خبرگزاری کار ایران

ویژگی های بهترین دکتر لمینت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۱۳

لمینت دندان چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

در ابتدا شما باید بدانید که لمینت دندان(https://raharadfar.com/laminate) چیست و آیا برای رفع عارضه دندانی شما روش مناسبی است یا خیر؟;  لمینت دندان لایه نازکی است که معمولا به دو شکل کامپوزیتی و سرامیکی برای رفع عارضه های سطحی دندان شما استفاده میشود.

لیمنت سرامیک : روش لمینت سرامیکی کمی گران تر  و با مراحل بیشتری صورت میگیرد و تقریبا میتوان گفت که لایه ضخیم تری نسبت به روش کامپوزیتی روی دندان قرار  میگیرد در این روش نیاز داریم که کمی دندان های طبیعی را تراش دهیم و بعد از قالب گیری لمینت سرامیکی را جایگذاری کنیم.

لمینت کامپوزیت: اما لمینت کامپوزیت معمولا بدون ترش دندان صورت میگیرد و لایه معمولا نازک تری روی دندان شما قرار داده میشود.

حالا که فهمیدیم لمینت دندان چیست بهتر است که بدانیم در چه شرایطی بایستی از لمینت دندان استفاده کنیم، در ادامه به صورت تیتر وار به شما میگوییم که چه افرادی شرایط استفاده از لمینت دندان را دارا هستند.

  • افرادی که دارای فاصله دندانی هستند.
  • دندان های تیره و رنگ گرفته.
  • درمان دندان هایی که در حادثه لب پر شده اند.
  • دندان های نامرتب و بهم ریخته
  • دندان هایی که دچار ساییدگی شده اند

بهترین دکتر لمینت کیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

حال اگر قصد شما با توجه به مطالب ذکر شده لمینت دندان میباشد، بایستی بدانید که چه کسی را برای انجام لمینت دندان انتخاب کنید.

این روز ها که عموم انتخاب های ما اینترنتی میباشد با توجه مطالب گفته شده میتوانید یک دندانپزشک خوب را برای دندان هایخود انتخاب کنید.

تجربه: تجربه را میتوان مهم ترین فاکتور انتخاب بهترین دندانپزشک گذاشت، شما میتوانید با یک سرچ در سطح اینترنت اطلاعاتی راجع به سابقه و تجربه دندانپزشک خود به دست اورید و بهتر است که این معیار را در الیویت خود قرار دهید.

تخصص: دومین فاکتور مهم اطلاع ا تخصص دندانپزشک میباشد.. از انجایی که بخش عمده ای از امور دندانپزشکی به لثه مربوط میشود، بهتر است شما از وضعیت تخصص لثه پزشک خود در کنار تخصص دندانپزشکی او نیز مطلع شوید.

چک کردن نمونه کار ها و نظرات دیگران: سومین فاکتوری که شما بایستی به آن اهمیت دهید، مشاهده نمونه کار ها و نظرات دیگران در مورد دندانپزشک میباشد. این روزها با توجه به پیج اینستاگرام و یا وبسایت دندانپزشکی هر پزشکی میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید.

تجهیزات و نوع مواد مورد استفاده: بهتر است که شما بدانید محلی که میخواهید به آن مراجعه کنید دارای چه نوع تجهیزاتی میباشد و چقد به روز میباشند و همچنین لازم است بدانید برند و نوع مواد استفاده در کلینیک دندانپزشکی مورد هدف چیست؟

شما میتوانید این اطلاعات را به راحتی در سطح وب پیدا کنید تا با اطمینان خاطر بیشتری به دندانپزشکی مراجعه کنید.

تشخیص درست: تشخیص درست از دیگر مهارت های یک دندانپزشک متخصص میباشد; شما باید با پرسش و پاسخ از دکتر خود متوجه شوید که چرا این روش(به عنوان مثال کامپوزیت) را به شما توصیه میکند و دلیل این کار چه چیزی میباشد.

معاشرت: از دیگر خصوصیات یک دندانپزشک خوب، معاشرت دلسوزانه به همراه ذکر جزئیات میباشد. هم صحبتی با بیمار و ارائه جزییات عمل میتواند سختی و اضطراب عمل را برای بیمار بسیار کم کند.

بهترین و  معروف ترین دندانپزشک های ایران

در  ادامه سعی کردیم به جای تهیه لیست بلند بالا از دندانپزشکان، با تحقیق و جستجو  تنها سه نفر  برای این لیست انتخاب کنیم تا شما هم در  صورت انتخاب با سختی گزینه های زیاد موجه نشوید.

دکتر امین رضا چلبیانلو

جناب دکتر امین رضا چلبیانلو، جراح و دندانپزشک، دارای مسترشیپ و فلوشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت، عضو رسمی انجمن ایمپلنتولوژی امریکا، عضو رسمی انجمن ایمپلنتولوژی ایران، مولف کتاب جراحی و پروتز ایمپلنت و عضو انجمن جراح دندانپزشکان اروپا هستند و خدماتی چون جراحی ایمپلنت پیشرفته، پروتز های ایمپلنت، لمینیت سرامیکی غیر تهاجمی (Non Invasive)، جراحی دندان های عقل نهفته، پروتزهای دندانی، ارتودنسی، جراحی های داخل دهانی، کیست های دهانی و درمان ریشه را ارائه می دهند.

منبع

دکتر  رها رادفر

شاید بتوان در کنار بهترین دندانپزشک، معروف ترین دندانپزشک را نیز به خانم دکتر رها رادفر نسبت داد. دندانپزشکی که هنرمندان و بازیگران زیادی برای ترمیم و زیبایی به کلینیک این متخصص مراجعه میکنند.

دکتر رها رادفر متولد 1352 میباشد که در سال 1380 به طور رسمی شروع به فعالیت دندانپزشک زیبایی کرد و دارای دکترای حرفه ای دندانپزشکی، عضویت در انجمن های پزشکی و عضو انجمن علمی دندانپزشکان عمومی ایران می باشند. بیشترین محوریت کاری خود را در راستای ترمیم و زیبایی قرار داده است.

ویژگی های بهترین دکتر  لمینت

مصاحبه ها و عکس های زیادی از خانم دکتر رها رادفر در فضای مجازی و سطح وب وجود دارد که به همراه ورزشکاران و هنرمندان معروف میباشد که نشان از معروفیت

دکتر  ساسان ترابیان

دکتر ساسان ترابیان از دیگر دندانپزشک معروف ایرانی هستند که در سال 1381 جزء اولین فارغ التحصیلان دانشگاه مشهد میباشند. ایشان از سال 1381 مشغول به درمان در شهر های ماهشهر و کرج بوده اند و از سال 1397 مطب ایشان به تهران منتقل شده است.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز