زیبا را دارد. شما عزیزان برای دیدن نمونه کارهای تقویم رومیزی آژانس تبلیغاتی تمام خدمت هنر خوب، می توانید به سایت ما مراجعه کرده و تقویم های رومیزی فانتزی را در این قسمت ببینید.

به طور معمول تقویم رومیزی فانتزی در دوازده برگ تولید می شود. به این صورت که هر ماه بر روی یک برگ درج شده و در کنار آن طرحی خاص اعمال می شود. گاهی ممکن است یک برند و شرکت بخواهد برگ اول تقویم را به طور ویژه به تبلیغ خود اختصاص دهد. درنتیجه تقویم رومیزی این گونه برندها سیزده صفحه می شود.

طرح تقویم رومیزی فانتزی

همانگونه که گفتیم تقویم رومیزی فانتزی برای تبلیغ برند، شرکت، اداره و یا یک هدیه خاص استفاده می شود. درنتیجه طرح اعمالی بر روی آن منحصر به هر فرد یا هر برند است . درصورتی که ایده مناسبی برای طرح روی تقویم رومیزی خود ندارید می توانید با مشاوران آژانس تبلیغاتی تمام خدمت هنر خوب مشورت کنید و از آن ها ایده بگیرید.

 طرح هایی که بر روی یک تقویم رومیزی فانتزی اعمال می شود می تواند به صورت آبرنگی، ساده، کلاسیک و یا مدل های دیگر باشد. اما نکته ای که باعث تمایز تقویم رومیزی ها از هم می شود این است که طرح های این تقویم ها به حالت برجسته و  طلاکوب و یا یووه برجسته می باشند.

تقویم رومیزی پرکاربردترین هدیه تبلیغاتی

برای اجرای خوب این موارد بر روی یک تقویم رومیزی باید از دستگاه ها و ماشین آلات مناسب و به روز استفاده کرد .این همان مسئله ای است که باعث شده کارهای تولیدی توسط آژانس تبلیغاتی تمام خدمت هنر خوب در مقابل سایر تولیدی ها از زیبایی، کیفیت و جلب توجه بیشتری برخوردار باشد .

تضمین کیفیت با مجموعه هنر خوب

در بخش قبل به این موضوع اشاره داشتیم که یک تقویم رومیزی فانتزی نیاز به تجهیزات مناسبی برای اعمال نقش ها دارد. به عنوان مثال با یک دستگاه خاص باید طلاکوب روی تقویم اجرا شود. ما این نوید را به شما می دهیم که آژانس تبلیغاتی هنر خوب ، با داشتن بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات همه مراحل مورد نیاز برای چاپ و تولید تقویم های رومیزی 1401 را به صورت کاملاً به روز و بدون هر گونه دخالت دست اجرا می کند .

قیمت و نحوه سفارش تقویم رومیزی 1401

قیمت تقویم رومیزی 1401 به دلیل داشتن انواع زیاد خود متفاوت است اما به طور معمول تقویم رومیزی فانتزی از قیمت بالاتری برخوردار است . همان گونه که از نام این تقویم مشخص است ، برای افراد خاص و کسب و کارهایی که می خواهند به صورت ویژه کار خود را تبلیغ کنند می باشند. به دلیل همین حساسیت و منحصرب به فرد بودن طرح اعمالی و متریال به کاررفته در تولید یک تقویم رومیزی فانتزی، مراحل اعمالی بر آن نسبت به سایر تقویم ها باید متفاوت باشد تا نتیجه دلخواه از این سفارش را ببینیم.

 برای اطلاع از قیمت کارهای تقویم رومیزی 1401 می توانید از سایت آژانس تبلیغاتی تمام خدمت هنر خوب دیدن فرمایید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز