خبرگزاری کار ایران

نهال گردو و بادام را با قیمت عالی از نهالستان برتر کشور بخرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۰۲

با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی این روزهای کشور، خرید نهال های پرسود و باکیفیت بسیار حائز اهمیت است که می تواند در سال های ابتدایی درآمد و سود بسیار زیادی برای کشاورزها و باغدارهای عزیز به همراه داشته باشد.

به همین جهت اول باید به محل کاشت خود و ارتفاع منطقه آب و هوایی توجه به خصوصی داشته باشید و بعد از آن به خرید نهال گردو و بادام مورد نظر خود توجه کنید تا بتوانید نهال هایی را خریداری کنید که با منطقه شما سازش کامل داشته باشند. در بین نهال هایی که این روزها کاشته می شوند، نهال هایی که احتمال تبدیل شدن آنها به آجیل وجود دارد می تواند سودآور باشد. که می توان در بین انواع نهال به نهال گردو و نهال بادام اشاره کرد، که بهترین انتخاب برای خرید و کاشت در ایران هستند. ضمن اینکه نهال گردو و بادام سرانه مصرف زیادی آجیل دارد که قابل صادرات به کشورهای همسایه است.

معرفی برترین ارقام نهال گردو:

ا.ول از هر چیز باید ارتفاع محل کاشت را در نظر بگیرید و سپس نهال گردو را خریداری کنید. به عنوان مثال نهال گردو چندلر را می توان در ارتفاع حدود 600 تا 1500 متر کاشت که در مناطق مرتفع عملکرد خوبی ندارد اما در ارتفاعات بالای 1500 متر نهال گردو فرنور بهترین انتخاب برای کاشت می باشد زیرا از ارتفاع 1500- 2200 متری قابل کاشت است و اینکه خیلی دیر گل می دهد و در بهار واکنشی به سرما از خود نشان نمی دهد. انتخاب نهالستان و خرید نهال گردو برای کشاورز ها و باغدارها بسیار مشکل است. در عین حال نهالستان طبیعت سبز در شهرستان میاندوآب با ارائه خدماتی از قبیل خرید نهال و فروش ، گواهی بهداشت و ...با مجوز رسمی جهاد کشاورزی اطمینان حاصل می کند که نهالی با کیفیت و با ضمانت برای شما ارسال می نماید.

یکی از پردرآمدترین نهال های گردو، نهال گردو ژنوتیپ است که می توانید خریداری کنید، نهال گردو ژنوتیپ بر پایه بذر بوده و از سال اول کاشت شروع به میوه دهی میکند، قیمت این نهال گردو نسبت به سایر نهال های تجاری بسیار کمتر است. در عین حال، اگر این نهال گردو را خریداری کنید، می تواند اتفاق شگفت انگیز پیشرفت شما در کشاورزی باشد و سود زیادی به دست آورید. شاید شنیده باشید که خرید نهال گردو به اندازه خرید دلار آمریکا سودآور است، بنابراین انتخاب درست هنگام خرید نهال گردو بسیار مهم است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که رنج قیمتی نهال گردو در طبیعت سبز چقدر است. پاسخ به این سوال را باید به عوامل زیادی نسبت داد که بر اساس نوع نهال متفاوت است، اما از آنجایی که نهالستان طبیعت سبز تولید کننده مستقیم نهال گردو است، سالانه بیش از هزاران نهال را به فروش می رساند. معمولا رنج قیمتی بسیار پایینی دارد. اما در کل می توان گفت که قیمت نهال گردو از حدود 40000 تومان شروع می شود. می توان گفت با توجه به انواع نهال گردو موجود، قیمت آن نیز متفاوت است. اطلاعات بیشتر را می توانید در سایت نهالستان طبیعت سبز به آدرس nahalsabz.com ببینید. حال شما را با انواع نهال گردو آشنا می کنیم که از سال اول و دوم به نتیجه می رسند و از بهترین انتخاب ها برای خرید نهال گردو هستند.

انواع نهال گردو شامل: نهال گردو چندلر، گردو فرنور، گردو ژنوتیپ، گردو خوشه ای، گردو فرانکت، گردو کانادایی، گردوی تویسرکان، گردوی خوشه ای اسرائیلی و ... پس از رشد کامل هر درخت گردو می تواند سالانه 80 تا 100 کیلو گردوی خشک و حدود 350 کیلوگرم گردوی سبز تولید میکنند. از این مزیت ها برای خرید بهترین نهال استفاده کنید. و فورا نهال گردو را خریداری کنید.

جهت مشاهده انواع ارقام نهال گردو به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://nahalsabz.com/gerdo.html

نهال گردو و بادام را با قیمت عالی از نهالستان برتر کشور بخرید

با سودآورترین نوع نهال بادام را آشنا شوید:

بعد از نهال گردو، نهال بادام سودآور است که شما میتوانید نهال بادام بخرید. ما در دورانی زندگی می کنیم که بسیاری از نقاط ایران به دلیل کمبود آب قادر به کاشت نهال نمی باشند. نهال بادام کاشته شده در زمین های دیم برای هر کشاورز و باغداری بسیار سودآور است زیرا می توان آن را به راحتی در آب غوطه ور کاشت و با کمترین هزینه سود بیشتری به دست آورد. اما در انواع تجاری نهال بادام می توان گفت که تقریباً هر درخت بادام بالغ سالانه 30 تا 35 کیلوگرم بادام خشک تولید می کند.

کاشتن نهال شاید کار استرس آوری باشد اما با خرید نهال بادام می توانید سلطان آجیل ایران شوید! برای خرید نهال بادام هم اکنون باید سودآورترین نهال بادام را انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین سود را از مصرف خود ببرید. باید بدانید که نهال بادام معمولا می تواند در برابر کم آبی و بسیاری از بیماری ها مقاومت کند.

معرفی نهال بادام تجاری و سودآور : نهال بادام آذر ، بادام فرانسیس ، بادام تونو ، بادام مامایی، بادام دیم، بادام پوست کاغذی و بادام سنگی و ..

جهت مشاهده انواع ارقام نهال گردو به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://nahalsabz.com/badam.html

نهال گردو و بادام را با قیمت عالی از نهالستان برتر کشور بخرید

معتبرترین نهالستان برای خرید نهال گردو و بادام:

انتخاب نهالستان معتبر برای خرید نهال یکی از سخت ترین چالش های کشاورز ها است.نهالستان طبیعت سبز با سال ها تجربه و تیمی متشکل از مهندسان مجرب جهاد کشاورزی و دارای پیشرفته ترین ابزار کشاورزی با مدیریت برادران محرمی در سال های اخیر با فروش بیش از هزاران نهال بهترین انتخاب برای شما عزیزان جهت خرید نهال گردو و بادام می باشد.

خرید نهال گردو و بادام با  ضمانت بازگشت نهال:

این روزها با توجه به زیاد بودن تقاضا برای خرید و فروش نهال گردو و نهال بادام بسیار حائز اهمیت است که نهالی که برای زمین کشاورزی خریداری می کنید دارای بهترین کیفیت و بهترین خدمات پس از فروش باشد. طبیعت سبز کلیه نهال های خود را با ضمانت 100% بازگشت وجه یا تعویض نهال توسط کادر مجرب مهندس کشاورزی به فروش می رساند. هر روز هفته می توانید مستقیماً به صورت تلفنی با کارشناسان نهالستان تماس بگیرید تا در نهایت بتوانید نهال مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

نهالستان طبیعت سبز در تمامی مراحل پروژه ساخت باغات گردو و بادام، آزمایش خاک، آزمایش میکروبیولوژی، تحقیقات اقلیم، برنامه ریزی و طراحی باغ، سیستم آبیاری، معرفی و کاشت نهال شما را همراهی خواهد کرد.

آدرس وب سایت: nahalsabz.com

شماره تماس: 09143819321 - 09143814688

ثبت سفارش واتساپ: 09330909066

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز